Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monetko pikkuhousut sinulla on? Keskivertonaisella on 34 paria.

Vierailija
24.06.2017 |

Mulla on ehkä 15. Onko muuten 34 paria=67 pikkarit?
http://www.iltalehti.fi/terveys/201706222200225952_tr.shtml

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 10. Olen sinkku ja pesukone pyörii harvoin, silti ei ole pöksyt loppuneet kesken. Heitän kulahtaneet heti pois ja pöksyni ovat sellaisia, ettei hävetä esim. uuden seksikumppanin kanssa.

Vierailija
62/82 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin oikeasti tarvitsette voin monet? Meillä pesukone pyörii joka päivä ja periaatteessa 3-4 pikkareilla pärjäisi. Reissuun toki enemmän mukaan. Mutta silti, käytättekö niin kaikkia, vai keräättekö niitä kuukauden verran pyykkikoriin ennen pesemistä?

Kaikilla taas ei ole edes pesukonetta, vaan käydään pyykkituvassa pesemässä. Vuorot pitää varata etukäteen ja ei voi vain urheilun jälkeen päättää, että pesenpä nyt saman tien. Pesen jos pystyn. Tästä syystä minulla on urheilutoppejakin ainakin 10, koska minulla on pyykkivuoro yleensä kahden viikon välein. Silloin tulee pestyä useampi koneellinen pyykkiä, lakanat ja kaikki muutkin pyykit sitten samalla heittämällä. Eli pidän pyykkipäivän ihan erikseen sen sijaan, että ravaisin päivittäin pesutuvassa kuikuilemassa onko siellä vapaata vai ei tai että suunnittelisin elämäni sen mukaan, että voin olla päivittäin kello 19:00 pyykkäämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh, 34 paria.

Itselläni on yhdet ehjät ns. pyhäkalsarit ja yhdet vähän rikkinäiset.

Olen toki mies ettei siinä mielessä voi suoraan verrata, mutta silti.

Mitä?? Pesetkö ne arkikalsarit siis joka ilta ja annat kuivua yön yli? Toivottavasti ainakin peset ne käsin etkä muutoin tyhjässä pesukoneessa. Vai käytätkö pyhäkalsareita kuitenkin arkena? Silloin teoriassa pärjäisi pesemällä vain joka toinen päivä, mutta vaikealta kuulostaa.

Mutta taidat olla vain provo.

Vierailija
64/82 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapissa oli 30, yhdet on päällä ja muutamat pyykkikorissa eli aika lähelle tuota 34 menee.

Vierailija
65/82 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh huh, 34 paria.

Mitä?? Pesetkö ne arkikalsarit siis joka ilta ja annat kuivua yön yli? Toivottavasti ainakin peset ne käsin etkä muutoin tyhjässä pesukoneessa. Vai käytätkö pyhäkalsareita kuitenkin arkena? Silloin teoriassa pärjäisi pesemällä vain joka toinen päivä, mutta vaikealta kuulostaa.

En ole provo enkä toden sanoakseni usko tämän olevan edes kovin harvinaista poikamiesten keskuudessa :D

Pesen kyllä melkein joka ilta. Käsin juu. Samoin sukkia tulee pestyä käsin.

Vierailija
66/82 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh huh, 34 paria.

En ole provo enkä toden sanoakseni usko tämän olevan edes kovin harvinaista poikamiesten keskuudessa :D

Mutta mikset osta useampia, niin ei tarvitsisi olla koko ajan pesemässä? Miksi tehdä elämästä tarkoituksella vaikeaa??

En tosin naisena ymmärrä sitäkään miksi pitää olla kymmeniä pareja pikkuhousuja. Minulla on jotain 15 paria, ja ne riittävät hyvin.

Vierailija
67/82 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pikkarit on pääsääntöisesti Cubuksesta ja Lindexistä ja hyvin kestävä noin vuoden. Pikkareita on noin 10-12, joten yli 30 pesua tulee.

Vierailija
68/82 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh huh, 34 paria.

Kuulostat exältäni, joka oli valmis tekemään ihan mitä tahansa, ettei vain tarvitsi mennä ostamaan vaatteita. Hän jopa väritti jalkaansa mustalla tussilla, ettei sukan reikiä olisi huomannut. Uskomatonta.

Vihaan itsekin vaateostoksilla käymistä, mutta saan silti itseni raahattua sinne enkä yritä pärjäillä jollain viimeisellä risaisella alushousuparilla. En voi käsittää tuollaista kärvistelyä.

Vierailija
69/82 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lähes 70 pöksyt... Ostan ginan alennusmyynneistä aina useammat pitsipökät, joten niitä jotenkin kertyy.

Vierailija
70/82 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehjiä on varmaan jotain kymmenet.

Pitäisi hankkia lisää. Tuntuu, että puhtaat loppuvat aina kesken.

Vierailija
71/82 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin  6  paria minulla keskimäärin.

