Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuli tosi pahamieli veljen ujon tyttöystävän puolesta:( (sukujuhannus)

Vierailija
24.06.2017 |

Hän on todella herttainen ja todella ujo. Uskaltaa jutella pienessä ryhmässä, mutta ei saa suutaan auki kun äänekäs sukumme kälättää kerralla. Nuorisoporukkaa (serkkuja tyttö/poikakavereineen) oli sitten pelaamassa mölkkyä vähän kauempana missä tämä veljen tyttökaveri oli ja alkoivat naureskella ja arvostella, että "miksi tuo tuppisuu on tänne tullut jos ei osaa edes puhua jne" kyllä pisti vihaksi. Tiedän, miten iso asia tälle tytölle oli, että uskalsi ylipäätänsä tulla paikalle. Onneksi sitten minä ja mieheni ja vanhempani vietettiin iltaa tämän tytön kanssa eikä jätetty häntä yksin ja oli oikein mukavaa.

Ärsyttää tuommoinen seläntakana jauhaminen :(

Kommentit (150)

Vierailija
81/150 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et huomauttanut niille kusipäille? Mä olisin sanonut.

Vierailija
82/150 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksa ihmisiä, joilla on koko tarve siihen, että pitää puhua jotain. Minä haluan maalla kuunnella mieluummin linnun laulua ja laineiden liplatusta ihan rauhassa kuin heidän pakkokälätystään. Se, että olen hiljaa, ei tarkoita, ettenkö uskalla puhua, vaan että en halua, haluan rauhaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/150 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujokin voi tutustua muihin. Eikä olla tuppisuuna. 

Vierailija
84/150 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tytön itsensä ja tulevaisuuden kannalta, hänen olisi syytä vaatia itseltään enemmän ja opetella käytöstapoja.

Aikuisen ihmisen kun tulee pärjätä itse.

Vierailija
85/150 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on sairasta porukkaa.

Varsinkin suomalaiset. Suomalaiset ovat ilmeisimmin kaikista euroopan kansoista kaikkein epäystävällisimpiä muita ihmisiä kohtaan. Täällä on sellainen tietty kusipäinen kansanosa, Terhi Kiemunki -tyyppisiä, jotka ovat äärimmäisen ilkeitä ihmisiä ja saavat nautintonsa kaikenlaisesta toisten ihmisten kärsimyksestä, kyttäämällä, nimittelemällä, pitämällä aina oman mielipiteensä (=joustamattomuus, neuvottelukyvyttömyys), puhumalla selän takana jne.

Vierailija
86/150 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin suomalaiset. Suomalaiset ovat ilmeisimmin kaikista euroopan kansoista kaikkein epäystävällisimpiä muita ihmisiä kohtaan. Täällä on sellainen tietty kusipäinen kansanosa, Terhi Kiemunki -tyyppisiä, jotka ovat äärimmäisen ilkeitä ihmisiä ja saavat nautintonsa kaikenlaisesta toisten ihmisten kärsimyksestä, kyttäämällä, nimittelemällä, pitämällä aina oman mielipiteensä (=joustamattomuus, neuvottelukyvyttömyys), puhumalla selän takana jne.

Olet täysin oikeassa ! Ja niitä riittää tällä palstalla. Nauttivat,kun saavat toiselle pahan mielen. Siksi en ole tänne moneen vuoteen enää aloituksia tehnyt enkä teekkään.

Vierailija
87/150 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tytön itsensä ja tulevaisuuden kannalta, hänen olisi syytä vaatia itseltään enemmän ja opetella käytöstapoja.

Aikuisen ihmisen kun tulee pärjätä itse.

Totta tuokin. Tosin kyllä varmaankin tyttö on jo itsekin tiedostanut asian. Muiden pilkka ja iva vain pahentavat asiaa ja vaikeuttavat puhumista. Jos muut jo alussa leimaavat ihmisen tuppisuuksi, niin helposti ihminen rupeaa toistamaan oletettua roolia. Toisaalta eihän sitä tarvitsisi olla niin herkkä muiden mielipiteille. Muiden naamat varmasti venähtäisivät, jos ujo tuppisuu uskaltaisi räväyttää ja esittäisikin yltiö puheliasta. Puheen sisällöllä kun ei oikeastaan ole väliä. Pokkaa se toki vaatii.

