Mies työnsi minut järveen vaikka en osaa uida
Olimme miehen kanssa laiturilla nauttimassa rauhallisesta aamusta. Yhtäkkiä tämä päättää työntää minut veteen! Pääsin pinnalle räpiköimällä ja huusin miestä apuun. Auttoi minut onneksi ylös vedestä. Ei tainnut tietää että en osaa uida, asia ei vain ole koskaan tullut esille. Nyt on kyllä kovin pahoillaan tempustaan.
Kommentit (68)
Pistä mökki palamaan, ihan vaan hauskana jekkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikosilmoitus.
Mistä rikoksesta epäiltynä?
Tapon yritys, koska mies tiesi ettei ap osaa uida.
Ap, rakastava mies ei tee tuollaista, tuo oli väkivaltaa. Jätä se.
Lue uudelleen, "ei tainnut tietää" lukee AP:n aloituksessa.
Ja luulenpa että kyseessä oli vain jekku jota ei olisi tehnyt jos olisi tiennyt AP:n uimataidottomuudesta. Minut on pari kertaa järveen heitetty enkä ole kuin leikkimielisesti kiukkuuntunut :D kyllä täällä on tosikkoja. Ihan rikossyytteitä heitellään jo
Hah.. olisinpa ollut paikalla.
Olisi naurattanut, kun joku pärskii kuoleman kielissä pudotessaan johonkin rantaveteen. Opettele uimaan, idiootti!
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan isäni työnsi mut yhtäkkiä laiturilta veteen. En edes ollut uimapuvussa enkä osannut kunnolla uidakaan silloin n. 7-vuotiaana. Hörppäsin ison määrän vettä keuhkoini ja faija vaan nauroi ja sanoi: " pitäähän sitä sen verran huuomrintajua olla".
Kummalliselta ja järkyttävältä se tuntuu viekäkin. En sinuna ihan luottaisi mieheesi.
Minäkin olin 7-vuotias, kun isä työnsi minut veneestä veteen. En osannut uida ollenkaan. Ei isä pahaa tarkoittanut, luuli että kaikki osaavat heti uida. Sitten 10-vuotiaana putosin p*skakaivoon ja meinasin hukkua sinne. Nuorena aikuisena sadistinen liikunnanopettaja painoi pääni veden alle ja sanoi että ui! Sain noista niin kauhun, että en ole koskaan edes yrittänyt uintia.
Minä jaksan uida vaikka kilometrin putkeen. Mut tuollaisessa tilanteessa voisin hukkua, sillä vedän helposti vettä henkeen.
Suomalaisista tyyliin 20 % on uimataidottomia virallisesti. Siis ihan kantasuomalaisista. Pitäisi pystyä uimaan matkaa myös selällään ja siihen se monelta kaatuu, eli uimataidottomia ovat virallisesti
Oot varmaan ap mun työkaverin eksän kanssa. Se tönäisi työkaverin heidän häissään järveen hauskana vitsinä. Onneksi hääkuvat oli otettu, sillä morsiamen puku ja meikki olivat ihan pilalla. Ei ollut yhdessä sovittu juttu tuo.
On huumorilla joskus heitelty minuakin veteen kesäisissä maisemissa. Ihan jees...
Lähinnä tässä ihmetyttää, että joku mökkelijä on täysin uimataidoton. Siis ei edes pinnalla pysy. Suosittelen pitämään pelastusliivejä yötä päivää järvisessä Suomessa.
Että olen kyllä samaa mieltä, että ap:n täytyy olla idiootti.
Oi minkä helmen oot löytänyt. Mistä niitä saa?
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisista tyyliin 20 % on uimataidottomia virallisesti. Siis ihan kantasuomalaisista. Pitäisi pystyä uimaan matkaa myös selällään ja siihen se monelta kaatuu, eli uimataidottomia ovat virallisesti
Oot varmaan ap mun työkaverin eksän kanssa. Se tönäisi työkaverin heidän häissään järveen hauskana vitsinä. Onneksi hääkuvat oli otettu, sillä morsiamen puku ja meikki olivat ihan pilalla. Ei ollut yhdessä sovittu juttu tuo.
Mä en osaa sukeltaa, jos en pidä nenästä kiinni
Muistaakseni sd pitäisi osata. Olen yrityänyt opetella, mit ei onnistu. T se joka ui kyllä pitkänkin matkan. Yllättävissä tilanteissa voi uimataitoinenkin hukkua.
Ota naapurin isännältä parrua peräboxiin, vilkuta miehellesi samalla ja huuda, että nyt grillataan.
