Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paransin (osittain) mummoni halvaantuneen jalan! :O

Vierailija
24.06.2017 |

Mummoni jalkaterä nilkasta alaspäin oli ollut kaksi vuotta kokonaan liikkumaton, viileän tuntuinen, turvonnut ja hieman sinertäväkin. Kokeilin lymfahierontaa ja hermoratojen aktivointia ja noin puolen tunnin hieromisen jälkeen vähitellen varpaat alkoivat liikkua paineltaessa refleksinomaisesti ja vähän ajan päästä nilkkakin.

Hetken päästä varpaat liikkuivat itsekseenkin ja aivan kuin hän olisi pystynyt aivan hieman hallitsemaan jalkateräänsä. Nyt aamulla äsken turvotus oli lähes poissa, jalan väri oli terveen vaaleanpunertava ja lämmin. Olen siis ihan "maallikko". Saan varmaan tähänkin skeptisiä kommentteja, mutta itse ainakin olen ihan hämmästynyt.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Heikkilä on kirjoittanut paljon aiheesta. Hermoratahieronnalla voidaan hoitaa tehokkaasti selkäkipua. Kannattaa lukea sen kirjat selästä ja kivusta.

Vierailija
22/22 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti mummeli ei pian saa keuhkoveritulppaa tms. Kuulostaa siltä, että nilkassa on ollut jokin tukos verisuonistossa jos se on ollut viileä ja sinertävä ja hieronta sai sen liikkeelle.

Häneltä oli kuvattu jalat tarkkaan vähän aikaa sitten ja niissä ei ollut lainkaan tulppia. Muuten en olisi uskaltanut hieroakaan. Se verenkierto näytti kohenevan siksi, kun hän sai liikulteltua jalkaansa pitkän tauon jälkeen.

Ja jalka oli ollut sinertävä, turvonnut ja viileä jo tuon kuvauksen aikaan. Hän myös syö hyytymänestolääkkeitä. Ihmettelin itse, miksi siihen ei ollut puututtu mitenkään. Mummoni epäili, että jalka jouduttaisiin kohta amputoimaan, sillä se oli mennyt niin huonoon kuntoon. En myöskään hieronut kuin jalkaterää ja jalkapohjaa sekö hieman nilkkaa ja se viileys ja sinertävyys alkoi jo ylemmästä kohdasta säärtä, mutta siis kuvauksissa ei näkynyt edes pieniäkään tulppia. Hän on toki muuten tehnyt kävelyharjoituksia ym. normaalisti ja päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän