Saunaseksi. Se suomifilmien myytti, joka on todellisuudessa ihan hirveää.
Lauteet on kovat, ja aivan liian kapeat. Happi loppuu, ja mitään järkevää asentoa ei löydy. Seksifantasiana oikein kiva, mutta käytännössä ihan hirveää.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Hyvin toimii kun kumpikin osapuoli hoikka, notkea ja vetreä. Eilen viimeksi ;).
Jaa-a. Olemme mieheni kanssa tuolliaisia, mutta itselläni on sen verran matala verenpaine, etten pysty saunan kuumuudessa olemaan normaalistikaan kovin pitkiä aikoja ennen kuin alkaa tulla huono olo. Toisinaan ollaan mieheni kanssa harrastettu pettingiä kahdestaan saunoessamme, mutta on aina jäänyt esileikin rooliin nimenomaan sen takia, ettei kunnon rakastelusessioon yksinkertaisesti riitä se verenpaine. Pyörtyminen kesken aktin on tuskin kenenkään mielestä himoa nostattavaa...
Kyllähän myö mamman kanssa paaksitaan melkein joka kerta kun saunassa käydään.
Meillä on kyllä sauna- ja suihkuseksiä eikä ole mitään ongelmaa. Saunassa pitää mennä tarpeeksi alas ettei tule liian kuuma ja suihkussa ei olla suoraan juoksevan veden alla.
Sen sijaan täälläkin jo mainittu vedessä seksin harrastaminen on vaikeaa.
No kyllä on mielikuvituksetonta ja lahnaa porukkaa!
T. Timmipeppuinen revittelijänainen
Oisin lainannu jonku pitkää viestii, mut känny ei nyt anna.
Valinnanvaikeus todella on hirveää. Mulls ois itellä vastuu valita lukemattomista askelista suunta. Jokainen valinta sulkee jotain pois.
Yhtä tuskaa ja pilaa elämän, ku en saa valittua mitää. Ois oikeesti parempi, et valinta vaik ammatista ois mun puolesta jo tehty. Vaikka joku ihan paska ammatti. Se ois parempi ku ei mitää. Mut ku valinta pitää tehdä ITSE... En voi valia mitään, koska en tiedä mikä olisi vähiten huono vaihtoehto.
Tosi ahistavaa oikeasti.
Osa nauttii ja osa ei muuta ei voi sanoa.
Pidän kun kumppanini on sylissäni tai otan syliini nostan ylös alas nautinnollisesti.
Ei ole vain yhtä asentoa.
Hyvät lautomet ovat tärkeät jos harrastaa saunassa.
Suihkussa voi tehdä monella tapaa myös.
Vierailija kirjoitti:
Aijaa, me ei olla hoikkia tai notkeita ja silti meillä päädytään usein naimaan saunoessa tai suihkussa käynnin ohessa ;)
Vierailija kirjoitti:
Oisin lainannu jonku pitkää viestii, mut känny ei nyt anna.
Valinnanvaikeus todella on hirveää. Mulls ois itellä vastuu valita lukemattomista askelista suunta. Jokainen valinta sulkee jotain pois.
Yhtä tuskaa ja pilaa elämän, ku en saa valittua mitää. Ois oikeesti parempi, et valinta vaik ammatista ois mun puolesta jo tehty. Vaikka joku ihan paska ammatti. Se ois parempi ku ei mitää. Mut ku valinta pitää tehdä ITSE... En voi valia mitään, koska en tiedä mikä olisi vähiten huono vaihtoehto.
Tosi ahistavaa oikeasti.
No kannattaa jättää ne lemmenleikit jonnekin muualle jos saunassa paneminen noin paljon ahdistaa.
Hyvin onnistuu ja tuntuu hyvältä, vaikka oonkin ylipainoinen ja pitkä.
Eipä ole koskaan ollut mitään ongelmia, ei saunassa, suihkussa eikä edes paljussa tai uimassa järvessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä mun mies, vai kommentonko mä tätä jo...? ;) :D Mutta kyllä, noilla spekseillä toimii ja kyllä, eilen viimeksi! :D Hyvää oli, mutta sänky on silti paras.
Sauna ei ollut päällä?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kyllä sauna- ja suihkuseksiä eikä ole mitään ongelmaa. Saunassa pitää mennä tarpeeksi alas ettei tule liian kuuma ja suihkussa ei olla suoraan juoksevan veden alla.
Sen sijaan täälläkin jo mainittu vedessä seksin harrastaminen on vaikeaa.
No eihän se sitten mitään suihkuseksiä ole, jos ei olla suihkussa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikkanahan se vasta epämiellyttävää on, kun lauteet painavat, vaikka missä asennossa olisi.
Olen hoikka, mutta mulla on lihaksikkaat pakarat ja muutenkin tykkään revitellä :). Ei tunnu missään joku puupenkki.
Ei mikään puupenkki haittaa mutta sinä et ilmeisesti ole harrastanut seksiä saunassa jossa on lämmöt.
La:na peiton alla pimeässä...? kirjoitti:
On kuivakkaa ja kaavoihin kangistunutta porukkaa! Saunassa takaapäin alalaudetta vasten tai suuseksiä, suihkussa takaapäin valuvan veden alla.
Riippuu varmaan vähän saunastakin. Joillakin on vähän pienemmät saunat eikä alalauteen ja oven välillä ei mahdu kunnolla seisomaan ja porraskin on ahdas.
La:na peiton alla pimeässä...? kirjoitti:
On kuivakkaa ja kaavoihin kangistunutta porukkaa! Saunassa takaapäin alalaudetta vasten tai suuseksiä, suihkussa takaapäin valuvan veden alla.
Oletpa sinä kaavoihin kangistunut jos keksit vain suihkutilat ja sängyn paikoiksi seksille.
Onnistuuko seksi järvessä? Mies väitti että muna kutistuu kylmässä vedessä.
Ei voi harrastaa kunnon seksiä vaan sellaista kevyttä. Liian kuuma alkaa pyörryttää ja hengästyy ja jalasta löytyy jo yksi arpi lauteilta kun siihen hinkkasi. Vain pakon edessä sinne jää nysväämään.
Vierailija kirjoitti:
Missä suomileffas on saunaseksiä? Heinä pellossa /ladossa niis peuhattiin
Tuo heinäkasassa piehtarointi on toinen lähes yhtä paha. Jos on yhtään ollut heinäkasojen kanssa tekemisissä ymmärtää heti, että alasti hikisenä heinissä kieriminen on kaikkea muuta kuin ihanaa. Pistelee ja tarrautuu ihoon kiinni. Heinäpölystä puhumattamaan.
Kyllä se niin on, että kun riittävästi panettaa, niin onnistuu missä vaan. Saunassa on ihana istua miehen syliin, ns. peruuttaa. Siinä mies pääsee hyväilee rintoja, klitorista jne. Ei tietenkään kovia löylyjä, sellaiset miedot.
En mä kyllä kertaakaan ole lauteilla maannut kun olen saunassa sattunut vehtaamaan. Sellainen asento on paras missä on mahdollisimman vähän ihokontaktia kun on hikinen ja kuumissaan.