Tietenkään puhumista ei saa nostaa liikaa jalustalle. Tietyt fraasit nyt vain kuuluu esittää, koska ne kuuluvat käytöstapoihin. Puheliaammat voivat sitten turista enemmänkin.

Vierailija
88/150 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä. Tais oma epävarmuus olla ongelmana heillä, samoin kuin tällä yhdellä palstajankkaajalla. Muakin on kiusattu tuohon tyyliin ujoudesta ja hiljaisuudesta. Mutta vähän veikkaan että jos tulisi tilanne jossa sitten ihan oikeasti mitataan kuka on vahva ja kenellä on itseluottamusta ja sisua, niin "voittaisin" tuollaiset kyräilevät räkänokat ihan 6-0.

Vierailija
89/150 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi uskoa, että osa ihmisistä täällä kategorisoi ujon mielenterveysongelmaiseksi tai pummiksi. :O Ujous on ihan normaali piirre siinä missä tempperamenttikin. Itseasiassa ujous on osa tempperamenttia. Olen samaa mieltä aloittajan kanssa, että harmittaa kyseisen ihmisen puolesta, että muut tuomitsevat. Onneksi pidit  AP osaltasi huolen, että hänellä oli mukavaa etkä tehnyt nuorisojoukon haukuista numeroa kaikkien edessä, koska todennäköisesti veljesi tyttöystävä ei olisi halunnut moista huomiota osakseen. 

Olin itse nuorempana ujo, mutta rakastin olla siellä, missä oli paljon ihmisiä. En vain keksinyt mitään nokkelaa sanottavaa ja sillä välin, kun punnitsin sopivaa kommenttia, aihe olikin jo ohi. Pienemmässä porukassa tai kahden kesken saatoin olla todella puhelias. Teini-iässä keksin, että alkoholi helpottaa ujoutta sosiaalisissa tilanteissa ja itsevarmuuden kasvaessa myös ujous on karissut. 

Vierailija
90/150 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkikeiju-85 kirjoitti:

En voi uskoa, että osa ihmisistä täällä kategorisoi ujon mielenterveysongelmaiseksi tai pummiksi. :O Ujous on ihan normaali piirre siinä missä tempperamenttikin. Itseasiassa ujous on osa tempperamenttia. Olen samaa mieltä aloittajan kanssa, että harmittaa kyseisen ihmisen puolesta, että muut tuomitsevat. Onneksi pidit  AP osaltasi huolen, että hänellä oli mukavaa etkä tehnyt nuorisojoukon haukuista numeroa kaikkien edessä, koska todennäköisesti veljesi tyttöystävä ei olisi halunnut moista huomiota osakseen. 

Olin itse nuorempana ujo, mutta rakastin olla siellä, missä oli paljon ihmisiä. En vain keksinyt mitään nokkelaa sanottavaa ja sillä välin, kun punnitsin sopivaa kommenttia, aihe olikin jo ohi. Pienemmässä porukassa tai kahden kesken saatoin olla todella puhelias. Teini-iässä keksin, että alkoholi helpottaa ujoutta sosiaalisissa tilanteissa ja itsevarmuuden kasvaessa myös ujous on karissut. 

Mikäs se tuollainen "tempperamentti" oikein on? Enpä ole kuullutkaan.

Vierailija
91/150 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaaleja nuoria nämä arvostelijat, sairaan ujot sen sijaan ei ole.

Mikäs koulukiusaaja siellä vinkuu?

Vierailija
92/150 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Heh. Ei todellakaan mikään salarakas. Tympäisee ihmiset, jotka ei elätä itseään.

Jos kerran hoitaa lapsensa, elättää kyllä itsensä. Sinä sen sijaan annat itsestäsi sellaisen kuvan, ettei seurasi juuri vaikuta kiinnostavalta vaan - tympäisevältä.

Vierailija
93/150 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyykkikeiju-85 kirjoitti:

Mikäs se tuollainen "tempperamentti" oikein on? Enpä ole kuullutkaan.

Tempperamentti = temperamentti. My bad. Onneksi löysit oleellisen sisällön tekstistä... 

Vierailija
94/150 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän ei ole mitään lisättävää.

