Saunaseksi. Se suomifilmien myytti, joka on todellisuudessa ihan hirveää.
Lauteet on kovat, ja aivan liian kapeat. Happi loppuu, ja mitään järkevää asentoa ei löydy. Seksifantasiana oikein kiva, mutta käytännössä ihan hirveää.
Kommentit (46)
La:na peiton alla pimeässä...? kirjoitti:
On kuivakkaa ja kaavoihin kangistunutta porukkaa! Saunassa takaapäin alalaudetta vasten tai suuseksiä, suihkussa takaapäin valuvan veden alla.
Ja tämä sai jonkun pahoittamaan mielensä niin että piti sensuroida!
Ja nimimerkkikin oli omistettu kaikille järkyttyneille. Meillä harvemmin sängyssä nyhjätään...
Ihanaa, että joku muukin on samaa mieltä. Meillä mies haluaa usein saunassa. Minä istumaan ja jalat oven karmeja vasten. Mies seisten lykkimään. Miehelle ehkä ok ja helppo homma. Mut jättää kylmäksi saunan kuumuudesta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, että joku muukin on samaa mieltä. Meillä mies haluaa usein saunassa. Minä istumaan ja jalat oven karmeja vasten. Mies seisten lykkimään. Miehelle ehkä ok ja helppo homma. Mut jättää kylmäksi saunan kuumuudesta huolimatta.
Tykkään just noin ja meillä rouvakin tykkää :)
Jos kunto kestää ja hyvin tehdyt lauteet. Naisen jalat haara-asentoon ja siitä lykkimään aiva niinkun pöydän reunalta. Orgasmit saatuamme voikin peseytyä.m
saunassa olen pääsyt kokeilemaan suuseksiä. muutama vuosi sitten olin sukulaisten mökillä ja siellä sitten menin pari vuotta vanhemman serkkutytön kanssa saunaan. serkkutyttö pyysi että ottaisinko häneltä suihin. niin sitten otin häneltä joka kerta suihin kun yhdessä saunassa käytiin. kun viimeisen kerran saunottiin, niin hän sitten otti minulta vaihteeksi suihin.
Saunassa on kivaa ja myös suihkuseksi on kivaa.