Kun eivät enää ole ns. pikaisella silmäyksellä katsottuna uuden veroiset,heitän pois roskiin.

Joka päivä vaihdan uudet ,vuorossa olevat tilalle.

Kunnollset pikkarit kestävät n. 10-15 pesukertaa koneessa (käsipesussa ne kestävät pidempään.)

Mitä????

10-15 pesukertaa? Älä nyt viitsi jauhaa sentään ihan mitä tahansa roskaa mitä mieleen tulee

Joo siis mitä hittoa? Eiköhän ne nyt pikkasen enemmän kestä.

Riippuu ihan tuotteen valmistuksen ja sen materiaalin  laadusta.

Oli viimeksi esim. Minimanista ostetut 'Nina'-merkkiset.

Niistä resorin kiinnitysompeleen lanka  lähti purkautumaan  koko vyötärön ympäri jo ennen kuin ne pikkarit  ehtivät ensimmäiseenkään pesuunsa.

Kymmenen pesun jälkeen melkein pikkarit kuin pikkarit ovat  kyllä esim. haalistuneet ja aivan kaikki menettäneet jo sen elastisuuden mikä niillä oli silloin kun ne  otettiin käyttöön.

Laadukkaammat kestävät tietysti pidempään.

Vierailija
72/82 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä laskenut. Mutta täytyyhän noita olla monen värisinä ja mallisina. Ajattelin ensin, ettei mulla ikinä olisi 30 alushousuja, mutta pelkästään punaisia on 8. Viidet tavalliset ja kolmet stringit. On mustia, valkoisia, vaalean- ja tummansinisiä, turkoosit, liilat jne. Ja normaaleja ja stringejä.

Vierailija
73/82 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyny laskemassa mutta kymmeniä. Kolme piirongin laatikollista. Yhdessä bambuhousuja, toisessa puuvilla ja mummohousuja ja kolmannessa hepeneet. Yöt nukun paljaana.

Vierailija
74/82 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin  6  paria minulla keskimäärin.

Kun eivät enää ole ns. pikaisella silmäyksellä katsottuna uuden veroiset,heitän pois roskiin.

Joka päivä vaihdan uudet ,vuorossa olevat tilalle.

Kunnollset pikkarit kestävät n. 10-15 pesukertaa koneessa (käsipesussa ne kestävät pidempään.)

Mitä????

10-15 pesukertaa? Älä nyt viitsi jauhaa sentään ihan mitä tahansa roskaa mitä mieleen tulee

Joo siis mitä hittoa? Eiköhän ne nyt pikkasen enemmän kestä.

Riippuu ihan tuotteen valmistuksen ja sen materiaalin  laadusta.

Oli viimeksi esim. Minimanista ostetut 'Nina'-merkkiset.

Niistä resorin kiinnitysompeleen lanka  lähti purkautumaan  koko vyötärön ympäri jo ennen kuin ne pikkarit  ehtivät ensimmäiseenkään pesuunsa.

Kymmenen pesun jälkeen melkein pikkarit kuin pikkarit ovat  kyllä esim. haalistuneet ja aivan kaikki menettäneet jo sen elastisuuden mikä niillä oli silloin kun ne  otettiin käyttöön.

Laadukkaammat kestävät tietysti pidempään.

Täytyy sanoa, että sun alushousujen laatu on aivan olematonta. Kestävät kyllä useita kymmeniä pesuja, mutta en ostakkaan alushousujani minimanista koskaan. Maksavat noin 10 kappale ja palvelevat vuosia.

Vierailija
75/82 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika noloa, mulla taitaa olla vain 6-8 pikkarit. Tarvitseeko niitä todella useita kymmeniä? Muutamat lisää olisi mulla kyllä tarpeen, mutta jo yli 20 kpl olisi jo liioittelua.

Vierailija
76/82 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko epänormaali, kun minulla alushousut aina hajoavat edestä alhaalta, eli siitä vähän sen paksumpikankaisen osan yläpuolelta. Siihen tulee reikä huomattavasti ennen kuin muut pikkareiden osat ehtivät edes hieman kulahtaa, ja tämä tapahtuu suurinpiirtein yhtä nopeasti hinnasta ja laadusta riippumatta. Tosi laadukkaat housut saattavat muuten näyttää lähes käyttämättömiltä mutta niin on reikä hyvin kiusallisessa paikassa.

Vierailija
77/82 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari korillista, en ole ikinä laskenut. Ostan yleensä liivit ja kahdet alkkarit yhtä aikaa ja kun liivit hajoaa, yleensä kaarituki, niin kalsarit on vielä ok. Mökeilläkin jokunen varapari.

Vierailija
78/82 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 20

Vierailija
79/82 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks hitossa jotain kalsareita pitäisi olla kymmenittäin?

Eihän tuossa ole mitään älyä.

Vierailija
80/82 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 10 kpl

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän