Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut tulevat jopa 15 minuuttia etuajassa töihin?

Vierailija
23.06.2017 |

Siis sellaisessa paikassa josta niistä ei kerry mitään aikaa. Itse en viitsisi tehdä työajan ulkopuolella töitä.

Kommentit (169)

Vierailija
1/169 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miksi miksi!

Vierailija
2/169 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin itsekin. Harvinaisen daijua porukkaa, jos työ on kaikki elämässä.,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/169 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos bussiaikataulujen vuoksi?

Vierailija
4/169 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään omalla ajalla juoda kahvin rauhassa ennen töiden alkua ja hetken hengähtää ja vilkaista vaikka päivän lehden. Olen aina inhonnut sitä, että kun saan työvaatteet niskaan, on heti lähdettävä juoksemaan hiki hatussa hommia.

Vierailija
5/169 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat ihmiset kai maksavat laskunsa jopa kuukauden ennen eräpäivää. Ja valitsevat kaupoissa kaikkein pisimmän jonon.

Vierailija
6/169 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnollinen ja sellainen joka haluaa nauttia rauhassaan kupin kahvia ennen härdelliä. Itse menen työpaikalle välillä tuplasti tai triplasti aikaisemmin. 😜

Vierailija
7/169 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siksi, että vaatteiden vaihto ei kuulu työaikaan.

Olen työpisteelläni ihan työvuoron mukaisesti.

Toinen syy on se, että kuljen julkisilla ja monesti bussit kulkee niin, että myöhäisemmällä olisin myöhässä töistä joten kuljen aikaisemmalla bussilla.

Plus se että meillä mielettömän hyvä työporukka ja on mukava vaihtaa kuulumisia vuoron vaihtuessa...

Vierailija
8/169 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tulee esim. julkisilla, niin ne bussien/junien ym aikataulut ei aina ihan täsmää yksiin niihin aikoihin kun "pitäisi" olla töissä. Itselläni on niin, että olen n. 10 min aikaisemmin töissä, koska jos tulisin seuraavalla bussilla, olisin käytännössä jo myöhässä töistä.

Kysymys on lähinnä se, että miksi ketään noin paljon ylipäätään kiinnostaa se, onko joku etuajassa vai ei?

Vierailija
9/169 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun elämä kaadu siihen varttituntiin. Jos olen aikaisin hereillä, eikä mulla ole kotonakaan mitään tekemistä, voin tulla töihin ja juoda vaikka kupin kahvia ja lukea lehtiä rauhassa ennen työajan alkua. Useimmiten olenkin etuajassa, koska en viitsi jättää viime tippaan julkisten kulkuneuvojen takia. Ne on usein myöhässä, enkä halua myöhästyä töistä.

Vierailija
10/169 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnollinen ja sellainen joka haluaa nauttia rauhassaan kupin kahvia ennen härdelliä. Itse menen työpaikalle välillä tuplasti tai triplasti aikaisemmin. 😜

Puhun nyt oikeista töistä, joissa ei kahvikupillisiin ole aikaa vaan heti on alettava töihin.

Vierailija
11/169 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kadehdin sellaisia, koska heillä on aikaa siihen. Ottavat rauhallisesti, ovat ajoissa paikalla eivätkä viime hetkessä. Sellaista arvostan myös ihmissuhteissa. Jotkuthan ovat niin törkeitä, että ovat aina myöhässä. Vain heillä itsellään on väliä.

Vierailija
12/169 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa vaikka kolme tuntia aikaisemmin jos saatte orgasmin siitä että olette "tunnollisia".

Tunnolliset = työpaikan tylsimykset

Vierailija
13/169 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkin työkavereiden pöydät ja etsin juoruilun aihetta.

Vierailija
14/169 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua vaivaa?

Vierailija
15/169 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vissiin se ihminen joka tulee duuniin aina muutaman minuutin myöhässä ja hösää kaikkea muuta kuin duunia, joten oikeasti hän aloittaa duunit vähintään yhtä myöhässä kuin mitä se työkaveri on ollut ajoissa eli 15-30min... Rasittava ihminen...

Vierailija
16/169 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulkaa vaikka kolme tuntia aikaisemmin jos saatte orgasmin siitä että olette "tunnollisia".

Tunnolliset = työpaikan tylsimykset

Toisilla on sellainen oikea, tärkeä työpaikka, jossa ei myöhästelijät ja lusmuilijat pärjää. 

Vierailija
17/169 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös vartin ennen työaikaa. Seuraava bussi olisi 5 min ennen ja mielummin tulen tällä.

Avaan koneen, vien eväät jääkaappiin, vien takin naulakkoon, haen kahvia, menen omalle paikalle. Ohjelmat ovat auki tässä vaiheessa ja avaan linjan 7.55.

Mielummin olen ajoissa kuin myöhässä.

Ja laskut, maksan nekin etuajassa.

Joka sunnuntai on paperipäivä. Hoidan kaikki paperiasiat silloin ja jos viikolla on tullut lasku, maksan sen silloin. Paperilaskuja tulee cain kourallinen vuodessa. Korkoa tulee tilille vain muutamia euroja, joten mielummin näin.

Vierailija
18/169 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa työaika 7.00 usein olen työmaalla jo 6.30 ja on moni muukin. Vaihdetaan työvaatteet ja juodaan rauhassa aamukahvit. Sitten kello 7 aletaan tekemään niitä töitä

Vierailija
19/169 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei tiedä, mitä tapahtuu työmatkalla. Minulla kestää aika tarkalleen 20 minuuttia kotoa töihin, mutta lähden puoli tuntia etuajassa, jos vaikka on ruuhkaa yms odottamatonta. Yleensä sitten olen sen 10-15 minuuttia aikaisemmin töissä. Vaihdan vaatteet rauhassa ja juon kupposen kuumaa/luen lehden :)

Vierailija
20/169 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhun nyt oikeista töistä, joissa ei kahvikupillisiin ole aikaa vaan heti on alettava töihin.

Ymmärsin ja oikeita töitä teen itsekin. Voin vakuuttaa ettei minulla ole välillä kahvitaukoa ollenkaan vaikka se kuuluisikin työehtosopimukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan