Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedetään, tämä ei ole uusi asia, mutta osuu silmään usein! MIEHIIN LIITTYY

Vierailija
24.06.2017 |

Eli minä saan jatkuvasti huomiota miehiltä livenä, enkä edes meikkaa kuin aivan kevyesti, edes meikkivoidetta en käytä. Nettideittisivustolla olen kuvattomana, ja aika moni mies kohtelee minua hieman tökerösti, jotkut estävät profiilini heti ekasta viestistä :'D Oikeastaan en koskaan lähesty miehiä mitenkään henkilökohtaisella tasolla, koska en ole luonteeltani mikään asiallinen pönöttäjä, vaan huumori-ihminen. Jotenka viestini eivät siis ole sitä perus kliseetyylistä juttelua.
Mutta on jotenkin säälittävää, miten moni mies luokittelee kuvattoman naisen epäviehättäväksi :D Minä ainakin tiedän, ettei minun tarvitse todistella mitään liittyen ulkonäkööni.

Olen lähiaikoina tapaamassa erään, joka on sanonut suoraan ettei häntä kiinnosta tutustua muihin naisiin vaan haluaa keskittyä minuun. Jos hyvin käy, niin loppuu ärsyttävät nettideittailut näinä päivinä :D

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko mahdollista että toiseen ympäristöön on valikoitunut tietynlainen otos ja toisessa ympäristössä taas kohtaat kaikenlaisia miehiä?

No jaa. Kauppaan mennessä, kaupassa jne. muissa paikoissa saan paljon katseita, miehet kohtelevat minua mukavasti, flirttailevat... netissä aukeaa aivan omituinen tyly maailma :D ap

Pikkasen menee jo selittelyn puolelle... 😏

Ottaako noin koville jos toinen saa huomiota joka paikassa ja ilman paksua meikkiä? :D sori että olen viehättävä. Ap

Ilmeisesti netissä et miesten mielestä vaikuta viehättävältä, kun joudut jatkuvasti blokatuksi. Moni kakku päältä kaunis? Pelkkä ulkonäkö ei hyvään parisuhteeseen useimmille riitä.

Idiootti :D blokkaajat blokkaavat TIETÄMÄTTÄ MILTÄ NÄYTÄN. Kuten juuri sanoin. Eikä minua jatkuvasti blokata samoista syistä. Yhdelle yli nelikymppiselle ukolle sanoin, että kannattaisi ehkä keskittyä omanikäisiin eikä nuoriin, joihin hänellä oli pakkomielle omien sanojensa mukaan. Tämän takia hän blokkasi minut. Hui :D ap

No väännetään vielä kerran rautalangasta, kun viesti ei muuten tunnu menevän millään perille: luonteesi vaikuttaa negatiiviselta ja rumalta ja sut blokataan siitä syystä oli todellinen ulkonäkösi mitä tahansa. Sisäinen kauneuskin on tärkeä asia useimmille miehille.

Vierailija
22/25 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko mahdollista että toiseen ympäristöön on valikoitunut tietynlainen otos ja toisessa ympäristössä taas kohtaat kaikenlaisia miehiä?

No jaa. Kauppaan mennessä, kaupassa jne. muissa paikoissa saan paljon katseita, miehet kohtelevat minua mukavasti, flirttailevat... netissä aukeaa aivan omituinen tyly maailma :D ap

Pikkasen menee jo selittelyn puolelle... 😏

Ottaako noin koville jos toinen saa huomiota joka paikassa ja ilman paksua meikkiä? :D sori että olen viehättävä. Ap

Ilmeisesti netissä et miesten mielestä vaikuta viehättävältä, kun joudut jatkuvasti blokatuksi. Moni kakku päältä kaunis? Pelkkä ulkonäkö ei hyvään parisuhteeseen useimmille riitä.

Idiootti :D blokkaajat blokkaavat TIETÄMÄTTÄ MILTÄ NÄYTÄN. Kuten juuri sanoin. Eikä minua jatkuvasti blokata samoista syistä. Yhdelle yli nelikymppiselle ukolle sanoin, että kannattaisi ehkä keskittyä omanikäisiin eikä nuoriin, joihin hänellä oli pakkomielle omien sanojensa mukaan. Tämän takia hän blokkasi minut. Hui :D ap

No väännetään vielä kerran rautalangasta, kun viesti ei muuten tunnu menevän millään perille: luonteesi vaikuttaa negatiiviselta ja rumalta ja sut blokataan siitä syystä oli todellinen ulkonäkösi mitä tahansa. Sisäinen kauneuskin on tärkeä asia useimmille miehille.

Onneksi on heitäkin, jotka osaavat lukea minua oikein ;D ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla kerran on noin paljon vientiä irl, niin miksi masokistisesti edelleen etsit seuraa netistä, jossa sinua kerran kohdellaan tylysti?

JOTKUT kohtelevat.

Minulla on paljon vaatimuksia miehelle.

Siksi.

Ap

Millaisia vaatimuksia, kerro?

Vierailija
24/25 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla kerran on noin paljon vientiä irl, niin miksi masokistisesti edelleen etsit seuraa netistä, jossa sinua kerran kohdellaan tylysti?

JOTKUT kohtelevat.

Minulla on paljon vaatimuksia miehelle.

Siksi.

Ap

Millaisia vaatimuksia, kerro?

Pituus mielellään yli 180

Hoikka/normaali kroppa

Ei lapsia

Luottotiedot kunnossa

Ei halua asua metsän keskellä

Hauska, luotettava ja blaablaa kyllä te tiedätte

Kortti ja auto

Ei ole joka puolella somea

Ei huumeita

Ei liikaa alkoholia

Ei mielellään tupakkaa

Ei nuuskaa

Ei saa olla lapsellinen luonteeltaan, lapsenmielinen kyllä

Jnejnejne.

Ap

Vierailija
25/25 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tiedän kyllä että nuuska on tupakkaa. Kuitenkin poltettuna tupakka ei ole NIIN kuvottavaa kuin huuleen tungettuna.

Ap