Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko hyväksyä minut poikasi kumppanina?

Vierailija
25.06.2017 |

Poika iältään 24v ja minä hänen kumppani olen 40v nainen. Ei luurankoja kaapissa, vakaat tulot ja hyvä työ. Yksi ex-poikaystävä nuoruudessa eikä muita kunnollisia suhteita. En ole oskaan ollut kihloissa tai naimisissa eikä minulla ole lapsia. Ikäero meillä on 16 vuotta. Olemme olleet yhdessä 1,5 vuotta ja poika haluaa esitellä minut vanhemmilleen, mutta pelkään heidän reaktiota. Olen todella rakastunut häneen ja haluamme olla yhdessä. Tutustuimme yhteisen harrastuksen parissa.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. tosin ikä hieman voi olla myöhemmin este esimerkiksi lastenhankintaan. Ainakin tämän haluaisin, että poikani ottaisi huomioon.

Vierailija
2/42 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin kyllä että mitä helvettiä olen tehnyt väärin. En tiedä miksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hyväksyä, jos olisitte oikeasti rakastuneita.  En pidä ikää esteenä. Mummoni oli minun lapsuusiästäni lähtien suhteessa 14 vuotta nuoremman miehen kanssa ja tämä mies kuoli jokunen vuosi sitten. Mummo elää yhä ja on nyt melkein 90-vuotias.

Vierailija
4/42 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hyväksyä mutta jos sukupuolet olisivat toisin päin niin en tietenkään.

Vierailija
5/42 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi poikani ei kyselisi hyväksyntääni vaan eläisi omaa elämäänsä. Tosin hän tuskin toisi sinua edes näytille, et tulisi mukaan sukujuhliin (ei se poikakaan tulisi, ihan omasta tahdostaan),joten jos haluat sellaisen aika lailla itsenäisen elämän vailla sukua, niin minulle se on ihan OK. Pojan elämä, ei minun.

Vierailija
6/42 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette seurustelleet puolitoista vuotta ja pelkäät vanhempien reaktiota? Miksi? Eikö poikasi ole kertonut vanhemmilleen ikääsi?

Vierailija
7/42 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin hyväksyä, jos olisitte oikeasti rakastuneita.  En pidä ikää esteenä. Mummoni oli minun lapsuusiästäni lähtien suhteessa 14 vuotta nuoremman miehen kanssa ja tämä mies kuoli jokunen vuosi sitten. Mummo elää yhä ja on nyt melkein 90-vuotias.

Lisään vielä, että mummo oli joku 38-vuotias, kun alkoivat olla yhdessä. Olivat siis kymmeniä vuosia yhdessä, joskaan eivät asuneet ikinä saman katon alla.

Vierailija
8/42 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään voisi hyväksyä. Ensinnäkin tuo ikäero on aivan liikaa ja toiseksi se tarkoittaisi samantien että lapsenlapsia ei tule. 

Vierailija
9/42 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette seurustelleet puolitoista vuotta ja pelkäät vanhempien reaktiota? Miksi? Eikö poikasi ole kertonut vanhemmilleen ikääsi?

Siis poikaystäväsi tietysti. Sori.

Vierailija
10/42 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettisin kyllä että mitä helvettiä olen tehnyt väärin. En tiedä miksi.

?

Vierailija
11/42 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähopiirissäni on pari lähes vastaavalla ikäerolla. Ei ole ollut ongelma kenellekään. Lapsenkin saivat.

Vierailija
12/42 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan lapseeni, olen kasvattanut hänet hyvin ja olen varma, että hän osaa valita puolisonsa oikein. Olisin kyllä pettynyt lapsenlapsien jäädssä puuttumaan.

Vierailija
13/42 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, eihän se asia minulle kuulu. Pääasia, että poika on onnellinen. Hän on täysikäinen ja saa tehdä mitä haluaa.

Ranskan presidenttipari on selvästi onnellinen, ja heidän ikäeronsa on 24 vuotta.

Salen ja Jennin 28.

Vierailija
14/42 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä tekisit lapseni onnelliseksi, niin tietysti.

En ajattele lapsiani lapsenlapsiautomaatteina, joten iälläsi (tai sukupuolellasi) ei ole senkään puolesta merkitystä.

Vierailija
15/42 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, oma mieheni on 15 vuotta minua nuorempi. Miksi edes kysyt tuota? Elätte elämäänne. Pääasia, että olette onnellisia.

Vierailija
16/42 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Minusta epäilyttävintä tuossa kuviossa on nimenomaan se, että miehen vanhemmat eivät tiedä sinusta noin pitkän suhteen jälkeen mitään. Kuulostaisi yhtä oudolta, vaikka olisit saman ikäinen tai nuorempi kuin miehesi, ap.

Vierailija
17/42 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme puhuneet lapsista ja kihloista ja todellakin olemme oikeasti rakastuneita. Poikaystävä kohtelee minua hyvin ja on rakastava, ei ole kertaakaan sanonut vanhaksi naiseksi tai mitään muuta ikävää.

Vierailija
18/42 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Minusta epäilyttävintä tuossa kuviossa on nimenomaan se, että miehen vanhemmat eivät tiedä sinusta noin pitkän suhteen jälkeen mitään. Kuulostaisi yhtä oudolta, vaikka olisit saman ikäinen tai nuorempi kuin miehesi, ap.

Poikaystävän vanhemmat eivät tiedä ikääni mutta tietävät että seurustelemme. Näillä näkymin tapaaminen on edessä, mutta pitää ensin pehmitellä heille asiaa.

Vierailija
19/42 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin mitä olen äitinä tehnyt väärin kun poikani ei luota minuun sen vertaa että kertoisi seurustelukumppanistaan.

Vierailija
20/42 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luotan lapseeni, olen kasvattanut hänet hyvin ja olen varma, että hän osaa valita puolisonsa oikein. Olisin kyllä pettynyt lapsenlapsien jäädssä puuttumaan.

Kyllä niitä lapsia voi silti tulla. Ja voi jäädä tulematta, vaikka poikasi esittelisi 18-vuotiaan morsmaikun. Ei 40-vuotias ole liian vanha saamaan lapsia. Itse sain lapsen 44-vuotiaana, kuten sanotaan "potran pojan". Jos hän joskus toisi näytille poikaystävän tai naisen, joka ei jostakin syystä voisi saada lapsia (muitakin on kuin ikä), se olisi ok. Voi olla, että hän ei myöskään ikinä halua lapsia. Asia ei kuuluisi minulle.

En ymmärrä tuollaisia painostavia vanhempia. Omani olivat tyytyväisiä, kun olin lapseton sinkku, ja ovat tyytyväisiä nyt, kun minulla ja tosiaan nuoremmalla miehelläni on lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi