Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan myöntää terapeutille olevani alkoholisti, pelkään, että hän ei sen jälkeen enää halua työskennellä kanssani.

Vierailija
12.02.2025 |

Minulla on sattunut vaikka mitä tässä enkä ole suoranaisesti valehdellut terpeutille mutta olen jättänyt asioita kertomatta. Tiedostan, että oikeastihan tässä on kyse siitä, että rehellisyyden kautta voin päästä niihin asioihin käsiksi, jotka aiheuttaa sitä miksi terapiaan hakeuduin. 

Olen kertonut läheisilleni, olen hakenut apua ja nyt raitis. Haluaisin kertoa terpeutille kaiken tämän ja monia muitakin asioita. 

Hieman pelkään, jos kokee etten ole luotettava kun kerron kaiken mutta toisaalta sitten se on niin, olen päättänyt kävi miten kävi, niin olen rehellinen kaikesta. Jännittää silti. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että terapeutti on jo kauan aikaa aavistanut, että salaat jotain, ja odottaa että milloin kerrot. Kerro pois, se helpottaa. Voit sanoa, että et aikaisemmin pystynyt kertomaan/myöntämään sitä asiaa, ennen kuin nyt. Ei varmasti suutu. 

Vierailija
2/15 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten itsekin olet oivaltanut, rehellisyyden kautta pääset asioita työstämään. Kannustan olemaan terapeutille avoin, silloin terapia on vaikuttavampaa. Addiktiothan ovat yksi yleinen terapian teemakin. Älä huoli, ei terapeutti hylkää sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että terapeutti on jo kauan aikaa aavistanut, että salaat jotain, ja odottaa että milloin kerrot. Kerro pois, se helpottaa. Voit sanoa, että et aikaisemmin pystynyt kertomaan/myöntämään sitä asiaa, ennen kuin nyt. Ei varmasti suutu. 

Minustakin tuntuu siltä, että on jotain aavistellut. Olen kyllä ohimennen välillä heittänyt, että on minulla ollut ongelmia addiktioiden kanssa mutta sivulauseessa vain ja sitten olen jatkanut muihin aiheisiin. En ole vain ollut valmis ja haluan kertoa kaiken mitä tässä on ollut. Hävettää vähän se, kun en halua olla uhri asioissa vaan myöntää siis sen että on minussa haitallisia käytösmalleja myös jne. Haluan ihan aidosti olla minä oma itseni ja sitä kautta turvallisesti tuoda sitten niitä kipeimpiä juttuja. Toivon, että se tuleva menee hyvin. Hän on tosi ihana ja muodostunut lämminhenkiseksi ihmiseksi elämässäni eli nämä pelot ovat todennäköisesti turhia. Ap 

Vierailija
4/15 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, sulla ei ole pienintäkään käsitystä, mitä kaikke terapeutit saavat kuulla. Alkoholismin myöntäminen ei saa häntä pyörtymään. Paremmin saat apua, kun olet rehellinen.

Vierailija
5/15 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ramppaat IHAN TURHAAN siellä terapeutilla niin kauan kun juot!

T: ex-alkkis

Vierailija
6/15 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kiinnosta oikeesti jonkun talitintin ongelmat. Sen verran hyvät fyrkat saa hölmöiltä että kuuntelee mitä vaan.

Vierailija
7/15 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, sulla ei ole pienintäkään käsitystä, mitä kaikke terapeutit saavat kuulla. Alkoholismin myöntäminen ei saa häntä pyörtymään. Paremmin saat apua, kun olet rehellinen.

Niin no kyse ei ole siitä, että tämä olisi todella traagista :D vaan siitä että en ole ollut aiemmin täysin rehellinen ja se hävettää mutta ehkä kaikella on aikansa ja paikkansa. Nyt olen todella valmis. Olen katsonut niinsanotusti peiliin ja käsitellyt tätä asiaa päässäni siinä mielessä, ettei minua haittaisi edes huutaa tuolla kadulla ja kertoa olevani alkoholisti. Eli tarkoitan ettei tuo itse ilmiö/sairaus ole se juttu vaan se, että olen elänyt uhrin mentaliteetissa vaikka oikeasti moni asia johtuu siitä että olen juonut. Korjaan kuitenkin nyt kurssia ja puhun. Tiedostan senkin ettei tämä ole mikään iso juttu muille varmaan mutta on nämä tietenkin aina vähän hankalia ihmiselle myöntää olleensa itse ongelmiensa luoja. No mutta nyt on jo hyvä olo kun tiedän että aion tarttua tärkeisiin aiheisiin. Ap

Vierailija
8/15 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et lukenut aloitusta. 

Vierailija
9/15 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et lukenut aloitusta. 

Jaa. Otsikko oli harhaanjohtava. Ei ap ole alkoholisti enää. Siitä voi näet parantua.

Vierailija
10/15 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, tuokin kertoo siitä, että terapeutti on sinulle oikea ja edistyt. 

Vierailija
11/15 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika?

Vierailija
12/15 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä kiinnosta oikeesti jonkun talitintin ongelmat. Sen verran hyvät fyrkat saa hölmöiltä että kuuntelee mitä vaan.

Tämä. Se suunnittelee koko ajan uusinta matkaansa ja kirjoittaa siihen lehtiöön mitä kivaa ostaisi. 

Vierailija
13/15 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti maksat saatanan sekopää 100 % itse sen huuhaaterapian eikä kela anna penniäkään!!!

Vierailija
14/15 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sulle terapeutille jotain äitisi narsismiin kaukaisesti viittaavaa ja katso miten se innostuu. 

Vierailija
15/15 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ottaa itseään niskasta kiinni ja ehkä menevät AAA:han. Naiset rääkyy tekoitkus lääkärillä että pääsevät terapiaan.