Miksi ihmiset vastaavat täällä niin piikikkäästi?:(
Eikö kukaan ihmettele koskaan tai kiinnitä huomiota?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Monilla on nykyisin vaikea erottaa toisten ihmisten mielipiteitä omista. Kaikkien pitäisi elää samassa pumpulimaailmassa, jossa ollaan ihanasti samaa mieltä ja hypitään iloisesti yhdessä kuin teletapit.
"Jos et tykkää samasta leffasta tai musasta kuin mä, niin olet ilkeä!"
Asioiden hahmottaminen on myös hataraa eli kritiikkiä pidetään haukkumisena. Tosiasioista ei saa mainita, se on ilkeää. Ja jos joku tekee virheen, eihän sellaisesta saisi huomauttaa, sekin on ilkeää ja olet vain katkera tai kateellinen.
Noin ajattelevia (tai tarkemmin sanottuna tuntevia) on paljon nykyään.
Sori, kun sanoin asiat niin kuin ne ovat :D
Uskon,että AP tarkoittaa nyt sellaista henkilökohtaista haukkumista. Se ei minunkaan mielestäni ole oikein!
Vierailija kirjoitti:
Pakko tulla tänne kritisoimaan muiden vastaustapaa, tunnetko nyt itsesi muita paremmaksi?[/quote
Jos täällä nimitellään ihmisiä ,niin varmasti asiasta voi sanoa. Minä en ole ketään parempi,mutta en myöskään nimittele ketään. Ymmärrätkö?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sarkastisempi ja piikikkäämpi vastaus, sitä älykkäämpiä ihmiset kuvittelevat olevansa. Oikeasti älykkyyttä vaatisi vastata empaattisesti, maltillisesti ja rakentavasti. Älykkyyttä vaatii myös ymmärtää, ettei kaikki mahdu niihin muutamiin riveihin, mitä ihminen tänne purkaa, vaan se on sen hetkisen mielialan tuotos.
Veit sanat suustani. Ihanaa,että joku ymmärtää :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko tulla tänne kritisoimaan muiden vastaustapaa, tunnetko nyt itsesi muita paremmaksi?[/quote
Jos täällä nimitellään ihmisiä ,niin varmasti asiasta voi sanoa. Minä en ole ketään parempi,mutta en myöskään nimittele ketään. Ymmärrätkö?
No se on kiva että olet nimetön.
Pakko tulla tänne kritisoimaan muiden vastaustapaa, tunnetko nyt itsesi muita paremmaksi?