Johtuu ilmeisesti suomalaisten surkeaakin surkeammasta itsetunnosta. Voi tuntea itsensä edes hetken paremmaksi kun saa oikein solvata ja alistaa toista. Typerää porukkaa.

Vierailija
95/150 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme että noin sairaan ujo pystyy edes seurustelemaan ja ihme että joku seurallinen tyyppi haluaa seurustelukumppaniksi sellaisen, joka ei saa muka vähänkää isommassa tai vieraammassa seurassa suutaan auki.

Vierailija
96/150 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme että noin sairaan ujo pystyy edes seurustelemaan ja ihme että joku seurallinen tyyppi haluaa seurustelukumppaniksi sellaisen, joka ei saa muka vähänkää isommassa tai vieraammassa seurassa suutaan auki.

Rakkaus ei katso ikää, sukupuolta, ihonväriä, painoa, hiustenväriä, luonnetta jne....et taida olla koskaan ollut rakastunut ja olet katkera.

Vierailija
97/150 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan olisi ujo, ellei ajattelisi pahaa muista, ja pelkäisi sen paljastuvan? Se, ettei voi luottaa muihin ja puhua on myös todella epäkohteliasta, suorastaan vammaista.

Vammainen olet itse tai jotenkin keskeneräinen. Hohhoijaa, tympeää!

Urpoja riittää. Meillä yhden tuttavapariskunnan nainen pilkkaa 15- vuotiasta poikaamme, kun hän on vieraampien aikuisten seurassa aika hiljainen. Koko ajan saa kuulla että osaatkosinä edes puhua. Ja että miksi et ole kaupungilla naisia jahtaamassa. Ei sinusta mitään tule kun viihdytliikaa kotona. Myötähäpeä tulee tuollaista typeryyttä kuunnellessa. Oikeesti. Ja myötätunto nuorta kohtaan.

Vierailija
98/150 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tyttö käy edes töissä. Yhdellä tutulla tuollainen vaimo. Ei ole koulutusta, eikä työtä.

Lapsia pitänyt kuitenkin hankkia. Hyvä kun kotoansa poistuu.

Lapset pitäisi ottaa huostaan.

Sulle pitäs työntää kaljapullo persiiseen!

Vierailija
99/150 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan olisi ujo, ellei ajattelisi pahaa muista, ja pelkäisi sen paljastuvan? Se, ettei voi luottaa muihin ja puhua on myös todella epäkohteliasta, suorastaan vammaista.

Vammainen olet itse tai jotenkin keskeneräinen. Hohhoijaa, tympeää!

Urpoja riittää. Meillä yhden tuttavapariskunnan nainen pilkkaa 15- vuotiasta poikaamme, kun hän on vieraampien aikuisten seurassa aika hiljainen. Koko ajan saa kuulla että osaatkosinä edes puhua. Ja että miksi et ole kaupungilla naisia jahtaamassa. Ei sinusta mitään tule kun viihdytliikaa kotona. Myötähäpeä tulee tuollaista typeryyttä kuunnellessa. Oikeesti. Ja myötätunto nuorta kohtaan.

Kuulin että eräs sukulaismies oli kertonut moneen eri suuntaan kuinka ei saa mitään kontaktia minuun. En tykännyt/osannut puhua hänen kanssaan oikein mitään.

En tiennyt silloin varhaisteininä mitä sellaisen 40-luvulla syntyneen miehen kanssa olisi oikein pitänyt puhua. Itselläni ja kavereillani kun jutut pyörivät aika pitkälti hepoissa ja meikeissä. Että epäselväksi jäi, millaista kontaktia hän sitten olisi toivonut, josta jäi paitsi niin että piti kaikille harmissaan tällaista kertoa.

Vierailija
100/150 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menisi sanomaan noin ujoa herttaiseksi. He usein arvostelevat muita mielessään ja ovat siksi ujoja. Koska pitää varoa, ettei kukaan huomaa (ettei vahingossa möläytä), mitä hän muista todellisuudessa ajattelee.

Jos sinä ujona oletkin tollanen, niin kaikki eivät suinkaan ole. Itse ainakin nuorena ujona pidin muita paljon itseäni parempina ja fiksumpina, joten siksi kynnys osallistua oli paljon suurempi.