Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monetko pikkuhousut sinulla on? Keskivertonaisella on 34 paria.

Vierailija
24.06.2017 |

Mulla on ehkä 15. Onko muuten 34 paria=67 pikkarit?
http://www.iltalehti.fi/terveys/201706222200225952_tr.shtml

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin laskemassa. Puhtaita kaapissa on 58 kpl. Pyykissä ehkä 30 lisää?

Vierailija
22/82 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heittänyt vähänkin risat roskiin ja hyviä ehkä enään 8. Hyvin pärjää kun on pesukone.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin paljon ettei lopu kesken pesujen välillä. En ole ikinä laskenut kun heittelen niitä pois ja ostelen uusia aina välillä. Vaihdan joka päivä uudet, joskus toisenkin kerran varsinkin kesällä kun hikoilee.

Sama täällä ja onneksi ei  ole ukkoa kyyläämässä moniako alkkareita pidän per päivä. Tiedän pari  naista joka joutuu pitämään lukua tästäksin asiasta ja perusteltava todenpitävästi, jos kesken päivän haluaa vaihtaa puhtaat housut.

Öö mitä? Mistä se mies edes tietää jos vaihtaa housut...?

Vierailija
24/82 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin huvikseni ja 17 kpl löytyy. Eli mulla on vain puolet "normaalista", jaahas...

Vierailija
25/82 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeksi ostanut n vuosi sitten Roomasta kolmet ja Sisilian Cataniasta viidet pöksyt n 2 v sitten. 

Vierailija
26/82 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy myöntää että olen alushousuhamsteri ja mulla on varmaan sadat pikkarit... Osa on kyllä jäänyt pieniksi kun olen lihonut.

Vierailija
27/82 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin paljon ettei lopu kesken pesujen välillä. En ole ikinä laskenut kun heittelen niitä pois ja ostelen uusia aina välillä. Vaihdan joka päivä uudet, joskus toisenkin kerran varsinkin kesällä kun hikoilee.

Sama täällä ja onneksi ei  ole ukkoa kyyläämässä moniako alkkareita pidän per päivä. Tiedän pari  naista joka joutuu pitämään lukua tästäksin asiasta ja perusteltava todenpitävästi, jos kesken päivän haluaa vaihtaa puhtaat housut.

Öö mitä? Mistä se mies edes tietää jos vaihtaa housut...?

Mustasukkainen kyylä tietää ja huomaa/tarkistaa. Toi on tosi juttu.

Vierailija
28/82 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko 10 kauniit, 10 vähemmän kauniit ja 10 stringit/muut epämukavat mutta jos sattuis tarviin -malliset.

Ei ole sattunut tarviin :(.

Vierailija
29/82 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin oikeasti tarvitsette voin monet? Meillä pesukone pyörii joka päivä ja periaatteessa 3-4 pikkareilla pärjäisi. Reissuun toki enemmän mukaan. Mutta silti, käytättekö niin kaikkia, vai keräättekö niitä kuukauden verran pyykkikoriin ennen pesemistä?

Vierailija
30/82 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotain parikymmentä + muutamat menkkapöksyt :P Yksinelävänä täyttä pyykkikoneellista tulee harvakseltaan, joten muistaakseni mun pikkuhousuvarasto kestää kolme viikkoa ennen kuin on pakko pestä.

Vierailija
31/82 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.iltalehti.fi/terveys/201706222200225952_tr.shtml

68kpl,vai eikö käytössä olevaa lasketa

Vierailija
32/82 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 15

Vierailija
33/82 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Housut on monikkosana (koska alunperin housut koostuivat kahdesta "lahkeesta" jotka vyötettiin yhteen puettaessa), joten pari on yhdet housut.

....

Ehdit ensin. Kiitos paremmasta selityksestä :D

Looginen selitys! Enpä ole ajatellut. Naiset, joilla on risoja alkkareita eli vain toinen lahje tallella (jostain syystä) pöksyistä, niin ottakaa laskemisessa huomioon sitten tämä yksikköhousukin!

Ja yksijalkaiset naiset myös.

Vierailija
34/82 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://www.iltalehti.fi/terveys/201706222200225952_tr.shtm

---

68kpl,vai eikö käytössä olevaa lasketa

Yhdet housut on menneet käytössä halki ja niistä on siis toinen housuosa enää jäljellä.  Huom. selitykset yllä.

Vierailija
35/82 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on tavallisilla ja menkkapöksyillä? Mulla on vain yhdenlaisia, joita käytän joka tilanteessa.

Vierailija
36/82 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin  6  paria minulla keskimäärin.

Kun eivät enää ole ns. pikaisella silmäyksellä katsottuna uuden veroiset,heitän pois roskiin.

Joka päivä vaihdan uudet ,vuorossa olevat tilalle.

Kunnollset pikkarit kestävät n. 10-15 pesukertaa koneessa (käsipesussa ne kestävät pidempään.)

Vierailija
37/82 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan 10-20. En tiennyt, että niitä kuuluu ostaa pareittain. 😂

Vierailija
38/82 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka vaihtaa kesken päivän vaatteita? 

Menee jo täysin mielisairaaksi touhuksi

Vierailija
39/82 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin  6  paria minulla keskimäärin.

Kun eivät enää ole ns. pikaisella silmäyksellä katsottuna uuden veroiset,heitän pois roskiin.

Joka päivä vaihdan uudet ,vuorossa olevat tilalle.

Kunnollset pikkarit kestävät n. 10-15 pesukertaa koneessa (käsipesussa ne kestävät pidempään.)

Mitä????

10-15 pesukertaa? Älä nyt viitsi jauhaa sentään ihan mitä tahansa roskaa mitä mieleen tulee

Vierailija
40/82 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin oikeasti tarvitsette voin monet? Meillä pesukone pyörii joka päivä ja periaatteessa 3-4 pikkareilla pärjäisi. Reissuun toki enemmän mukaan. Mutta silti, käytättekö niin kaikkia, vai keräättekö niitä kuukauden verran pyykkikoriin ennen pesemistä?

Mä asun yksin, joten kyllä siinä aika kauan kestää ennen kuin saan täyden pyykkikoneellisen kasaan. Yleensä kyllä pesen vajaan koneellisen kerran viikossa, mutta joskus saattaa mennä kaksikin viikkoa ennen kuin pesen pyykkiä. Käytän samoja vaatteita 1-2 kertaa, riippuen siitä olenko hikoillut ne vaatteet päällä. Yleensä en, joten voin käyttää samaa paitaa uudestaankin. Mulla on pelkästään tummia ja värikkäitä vaatteita, jotka pesen 60 asteessa, joten varsinaista pyykkilajittelua mulla ei oo. Kaikki vaan samaan. Joten luoja auta, jos harrastaisin pyykin lajittelua, niin silloin vasta olisikin vaikeaa odotella täyden koneellisen kertymistä!!

Niin ja siis tästä syystä mulla on kolmen viikon alusvaatevarasto, jotta ei varmasti lopu kesken, vaikka yleensä vähintään kahden viikon välein pesenkin pyykkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi