PORKKANA EI KUULU lohisoppaan!!!!
Voi tsiisus mistä tällainen tapa on tullut, porkkana kuuluu KESÄKEITTOON!!
Lohisoppaan kuuluu lohi, peruna, sipuli ja tilli. Hoh hoijaa.
Kommentit (38)
Onneksi olkoo Ap, Av historian tyhmin avaus.
Vihaan perunaa, ja minun kalakeittooni tulee lohta, seitä, tilliä, purjoa, herneitä, porkkanaa ja kukkakaalia, mitäs tästä tuumaat?
Saa laittaa, jos haluu. Soppa saa olla keittäjänsä näköinen luomus!
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa vaan itelles. Aineksia voi soveltaa. Kaikki maailman vihannekset ja yrtit käy lohisoppaan vallan mainiosti.
Aha teen sit seuraavaksi sellerillä, kyssäkaalilla ja basilikalla vaikka.
Minä laitan porkkanaa about kaikkiin keittoihin, ja piste. Kai käytät purjo-tai kevätsipulia (salotti käy myös) etkä mitään keltasipulia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa vaan itelles. Aineksia voi soveltaa. Kaikki maailman vihannekset ja yrtit käy lohisoppaan vallan mainiosti.
Oikein hyvä ajatus! :)
Vierailija kirjoitti:
Minä laitan porkkanaa about kaikkiin keittoihin, ja piste. Kai käytät purjo-tai kevätsipulia (salotti käy myös) etkä mitään keltasipulia?
Purjo ei myöskään kuulu. Vain keltasipuli ja päälle saa laittaa pikkuisen kasvimaan sipulinvartta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee ihmeessä, kuulostaa todella hyvältä yhdistelmältä.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan perunaa, ja minun kalakeittooni tulee lohta, seitä, tilliä, purjoa, herneitä, porkkanaa ja kukkakaalia, mitäs tästä tuumaat?
Laitan kaikkiin kalakeittoihin keittojuurespussin jos en niitä irrallaan osta. Ja tietysti kermaa.
Ravintolan asiakkaan maksat keitossasi porkkanasta lohen hinnan...
Vierailija kirjoitti:
Kesäkeittoa tuo on, ei mitään lohisoppaa. Lisäksi pitää olla tehty punaiseen maitoon!
Minä laitan soppaani ihan mitä haluan, ihan kiusallanikin.
Meillä laitetaan aina kalakeittoon kasviksia, oli kysymys lohi- tai siikakeitosta. Tein viikolla.siikakeittoa ja kun kotimaisia kasviksia ja juureksia ei juuri ole käytän pakasteita. Oli porkkanaa, kukka- ja kyssäkaalia, herneitä jne. Ja hyvää oli ja lapsetkin tykkään.
En edes muista, milloin olisin tehnyt kalakeittoa, pelkästään perunalla ja sipulilla.
Ja sitäpaitsi, porkkana on todella terveellistä ja käytän sitä lähes päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Minä laitan soppaani ihan mitä haluan, ihan kiusallanikin.
Laita mutta älä kutsu sitä ainakaan lohisopaksi
Mitens se sua häiritsee jos mun tekemään lohisoppaan kuuluu porkkana?
Ihmeellisiä soppavirityksiä porukalla
Vierailija kirjoitti:
Voi tsiisus mistä tällainen tapa on tullut, porkkana kuuluu KESÄKEITTOON!!
Lohisoppaan kuuluu lohi, peruna, sipuli ja tilli. Hoh hoijaa.
Laskepa huviksesi noiden aineiden ravintoarvo esim. kasvaville lapsille, jotka tarvitsevat monipuolista ravintoa.
Ja jos vielä lohi on tehotuotannolla kasvatettua lohta.
Vierailija kirjoitti:
Mitens se sua häiritsee jos mun tekemään lohisoppaan kuuluu porkkana?
No en tulis teille syömään. Saattaisin saada myös poronkäristkden porkkanalla tai uuniporkkanamakkaran.