Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesätyöntekijä ilmoitti poissaolosta tekstiviestillä

Vierailija
23.06.2017 |

Työt alkavat kahdeksalta. Oli koittanut soittaa joskus kuuden aikaan, mihin en vastannut koska olin nukkumassa. Oli lähettänyt tekstiviestin, jossa kertoi olevansa kuumeessa. Viesti oli ihan asiallinen ja lupasi toimittaa saikkutodistuksen huomenna + soittaa illemmalla pääseekö huomenna töihin. Ei siinä mitään, mutta olenko vanhanaikainen kun minusta nämä asiat kuuluu hoitaa soittamalla?

Kommentit (195)

Vierailija
1/195 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on juhannus, on "kuumeessa", ei menisi minulle läpi.

Vierailija
2/195 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et vastaa puhelimeen niin on aivan asiallista laittaa viesti, jotta saat tiedon heti kun olet tavoitettavissa.

Hanki vastaaja tai soita takaisin jos sulle jäi jotain epäselvää, tai haluat että sulle soitellaan jatkossa koko aamu kunnes suvaitset vastata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/195 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ilmoiteta poissaolosta tekstarilla. Ei olisi tuolla nuorella enää meille asiaa.

Vierailija
4/195 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yrittänyt soittaa, joten on ok. En minäkään jaksaisi kuumeisena koko aamua päivystää luuri kädessä ja arvuutella milloin pomo suvaitsee vastata.

Vierailija
5/195 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono asenne. Selvä rutiini! Hyvä että yritti matkia edes putinia!

Vierailija
6/195 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on monessa paikassa sanottu erikseen että tekstari ei riitä.

Vierailija
7/195 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vastaa puhelimeen toope. Kyllä voi ihminen sitten olla typerä.

Vierailija
8/195 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjoo, mutta varmistu että tuo oikeasti todistuksen, eikä ole näin jussina "kipeänä"

Vierailija
9/195 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tosissasi?

Et vastaa puhelimeesi, hän laitto viestin =tieto kulkee. Lisäksi sanoi että soittaa illemmalla. Miksi ihmeessä se puhelu nyt aamulla mitään muuttaa kun kerran jo txt asiasta olet tietoinen

Vierailija
10/195 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli yrittänyt soittaa. Sinusta johtuva syy, ettei onnistunut. Asiallinen ilmoitus, soita sinä, kun heräsit, jos jäi kysyttävää.

Jotenkin mua on alkanut vanhemmiten ärsyttämään ihmiset, joille on tärkeämpää *miten* hoituu eikä *kunhan* hoituu.

Vierailija
11/195 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on juhannus, on "kuumeessa", ei menisi minulle läpi.

Aivan. Koska kukaan ei voi sairastua juhannuksena. Koskaan.

Vierailija
12/195 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mjoo, mutta varmistu että tuo oikeasti todistuksen, eikä ole näin jussina "kipeänä"

Kuka nuori\opiskelija skippaa muka tarkoituksella kahden päivän pyhäliksat??

Vierailija
13/195 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän yritti soittaa heti kun mahdollista ja laittoi viestin. Jos se ei riitä sinulle niin soita takaisin. Takaisinsoitto on muutenkin normaalitapa jos ei ole pystynyt vastaamaan puheluun.

Jotain armoa nuorisollemmekin. Kesätyöntekijä on kipeä ja hänellä menee aamupäivä jonottaessa lääkärintodistusta hakemaan sairaana. Lääkärissä ehkä selviää mistä kuume johtuu. Hän soittaa kun tietää kuinka kauan on sairaslomalla. Jos on tänään kovassa kuumeessa niin ei välttämättä ole huomenna työkunnossa.

Vierailija
14/195 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten se on eri asia. Ap ei ole sanonut, vaan olettaa että työntekijä lukee hänen henkilökohtaiset "mun mielestä" - ajatukset.

Vierailija
15/195 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vanhanaikainen vaan täysmulkku. Sinulle on yritetty soittaa, mutta et ole vastannut, joten lähetti viestin. Liäsäksi on luvannut soittaa myöhemmin ja toimittaa todistuksen sairaudestaan. Mitä muuta muka vielä voisi vaatia? Mene nyt vähän itseesi typrys.

Vierailija
16/195 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkanhan saa jos saa lääkärintodistuksen. Minkä saa kun vähän niiskuttaa ja sanoo olleensa yöllä kuumeinen.

Vierailija
17/195 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei riitä ja mikä sitten riittää? Ylimääräinen uutislähetys telkkarissa? Kenties postikortti?

Eikö se nyt ole ihan sama miten tieto tulee, kunhan se tulee?

Vierailija
18/195 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkanhan saa jos saa lääkärintodistuksen. Minkä saa kun vähän niiskuttaa ja sanoo olleensa yöllä kuumeinen.

Ei kesätyöntekijät yleensä saa.

Vierailija
19/195 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä viestit täytyy lukea. Pomolle voi olla tärkeä vaikka joku mielikuvituksellinen liikevoitto.

Vierailija
20/195 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös monessa tessissä ole rajana että työsuhteen on pitänyt kestää kuukauden ennen kuin voi saada sairausajan palkkaa.