Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies työnsi minut järveen vaikka en osaa uida

Vierailija
24.06.2017 |

Olimme miehen kanssa laiturilla nauttimassa rauhallisesta aamusta. Yhtäkkiä tämä päättää työntää minut veteen! Pääsin pinnalle räpiköimällä ja huusin miestä apuun. Auttoi minut onneksi ylös vedestä. Ei tainnut tietää että en osaa uida, asia ei vain ole koskaan tullut esille. Nyt on kyllä kovin pahoillaan tempustaan.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma, miten monet puolustelee tota miestä, joka työnsi tyttöystävän veteen. Osaan itse uida aika hyvin ja tykkään uida, kolme lasta samoin. Mieheni puolestaan ei. Ollaan kuitenkin mökillä ja mies veneilee (pelastusliivien kanssa) ja siistii rantaa ym. Eipä tulisi mieleeni työntää häntä veteen, eikä ketään muutakaan. Ei voi tietää, miten toinen reagoi yllättävässä tilanteessa.

Muistan lisäksi ikävän jutun vuosituhannen vaihteen tienoilta; nuoria oli ollut viettämässä iltaa rannalla. Eräs tyttö oli työntänyt veteen veljensä, joka ei osannut uida. Vesi oli syvää ja tummaa, eikä nuoret saaneet autettua poikaa ja tämä hukkui. Sitä en muista, minkälaisen tuomion sai vai saiko, mutta todella surullinen juttu. Ei kannata työntää ketään veteen.

Vierailija
62/68 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole tuntenut kuin yhden aikuisen, joka ei osannut uida. Ja sekin meni uimakouluun opettelemaan ja kävi vielä tekniikkakurssit. Harrastaa nykyään uimista. Jopa 6-vuotias poikani selviää ylös vedestä, jos sinne tippuu ja jalat ei mene pohjaan.

Hyvää uimataitoa ei tosiaan ole kaikilla tai edes kohtuullista, mutta täydellinen uimataidottomuus on TODELLA harvinaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisillekin on uimakouluja.

64/68 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän useaman hukkumistapauksen ihan ammatin puolesta, kun joku tyrkkää jonkun veteen. Pahin on eräs polttatari porukka joka heitti sankarin laiturilta veteen...ei tullut häitä vaan pojat joutu hautajaisiin.

Itse kyllä jättäisin tämän miehen, vaikka anelisi miten, toi kuvaa kaverin älykkyyttä aika hyvin, täydellinen idootti on kyseessä.

Niin samaa mieltä. Tulee niin kivasti mieleen kouluajan hassuttelijat, jotka sitten kun jotakin oikeasti kävi, niin luistetaan raukkamaisesti vastuusta.  

Mitäköhän kaikkea muuta "kivaa jekkua" vielä keksikään?

Vierailija
65/68 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle olisi täydellinen turn off tollanen yhtäkkinen veteen työntö kesken rauhallisen aamun.

Myös minulle. Jättäisin miehen saman tien.

Vierailija
66/68 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa 6-vuotias poikani selviää ylös vedestä, jos sinne tippuu ja jalat ei mene pohjaan.

Ei välttämättä selviä, jos hänet yllätetään tuollaisella "jekulla" ja hän säikähdettyään vetäisee keuhkot täyteen vettä.

Typeriä onnettomuuksia tapahtuu juuri kaltaisillesi, jotka luulevat olevansa kaikkivoipaisia.

Vierailija
67/68 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikosilmoitus.

Rikosilmoitus siitä, että joku ei osaa uida ja hilluu siitä huolimatta laiturilla. Tuollainen tyhmyys on tosiaan rikollista. 

On sellaisia keskustelijoita, jotka jokaiseen aloitukseen vastaavat jollakin mollauksella.  Ihmettelen, mitä iloa siitäkin on.

Vierailija
68/68 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😑

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi