Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuli tosi pahamieli veljen ujon tyttöystävän puolesta:( (sukujuhannus)

Vierailija
24.06.2017 |

Hän on todella herttainen ja todella ujo. Uskaltaa jutella pienessä ryhmässä, mutta ei saa suutaan auki kun äänekäs sukumme kälättää kerralla. Nuorisoporukkaa (serkkuja tyttö/poikakavereineen) oli sitten pelaamassa mölkkyä vähän kauempana missä tämä veljen tyttökaveri oli ja alkoivat naureskella ja arvostella, että "miksi tuo tuppisuu on tänne tullut jos ei osaa edes puhua jne" kyllä pisti vihaksi. Tiedän, miten iso asia tälle tytölle oli, että uskalsi ylipäätänsä tulla paikalle. Onneksi sitten minä ja mieheni ja vanhempani vietettiin iltaa tämän tytön kanssa eikä jätetty häntä yksin ja oli oikein mukavaa.

Ärsyttää tuommoinen seläntakana jauhaminen :(

Kommentit (150)

Vierailija
61/150 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton seurueen tehtävä ois ollut pitää juttua yllä isäntinä Oliko sellaisia kännissä vittumaista sorttia? Jos on vielä sisäpiirin vitsit, niin ei tarvii olla ujokaan et on pihalla.

Vierailija
62/150 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tyttö käy edes töissä. Yhdellä tutulla tuollainen vaimo. Ei ole koulutusta, eikä työtä.

Lapsia pitänyt kuitenkin hankkia. Hyvä kun kotoansa poistuu.

Lapset pitäisi ottaa huostaan.

Kaikkia se leipäkin elättää. Tulisipa kunnon pula-aika ja tappaisi kaikki sinunlaiset ääliöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/150 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä juuri ne ylisosiaaliset kälättäjät vaan ovat itsekkäitä, ilkeitä ja toisen asemaan asettuminen on täysin vierasta. Käsitys omasta itsestä ja omasta paremmuudesta on ihan vinksahtanut. Jos tukkisi hetkeksi sen oman turvan ja katsoisi peiliin ihan ajatuksella niin voisi nähdä sen oman sielun ruumuuden.

Vierailija
64/150 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaaleja nuoria nämä arvostelijat, sairaan ujot sen sijaan ei ole.

Mistä lähtien ilkeys on ollut normaalia?

Jos joku vaikuttaa sille että on heitä kohtaan olevinaan. Eli ei uskalla edes puhua!!!! Silloin saa itsekin olla vajaa, ja haukkua.

Oletkohan kultamussukka jo peruskoulusta/(jos asiat huonosti ovat) ammatillisesta koulutuksesta tai lukiosta valmistunut? 😃

Kyllä minua säälittää mikäli jollakulla aikuisella (ja näitähän valitettavasti on) olisi tuollainen ajatusmaailma. 😊

Vierailija
65/150 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse ainakin myönnän suoraan, että olin miehen sisarusten joukossa harvasanainen ja todellakin ajattelin, ja ajattelen yhä, että onpa ilkeitä ja pahansuopia ihmisiä. Ei yhtään sanaa suusta tule, missä ei jotain haukuttaisi ja itse ollaan niin täydellisiä. Sekin oli muiden syy, kun joku käräytti yhden puolison kännissä ajamisesta. Ei siinä kehtaa mennä sanomaan, että käräyttäjä teki täysin oikein, kun saa pelätä, että tulevat kimppuun. Välttelenkin tuota sakkia nykyään kaikin keinoin. Anoppi oli ihan mukava, en ymmärrä, miten tyttäret on niin kamalan ilkeitä, yhtä lukuunottamatta. 

Tuosta syystä olen usein aika hiljaa työpaikalla. Jos ainoa yhteinen puheenaihe porukassa liittyy muiden arvioimiseen ja haukkumiseen, niin tehkööt sitä keskenään. Vastenmielistä toimintaa. Kun pahimmillaan jonkun hyvää tarkoittava tekokin pitää kääntää tekijäänsä vastaan, niin ei voi kuin ihmetellä. Juuri näidenlaisten ilkeiden ja empatiapuutteisten ihmisten takia Suomessa on paljon työpaikkakiusaamista, masentumista ja yksinäisyyttä. Menkää itseenne.

Vierailija
66/150 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menisi sanomaan noin ujoa herttaiseksi. He usein arvostelevat muita mielessään ja ovat siksi ujoja. Koska pitää varoa, ettei kukaan huomaa (ettei vahingossa möläytä), mitä hän muista todellisuudessa ajattelee.

No sinä et ainakaan tiedä ujoudesta hölkäsen pöläystä. Taidat olla sellainen vähän pöljemmän sorttinen hölöhölö-ihminen.

Vierailija
67/150 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku vaikuttaa sille että on heitä kohtaan olevinaan. Eli ei uskalla edes puhua!!!! Silloin saa itsekin olla vajaa, ja haukkua.

Ai jos saat jostain ihmisestä vaikutelman (todennäköisesti vielä virheellisen), niin saat haukkua häntä? 

Sulla ei ole kaikki muumit laaksossa.

Vierailija
68/150 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuleekin mieleen sanonta:

"Tyhjät tynnyrit ne eniten kolisee"

Eli äänekkäimpiä ovat yleensä ne typerimmät.

Vierailija
69/150 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menisi sanomaan noin ujoa herttaiseksi. He usein arvostelevat muita mielessään ja ovat siksi ujoja. Koska pitää varoa, ettei kukaan huomaa (ettei vahingossa möläytä), mitä hän muista todellisuudessa ajattelee.

Täyttä puppua. Mistä sait moista päähäsi ? Kyllä ujous on 90% jotain muuta kun ilkeyttä.

Ymmärrätkö tai tajuatko edes ,että joku on voinut kokea esim. Kiusaamista tms. Joka on muuttanut luonnetta kokonaan tai tehnyt hiljaisesti ihmisestä vielä hiljaisemman? Näkee, että suurella osalla ei ole tietämystä eikä ymmärrystä sinut mukaan lukien ihmisen käyttäytymiseen vaikuttavista tekijöistä eikä myöskään tavallisista luonteenpiirteistä ,jotka kyseinen ihminen nyt sattuu vain omaamaan.

Vierailija
70/150 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täyttä puppua. Mistä sait moista päähäsi ? Kyllä ujous on 90% jotain muuta kun ilkeyttä.

Ymmärrätkö tai tajuatko edes ,että joku on voinut kokea esim. Kiusaamista tms. Joka on muuttanut luonnetta kokonaan tai tehnyt hiljaisesti ihmisestä vielä hiljaisemman? Näkee, että suurella osalla ei ole tietämystä eikä ymmärrystä sinut mukaan lukien ihmisen käyttäytymiseen vaikuttavista tekijöistä eikä myöskään tavallisista luonteenpiirteistä ,jotka kyseinen ihminen nyt sattuu vain omaamaan.[/quot

Sulle ylimmäisenä oleva kirjoittaja. Ootko jotenkin yksinkertainen ihminen? Et taida omata kovin korkeaa älykkyysosamäärää. Yhdyn tokaan kirjoittajaan. Puutteellinen tieto ja ymmärrys aiheuttavat haukkuja,joten suosittelen tutustumaan erilaisiin ihmisiin jotta käsityksesi hieman laajenisi ja saisit hieman viisautta pääsi sisälle.

Vierailija
71/150 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä ketju on aivan ihana, koska niin monet selvästikin ymmärtävät meitä ujoja ja introvertteja.

Emme me mitenkään arvostele ja hauku mielissämme ekstroverttejä. Omat ajatukseni askartelevat kovin erilaisissa asioissa kuin monen puheliaamman, joten keskustelut tuppaavat sitten koskemaan vain puheliaamman asioita ja mielenkiinnon kohteita.

Vierailija
72/150 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te tuosta pahasta mielestä jatkuvasti lässyttävät, opetelkaa edes kirjoittamaan se oikein.

😂👎💩🙊

Nyt ei pystyny vastustamaan, sillä sanat ei ois riittäny kertomaan. Harmi kun ovat siivonneet keskarin listasta, olisit saanut muutaman sellaisen tuohon alkuun. Niin ja suakinko saa kohdella miten vaan? Ok. Muista, samat säännöt kaikille eli älä säkään sitten itke missään kun sulle vittuillaan!!

Vierailija
73/150 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnea kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan kultamussukka jo peruskoulusta/(jos asiat huonosti ovat) ammatillisesta koulutuksesta tai lukiosta valmistunut? 😃

Kyllä minua säälittää mikäli jollakulla aikuisella (ja näitähän valitettavasti on) olisi tuollainen ajatusmaailma. 😊

Säälittävä ajatusmaailma pikkupissiksellä .Ei oo kotona opetettu ihmisten käytöstapoja. No minkäs teet tyhmä mikä tyhmä..tuollainen moukka ei pitkälle pääse elämässä.

Vierailija
74/150 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisuus ei ole pahe käytöksenä. Itse olen ollut hiljainen introvertti tarkkailija eniten elämässä mutta iän myötä olen kyennyt muuttumaan sosiaalisemmaksi.

Minusta on mukava katsella ja kuunnella ihmisten puheita ja käytöstä. Ja vähemmän tuntemistani päättelen eri asoita katselemalla ja kuuntelemalla. Kiintoisaa miten ihminen voi tietämättään paljastaa paljon. Olen ollut aina kiinnostunut ihmisten käyttäytymisestä ja ystäväni tietävät että arvioni ovat osuvia. Alalla on ollut hyötyä.

Vierailija
75/150 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä jaksais jotain ujoa raahata perässä. Opetelkoot puhumaan, ei se ole muiden tehtävä vaan ymmärtää, missä kelläkin päässä viiraa.

Missä sinulla viiraa? Empatiakyvyssä?

Jos joku ei sen vertaa vieraisiin ihmisiin luota, että ei kykene normaaliin kanssakäymiseen, niin ansaitsee yksinäisyytensä.

Kaltaistesi empatiakyvyttömien vuoksi se luottamuspula usein kasvaa. Vaikea ihmisiin luottaa kun huomaa että vastaan tulee paljon ihmisiä jotka todella ansaitsisivat olla yksin.

Opetelkoon puhumaan ? Sulla viiraa päässä ja pahasti,joten suosiytelen hakemaan apua nopeasti. Sun kaltaiset empatiakyvyttömåt ihmiset ansaitsevat yksinäisen elämän. Toivottavasti mies huomaa,millaisen yksinkertaisen ihmisen kanssa on jakanut elämänsä.

Vierailija
76/150 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä jaksais jotain ujoa raahata perässä. Opetelkoot puhumaan, ei se ole muiden tehtävä vaan ymmärtää, missä kelläkin päässä viiraa.

Missä sinulla viiraa? Empatiakyvyssä?

Jos joku ei sen vertaa vieraisiin ihmisiin luota, että ei kykene normaaliin kanssakäymiseen, niin ansaitsee yksinäisyytensä.

Mene nyt ihan oikeesti tarkistamaan lääkedosettisi, onko monta annosta jäänyt väliin.

Menkööt tuollaiset mykät tarkistamaan vaan omat dosenttinsa, että onko puheripulilääke jäänyt ottamatta.

Sulla vissiin viiraa päässä ja pahasti? Suun soittaja vailla älyä ja ymmärrystä. Sun kannattaisi vähentää ainakin niitä puheripuli lääkkeen ottamista ettei tyhmyytesi leviä muihinkin täällä,nimittäin se olisi todella sääli. Pikkupissis voi mennä opettelemaan niitä ihmisten käytöstapoja äidin ja Isin luo.

77/150 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herra jumala näitä kommentteja tässä ketjussa :O

Mutta joo, mitenkään yllätyksenä nämä eivät sinänsä tule. Liian monta kertaa olen todistanut, kuinka ne ekstrovertit kälättäjät ovat tosiasiassa empatiakyvyttömiä ja ehkä jopa antisosiaalisia ihmisiä. Antisosiaalisella viittaan siis siihen, että heille vain omat jutut ovat tärkeitä, vain oma elämäntapa on se ainoa oikea ja muiden nyt kuuluu vain sopeutua heidän meuhkaamiseensa. Sympatiani ovat täysin ap:n veljen tyttöystävän puolella. Nyt tyttö joutui ikävä kyllä aivan väärään seuraan juhannuksena.

Tämä.

Ala-arvoinen ketju.

Olisikohan jotkut kommentoijat hieman maistissa tahi tarkemmin sanoen happamassa laskuhumalassa..? Ei millään pysytä asiassa ja ollaan aika vihamielisiä + kylmä, sateinen juhannuspäivä. 

Vierailija
78/150 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtavan hienosti eräässä introverttiutta käsittelevässä ohjelmassa Liisa Keltinkangas-Järvinen kertoi esimerkin karmivasta EPÄSOSIAALISESTA käytöksestä. Kaikki tietävät juhlista sen tyypin, joka suunvuoroa toisille antamatta kälättää pari tuntia omia kuulumisiaan ja asioitaan ja on lopuksi tyytyväinen kivoihin juhliin. Tällaista ihmistä pidetään monesti sosiaalisena, vaikka ei ole mitään sosiaalisia taitoja eli kykyä ja kapasiteettia kommunikointiin vastavuoroisesti.

Vierailija
79/150 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljaisuus ei ole pahe käytöksenä. Itse olen ollut hiljainen introvertti tarkkailija eniten elämässä mutta iän myötä olen kyennyt muuttumaan sosiaalisemmaksi.

Minusta on mukava katsella ja kuunnella ihmisten puheita ja käytöstä. Ja vähemmän tuntemistani päättelen eri asoita katselemalla ja kuuntelemalla. Kiintoisaa miten ihminen voi tietämättään paljastaa paljon. Olen ollut aina kiinnostunut ihmisten käyttäytymisestä ja ystäväni tietävät että arvioni ovat osuvia. Alalla on ollut hyötyä.

Introvertin vastakohta ei ole sosiaalinen. Ne eivät sulje toisiaan pois. Sosiaalisuus EI ole pelkästään jatkuvaa hölinää antamatta muille suunvuoroa, itse asiassa sellainen vasta onkin ei-sosiaalista (googlettakaa ihmiset mitä on epäsosiaalisuus: se on persoonallisuushäiriö - ja sen jälkeen lakatkaa käyttämästä ko. sanaa väärin).

Sosiaalisuuteen kuuluu myös toisten huomioiminen, mikä taito puuttuu hyvin monelta hölösuulta...

Vierailija
80/150 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein on vaikea sanoa onko joku ujo vai vaan koppava.

Tyypillistä selittelyä kateelliselta kiusaajalta, olit sitten 18 tai 58.

Tiedätkö mitä? Kaikki näkevät että olet katkera vanha haaska, kateellinen kauniimmalesi. Siksi olet itse se KOPPAVA ja projisoit tunteen siihen ujoon.