Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut tulevat jopa 15 minuuttia etuajassa töihin?

Vierailija
23.06.2017 |

Siis sellaisessa paikassa josta niistä ei kerry mitään aikaa. Itse en viitsisi tehdä työajan ulkopuolella töitä.

Kommentit (169)

Vierailija
121/169 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaihtoehtoina ovat 15 minuutin myöhästyminen ja 15 minuuttia etuajassa,niin ennemmin tulen ajoissa. Ja vr:n ei voi luottaa

Vierailija
122/169 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juna kulkee 30min välein. Edellisellä junalla olen töissä 20min etuajassa, ja seuraavalla saman verran myöhässä. Arvostan sen verran työkavereitani ja potilaitani, etten halua tulla joka päiv myöhässä töihin. Ja mielestäni ap on idiootti joka ei ymmärrä toisten elämästä yhtään mitään vaan katsoo kaikkea oma napa keskipisteenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/169 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulin jopa 45-60 minuuttia ennen, koska työtä oli niin paljon. Vähensi stressiä, kun sai aloittaa päivän rauhassa.

124/169 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menin eilen torstaina töihin iltavuoroon 40min etuajassa kun kotona oli niin tylsää, saa istua siellä työkavereiden kanssa kahvilla ja ostaa pullaa =D =D =D  Ja sitten leimaan perinteisesti itseni sisään 6min myöhässä =D

Yleensä varsinkin iltaan mennessä olen aina reilusti etuajassa juurikin siksi että saan istua rauhassa kahvilla ja juoruta, meillä etuajassa töihin tuleminen ei tosiaan tarkoita sitä että työt alkaa sillä sekunnilla kun astut ovesta sisään. 

Utelijoille; olen kaupassa töissä.

125/169 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työaika alkaa 9 ja kauppa aukeaa ysiltä. Pakko olla siis töissä 5-10min ennen että ehtii avata koneet ja kassan.

Vai arvostaisitko asiakkaana, kun tulet heti klo 9 kauppaan hakeen yhtä tavaraa ja myyjä tulee samaan aikaan ja toteaa, että venaas ny hetki, kun hoidan avaamistoimenpiteet.

Työantajan pitäisi laittaa vuoro alkavaksi ennen kaupan tms. aukeamista ja maksaa siitä palkka. Esim. itse olin mäkissä joka aukesi klo 7, vuorot alko 6:15 että kaikki saisi valmiiksi ennen avausta.

Vierailija
126/169 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään omalla ajalla juoda kahvin rauhassa ennen töiden alkua ja hetken hengähtää ja vilkaista vaikka päivän lehden. Olen aina inhonnut sitä, että kun saan työvaatteet niskaan, on heti lähdettävä juoksemaan hiki hatussa hommia.

Olemme hengenheimolaisia. :)

Haluan "ylimenon" kotoa työhön, joinkinlaisen välitilan. Työni vaatii keskittymistä, luovuuttakin, joten tauhoitun mielelläni hetken ennen aloittamista. En ole ajatellut saanko siitä korvausta vai en, kun teen sen täysin itseni takia, saadakseni itselleni paremman työpäivän. Olen muutenkin aamuhidas, päivän mittaan sitten rytmini nopeutuu ja pystyn tekemään sekä henkisesti että fyysisesti nopeita siirtymiä. 

Koska minulla on perhe ja teen työtä ihmisten keskellä, saan myös olla tuon aamukahvihetken yksin ja se on tärkeää. 

Vierailija
127/169 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet asiantuntijatöitä, et vain tule töihin aikaisemmin vaan lähdet myöhemmin ja otat töitä mukaan iltoihin ja viikonloppuihin.

Vierailija
128/169 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teet asiantuntijatöitä, et vain tule töihin aikaisemmin vaan lähdet myöhemmin ja otat töitä mukaan iltoihin ja viikonloppuihin.

Juuri näin! Omassa talossamme liukuva työaika, monet esim. käyvät treenaamassa kesken päivän, töitä tehdään etänä yms.

Silti tulos erittäin hyvä alalla, jolla muilla menee huonosti, ja suurin osa työntekijöistä ylitunnollisia uurastajia.

Vierailija
129/169 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva että jollain 2200 euron kuukausipalkalla vietätte työpaikalla niin paljon aikaa kuin mahdollista! Tähän olisi jopa Esko Aho tyytyväinen.

PS

Muistakaa myös selkäänpuukottaa ja juoruta niin paljon kuin mahdollista. Sehän yleensä kuuluu tapoihinne.

Kuka se noin pienellä palkalla töitä tekee? Minä en edes kylkeäni käännä tuolla rahalla. Sitä on vissiin jääneet koulut käymättä.

