Tiedetään, tämä ei ole uusi asia, mutta osuu silmään usein! MIEHIIN LIITTYY
Eli minä saan jatkuvasti huomiota miehiltä livenä, enkä edes meikkaa kuin aivan kevyesti, edes meikkivoidetta en käytä. Nettideittisivustolla olen kuvattomana, ja aika moni mies kohtelee minua hieman tökerösti, jotkut estävät profiilini heti ekasta viestistä :'D Oikeastaan en koskaan lähesty miehiä mitenkään henkilökohtaisella tasolla, koska en ole luonteeltani mikään asiallinen pönöttäjä, vaan huumori-ihminen. Jotenka viestini eivät siis ole sitä perus kliseetyylistä juttelua.
Mutta on jotenkin säälittävää, miten moni mies luokittelee kuvattoman naisen epäviehättäväksi :D Minä ainakin tiedän, ettei minun tarvitse todistella mitään liittyen ulkonäkööni.
Olen lähiaikoina tapaamassa erään, joka on sanonut suoraan ettei häntä kiinnosta tutustua muihin naisiin vaan haluaa keskittyä minuun. Jos hyvin käy, niin loppuu ärsyttävät nettideittailut näinä päivinä :D
Kommentit (25)
Oot siis loukkaantunut kun et saa miehiltä jutuistasi yhtä positiivista kohtelua kuin ulkonäkösi perusteella. Ehkä sun jutut vain eivät ole tarpeeksi kiinnostavia.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko mahdollista että toiseen ympäristöön on valikoitunut tietynlainen otos ja toisessa ympäristössä taas kohtaat kaikenlaisia miehiä?
No jaa. Kauppaan mennessä, kaupassa jne. muissa paikoissa saan paljon katseita, miehet kohtelevat minua mukavasti, flirttailevat... netissä aukeaa aivan omituinen tyly maailma :D ap
Vierailija kirjoitti:
Oot siis loukkaantunut kun et saa miehiltä jutuistasi yhtä positiivista kohtelua kuin ulkonäkösi perusteella. Ehkä sun jutut vain eivät ole tarpeeksi kiinnostavia.
Öö, en ole loukkaantunut :) Katsos kun minulle saattaa viestitellä vaikkapa viisi miestä samaan aikaan, niin ei se tyly kohtelu kovin paljon satu sieluun. Ap
Netissä on paljon myös feikkiprofiileja, joilla miehiä yritetään saada tekemään jotain noloa tms.
Täytyy olla hiukan varuillaan siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, en ole loukkaantunut :) Katsos kun minulle saattaa viestitellä vaikkapa viisi miestä samaan aikaan, niin ei se tyly kohtelu kovin paljon satu sieluun. Ap
Miehissä määrä ei korvaa laatua. Ja kyllä tuosta aloituksestasi ja myöhemmistä kommenteistasi on selvää närkästymistä luettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Netissä on paljon myös feikkiprofiileja, joilla miehiä yritetään saada tekemään jotain noloa tms.
Täytyy olla hiukan varuillaan siellä.
Niinhän se on. Toisaalta kuvallisuus ei sulje pois feikkiprofiilin mahdollisuutta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko mahdollista että toiseen ympäristöön on valikoitunut tietynlainen otos ja toisessa ympäristössä taas kohtaat kaikenlaisia miehiä?
No jaa. Kauppaan mennessä, kaupassa jne. muissa paikoissa saan paljon katseita, miehet kohtelevat minua mukavasti, flirttailevat... netissä aukeaa aivan omituinen tyly maailma :D ap
Niin kaupassa käy kaikki miehet. Deittiprofiilia ei todellakaan ole kaikilla. Ja niilläkin joilla on, ja jotka käyttäytyvät toivotulla tavalla, se jää pian tarpeettomaksi ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehissä määrä ei korvaa laatua. Ja kyllä tuosta aloituksestasi ja myöhemmistä kommenteistasi on selvää närkästymistä luettavissa.
:D Totta kai on ärsyttävää, jos ILMAN SYYTÄ blokataan. Silti se ei satu sieluuni, lähinnä vain hämmentää miten tosikkoja jotkut ovat. Edelleen minulle saattaa viestitellä henkilökohtaisesti viisi miestä samaan aikaan, joten todellakaan millään tylyillä ukoilla ei ole mitään väliä minulle henkilökohtaisella tasolla. Uskokaa huviksenne :D ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkasen menee jo selittelyn puolelle... 😏
Jos se johtuu siitä, että 90% netissä kuvattomana esiintyvät naiset ovat epäviehättäviä? Pohdin vain.
Sinkkumies
Jos sulla kerran on noin paljon vientiä irl, niin miksi masokistisesti edelleen etsit seuraa netistä, jossa sinua kerran kohdellaan tylysti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaako noin koville jos toinen saa huomiota joka paikassa ja ilman paksua meikkiä? :D sori että olen viehättävä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla kerran on noin paljon vientiä irl, niin miksi masokistisesti edelleen etsit seuraa netistä, jossa sinua kerran kohdellaan tylysti?
JOTKUT kohtelevat.
Minulla on paljon vaatimuksia miehelle.
Siksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JOTKUT kohtelevat.
Minulla on paljon vaatimuksia miehelle.
Siksi.
Ap
Livenä ei siis flaksi käy, kun tavoittelet kuuta taivaalta?
Sinkkumies
Sori nyt vaan mutta kun sillä ulkonäöllä on suurelle osalle aika iso merkitys kuitenkin niin miksi silloin tuhlaisi aikaa kuvattomiin profiileihin. Ohitan itsekin kaikki kuvattomat profiilit ja olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaako noin koville jos toinen saa huomiota joka paikassa ja ilman paksua meikkiä? :D sori että olen viehättävä. Ap
Ilmeisesti netissä et miesten mielestä vaikuta viehättävältä, kun joudut jatkuvasti blokatuksi. Moni kakku päältä kaunis? Pelkkä ulkonäkö ei hyvään parisuhteeseen useimmille riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti netissä et miesten mielestä vaikuta viehättävältä, kun joudut jatkuvasti blokatuksi. Moni kakku päältä kaunis? Pelkkä ulkonäkö ei hyvään parisuhteeseen useimmille riitä.
Idiootti :D blokkaajat blokkaavat TIETÄMÄTTÄ MILTÄ NÄYTÄN. Kuten juuri sanoin. Eikä minua jatkuvasti blokata samoista syistä. Yhdelle yli nelikymppiselle ukolle sanoin, että kannattaisi ehkä keskittyä omanikäisiin eikä nuoriin, joihin hänellä oli pakkomielle omien sanojensa mukaan. Tämän takia hän blokkasi minut. Hui :D ap