Ap on tyhmä kun ei ole opetellut uimaan ja vielä tyhmempi kun ei kerro asiasta äijälleen jos oleilevat vesistöjen lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikosilmoitus.
Mistä rikoksesta epäiltynä?
Vaikka pahoinpitely tai tapon yritys.
Mielestäsi mies yritti TAPPAA ap:n?
Mulle olisi täydellinen turn off tollanen yhtäkkinen veteen työntö kesken rauhallisen aamun.
Mun isäni oli ahkera veneilijä, mutta ei osannut uida. Jostain syystä pelkäsi veteen menoa, eikä kukaan tiedä, miksi. Luulen, että hänelläkin oli joku trauma lapsuudestaan, sillä isänsä on käsittääkseni ollut aika hirviö. En koskaan tuntenut ennen syntymääni itsemurhan tehnyttä vaariani.
Tiedän useaman hukkumistapauksen ihan ammatin puolesta, kun joku tyrkkää jonkun veteen. Pahin on eräs polttatari porukka joka heitti sankarin laiturilta veteen...ei tullut häitä vaan pojat joutu hautajaisiin.
Itse kyllä jättäisin tämän miehen, vaikka anelisi miten, toi kuvaa kaverin älykkyyttä aika hyvin, täydellinen idootti on kyseessä.
Jos menee poliisille tekemään rikosilmoituksen tästä veteenheittämisestä, niin tuskin lähtee eteenpäin. Varsinkin jos ei ole todistajia ja on sana sanaa vastaan.
Vaikka poliisi ottaa sen rikosilmoituksen vastaan, niin asia menee syytääjälle ja jos syyttäjä päättää, ettei ole aihetta sytteeseen niin asia jää siihen.
Tuskin siis rikosilmoitus kannattaa, mutta muuetn kannattaa puhua miehen kanssa.
Ihmettelen kyllä myös, että jos kuitenkin jo puoli vuotta seukanneet ja ovat mökillä, niin ei ole tullut juttua uimataidon puutteesta.
Tuli myös mieleeni, että onko teillä kovin erilainen luonne ja huumorintaju?
Mies ei välttämättä ajatellut heittoa niin vakavana, mutta jos aivan yhtäkkiä heitti, niin tottakai pelästyit.
Eli varmaan kannattaa jutella muutenkin asioista enemmän, että tutustuu toisen luonteeseen yms. paremmin.
AP - oliko sulla oikeesti aina "kuukautiset" koulun uintituntien aikaan?
Olisi ehkä kannattanut kuitenkin opetella uimaan! Nykyään on muuten tarjolla aikuisten uimakoulussa, suosittelen todellakin, ethän voi luottaa ettet ikinä yhtäkkiä päädy tilanteeseen (muutenkin kuin että poikaystävä tekee 'hauskan' jekun). Esim menet etelänlomalle ja liukastuu uima-altaaseen tai olet veneilemässä ja vene kaatuu.
Nyt AP uimakouluun hopihopi!
Poikaystävän 'hauska jekku' sinällään oli aivan älytön. olisithan voinut loukata itsesi laiturin reunaan, vedenpohjaan tai vaikkapa vääntää kätesi, tai sinulla olisi voinut olla joku sukeltamisen ilman tulppia estävä korvatulehdus tmstms
Tuttu poika hukkui 90-luvulla, kun kaveri työnsi vitsillä järveen. Iski päänsä :( Tekijälle ei koitunut seuraamuksia, koska oli vasta 15 vielä ja kyseessä oli vitsi.
Mutta ilman tuomiotakin meni pilalle tämän veteen tyrkkääjän elämä, alkoholisoitui täysin.
Tuollainen yhtäkkinen veteen työntäminen on törkeää. Vaikka osaisi uida. Ainoastaan jos ollaan uimapukupäällä menossa uimaan ja suu olisi leikkimielistä painia se on ok. Ei todellakaan keksien rauhallisen aamun. Verenpaine nousi jo ajatellessa.
Mutta kannattaa opetella uimaan. Uimahalleissa järjestetään aikuisten uimakouluja.
Ei kukaan tule ajatelleeksi tavallisesta suomalaisnaisesta, ettei pysyisi pinnalla.
Eli miehen syyttely on täysin kummallista. Sen sijaan syyttäisin ap:ta tai jopa tämän vanhempia, että on laiminlyöty tuollainen peruskansalaistaidon oppiminen.
Ihan sairasta, että joku on hukkua pudotessaa vain hetkeksi veteen.