Tee oikeita töitä, saat oikeaa palkkaa.

Vierailija
130/169 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa työpaikassani ei ole tiettyä työaikaa. Kehä ykköstä töihin Espooseen tuleva haluaa kulkea pahimpien ruuhkien ulkopuolella. Siksi hän aloittaa aikaisin ja lähtee joskus kolmen aikaan pois.

Pienten lasten äiti taas haluaa kiireettömät aamut ja tulee töihin yhdeksän maissa.

Itse lähden yleensä 7.50 bussilla ja olen työpaikan edessä olevalla pysäkillä tasan klo 8.00(Länsiväylä).

Useissa työpaikoissa ei siis voi olla ennen työaikaa, koska se alkaa silloin, kun astut ovesta sisään.

Vierailija
131/169 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin avaan tietsikan, sen monet potilasohjelmat ja katon paljonko on tulossa tähystyksiin osastoilta potilaita ym. Sitten haen henk.kohtaisen hälyttimen kaulaani roikkumaan ja käyn keittämässä kahvit valmiiksi, jos joku toinen ei oo jo keittänyt.

Vierailija
132/169 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulkaa vaikka kolme tuntia aikaisemmin jos saatte orgasmin siitä että olette "tunnollisia".

Tunnolliset = työpaikan tylsimykset[/quote)]

Ei työpaikan ja töissäkäynnin perimmäisenä ideana ja tarkoituksena olekaan tulla toimistolle smalltalkkaamaan jokaisen kanssa vaan tehdä TULOSTA jota työnantaja edellyttää, ja tiedoksesi, että nämä tunnolliset työntekijät ovat niitä jotka sitä monesti tekevät näiden juoruajienkin edestä.

Vierailija
133/169 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työaika alkaa 9 ja kauppa aukeaa ysiltä. Pakko olla siis töissä 5-10min ennen että ehtii avata koneet ja kassan.

Vai arvostaisitko asiakkaana, kun tulet heti klo 9 kauppaan hakeen yhtä tavaraa ja myyjä tulee samaan aikaan ja toteaa, että venaas ny hetki, kun hoidan avaamistoimenpiteet.

Tämän tulisi olla työaikaa, eli työajan tulisi alkaa 8.50 tms. Samoten sulkutoimenpiteet jos niihin pitää käyttää aikaa. Tuohan on ilmaisen työn tekemistä! Joka päivä.

Vierailija
134/169 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä työmatka ja liikenne vaihtelee. Yleensä ole 15-30 min liian aikaisin töissä, mutta joskus menee ihan nappiin.

Mielummin olen ajoissa ja aloittelen työt ihan rauhassa kuin että tulen viime sekunnilla. Myöhästellä meillä ei kärsi eli aika pian tulis kenkää, jos olis vähän väliä myöhässä.

Vierailija
135/169 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tulee fillarilla ja haluaa pyyhkiä hiet ja vaihtaa vaatteet. Käydä vessassa ja kammata hiukset. Käydä hakemassa kahvin ja istuutuu paikalle jos sellainen työ niin 8.00 ja aloittaa työt. 

Vierailija
136/169 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkahaastatteluunkin kannattaa tulla ajoissa vessan kautta ja istua johonkin ja ilmeisesti tullaan hakemaan niin olla jo valmiina . Eikä tulla viime minuuteilla puuskuttaen ja minuutti aikaa ja vielä tuntuu että pissattaakin ja täytyy hiukset kampata jne. Siihen menee enemmän kun minuutti ja haastattelija ihmettelee missä ihminen on. Ei tule hyvää kuvaa. 

Vierailija
137/169 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä mielenterveyspotilaiden parissa ja menen aina n.15min aiemmin töihin, koska haluan ennättää lukea raportit, että mitä on tapahtunut edellisen vuoroni jälkeen.

Raportit meillä kyllä pidetään, mutta paremman käsityksen saa kun lukee koneelta ja varsinkin jos on vaikka viikonlopun vapaalla niin koneelta helppo lukea mihin suuntaan kenenkin tilanne on kehittynyt jne.

Vierailija
138/169 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat niitä ylisuorittajia.

Vierailija
139/169 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen julkisilla. Aina ei mee ihan kohilleen ja mielummin varaan aikaa kun sit myöhästyn. Onneks nykyään on liukuva työaika peruspäivinä ja voin aloittaa sillä seisomalla kun toimistoon kävelen :)

Vierailija
140/169 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina paikalla 6:59 työvaatteet niskassa. Työni alkaa 7:00. En nauti kahvitteluhetkistä ja minulle on täysin ok, vaikka raskas työ alkaisi sekuntilleen silloin kun saavun paikalle :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän