Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kurkkumopoista on tullut taas yksi älytön keräilykohde

Vierailija
09.10.2024 |

Miten helppoa onkaan tehdä jostain asiasta keräilykohde, ja sitten katsella kun hullut juoksevat perässä rahatukku kourassa. Oli kyseessä muumimuuki, kurkkumopo tai 'nimekäs' (lue ruma) valaisin... 

Kurkkumopo on oudointa vähään aikaan, enkä ikimaailmassa maksaisi siitä useita satasia! Onko näille oikeasti kysyntää?

Mikä meitä ihmisiä vaivaa? Miksi asioiden määritellään jossain katalogeissa. Kaukana on todellisuus.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nää ilmiöt on hauskoja. En oikein tajua niitä, kun yleensä tavarat joiden perässä juostaan ovat ihan kitch- osastoa, mutta ehkä siinä juuri se viehätys niissä piilee? Ja tietenkin taitavassa markkinoinnissa, joku Ikean tusinakippo tai Tokmannin muovilamppu ovat se tuote  jonka tuhannet ihmiset haluavat...

Vierailija
2/18 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme on kurkkumopo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkumopo on jotain mitä kukaan ei tiennyt ensin olevan olemassakaan, ja nyt niistä on tullut uusi trendikäs keräilykohde. Rumia kuin mitkä. 

Vierailija
4/18 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on pakottava tarve keräillä jotakin. Kurkkumopo ei kyllä todellakaan ole useiden satojen eurojen arvoinen. Taitaa vaan jotkut kokeilla onneaan myynnin kanssa

Vierailija
5/18 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkumopottaja kirjoitti:

Ihmisillä on pakottava tarve keräillä jotakin. Kurkkumopo ei kyllä todellakaan ole useiden satojen eurojen arvoinen. Taitaa vaan jotkut kokeilla onneaan myynnin kanssa

Kyllä ehkä 1600e voisi hyvästä maksaa jos on alkuperäinen paketti ja kuitti mukana.

Vierailija
6/18 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos niitä on jatkuvasti Torin etusivulla "suosituksissa". 

Vierailija
7/18 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä pölähti torin etusivu tosiaan täyteen ja ihmettelin että mitä noi pötkylät on, ja vielä enemmän ihmettelin kuka maksaa niistä satoja euroja! No aina voi pyytää...

Vierailija
8/18 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko kurkkumoposta tän joulun hittileluksi?

Vierailija
9/18 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkumopo. Mulle lapsena 80-luvulla kerrottiin että se on "pöpö" eli ilmeisesti joku bakteeri. No siltä se näyttää. Ja sitä sanaa siinä sitten hoettiin. 

Vierailija
10/18 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luku yllätti jälleen, olen -74 syntynyt ja kuulen tällaisesta kurkkumoposta ensi kertaa elämässäni. On mennyt täysin ohi moinen lelu.

Vierailija
11/18 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70-luku yllätti jälleen, olen -74 syntynyt ja kuulen tällaisesta kurkkumoposta ensi kertaa elämässäni. On mennyt täysin ohi moinen lelu.

Itseasiassa luulin ensin että kyse on jostain nykynuorison mopomuotivillityksestä, kunnes vähän googlailin kun mainittiin 70-luku.

Vierailija
12/18 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti googlettaa mistä kyse ja täytyy kyllä sanoa, että on todella ruma kapistus. En huolisi tuollaista edes ilmaiseksi.

Vierailija
13/18 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan oli keräilykohde joskus kymmenen vuotta sitten. Vai ovatko tusinamammat jälkijunassa löytäneet sen, kuten kaiken muunkin?

Vierailija
14/18 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen 'keisarin uudet vaatteet' -tapaus tällä kertaa. 

Vierailija
15/18 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsillani oli tuommoinen ja on erittäin vaarallinen kun pökkää johonki on lapsi yli laidan ja hampaat katki

Vierailija
16/18 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa ihmettelin, että miksi Tori mainostaa näitä mulle. Ei nyt ihan ole mun juttu. 

Vierailija
17/18 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö. Oikea arvo noin 4€

Vierailija
18/18 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus-Jamppa

En minäkään tiennyt mikä on "kurkkumopo", ja niinpä piti tietenkin kurkata kuvahakuun, mutta - A VOT! - tuohan on herttainen ja symppis otus!

Mitäs vikaa siinä on jos joku tuollaisia keräilee, kun harrastavathan jotkut koiran pitämistäkin.