Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäinen koira

Vierailija
24.06.2017 |

Oon tässä jo parin vuoden verran harkinnut koiran ottoa ja vihdoin elämäntilanne ja rahatilanne sallisi sen. Oon hirveesti lukenut koirakirjoja ja koiran koulutuksesta. Mitä kaikkea pitäisi huomioida pennun otossa? :)

Kommentit (6)

1/6 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on oikea rotuvalinta - että tiedostaa, millainen koira on itselle ja omaan elämäntapaan sopiva, millaisia ominaisuuksia toivoo koiralleen ja mitä pystyy itse antamaan koiralle. Koirilla on erilaisia tarpeita liikunnalle, aivotyölle jne. 

Vierailija
2/6 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin valita oikea rotu juuri sinulle. Ja muistaa se, että koiranpennusta on suuri vaiva ja vastuu. Pentu tekee tarpeet sisälle, puree, järsii kenkiä ja muita tavaroita ja on välillä oikea riiviö. Maltat vain kouluttaa eikä saa luovuttaa heti jos tuntuu ettei onnistu. Kyllä sinä pärjäät ja jos olet vielä perehtynytkin aiheeseen niin oikein hyvä! :) tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eri rotuja tässä oonkin jo katellut ja lueskellut paljon eri roduista! Ja joo, siihen oon varautunut, että pentu tuhoaa.. :D kiitos tsempeistä! Toivottavasti koirahaaveeni pian toteutuu!

Ap

Vierailija
4/6 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rotua olet ajatellut ?

Vierailija
5/6 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultainennoutaja nyt on osottautunut mulle sopivimmaksi :)

Ap

6/6 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko "kotikoiran" vai myös harrastaa jotain koiran kanssa? Jos haluat kaverin ja "kotikoiran", näyttelylinjaiset ovat sopivia, jos taas haluat harrastaa jotain lajia, käyttölinjaiset ovat aktiivisempia ja miellyttämishaluisempia, eli sopivat yleensä paremmin harrastuskaveriksi. Näyttelylinjaisilta kun tuppaa se moottori hyytymään kesken, ovat harrastuksissa enemmän perässävedettäviä kuin yhteistyökavereita.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi