Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaalan käytävällä olin nolona ja ison hämmennyksen vallassa

Vierailija
23.09.2026 |

Minut kuskattiin baareilla osastolle. 2 hoitajaa oli vastassa, tekivät sisäänkirjautumisen yhteydessä muutaman haastattelukysymyksen, kuten mikä on suhteeni alkoholiin, ilmoitin, että enpä juurikaan sitä ainetta käytä, alkoivat katsomaan minua kummissaan ja jopa "vittuilemaan", että oi oi, niinkö paljon menee, seuraavaksi jos joku hoitohenkilökuntaan kuuluvista kysyy samaa, ilmoitan, että X-sairaalassa sanottiin, että enempi pitäisi juoda että juon liian vähän, no, ehkä niitä juoppoja ja suurkuluttajia on joka huone täynnä niin minä, kummajainen oli sitten jo hämmästyksen hämmästys. Otti kyllä suhtautuminen päähän jos näin kauniisti kirjoitan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrettävä kysymys jos oikein baareilla tuodaan.

Vierailija
2/10 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sairaalaan ole ennenkään kävelty suoraan osastolle, paitsi ne juopot kun ovat erehtyneet ovesta, hoitajilla peiliinkatsomisen paikka, suuta ei potilaalle soiteta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ambulanssista yleensä kannetaan paareilla sisälle, vietiinkö sinut potkukelkalla ?

Vierailija
4/10 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sairaalaan ole ennenkään kävelty suoraan osastolle, paitsi ne juopot kun ovat erehtyneet ovesta, hoitajilla peiliinkatsomisen paikka, suuta ei potilaalle soiteta.

Taisi nyt mennä ohi sulta. 

Vierailija
5/10 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ambulanssista yleensä kannetaan paareilla sisälle, vietiinkö sinut potkukelkalla ?

Niin. Paareilla, ei baareilla. Ja ensiavusta ja invataksista. Mä menen omin jaloin taas parin päivän päästä 

Vierailija
6/10 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko tuotaessa kännissä kuin apina?

Vierailija
7/10 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoititko sanoa, että sinut tuotiin baarista?

Vierailija
8/10 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samanlainen kokemus itselläni, minulla oli haimatulehdus ja kaikki lääkärit ja hoitajat jankkasivat kuinka vaarallista alkoholi on. Kaikille joutui erikseen kertomaan etten ole 30 vuoteen käyttänyt alkoholia ollenkaan. Eivät tuntuneet uskovan, kunnes pääsin magneettikuvaukseen jossa selvisi että minulla on rakenteellinen vika joka altistaa haimatulehdukselle.  Eräskin hoitaja kysyi olenko käyttänyt paljon alkoholia, vastasin en yhtään niin vielä kysyi eikö edes kaljaa??? Kysyin et eikös se ole sama asia, ei kuulemma ole.

Vierailija
9/10 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät uskoneet alkoholinkäyttöäsi, kuten ei ollut syytäkään.

Vierailija
10/10 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähä-älyinen ei ymmärrä baarin ja paarin eroa.

Aloittaja nimenomaan kannettiin BAAREILLA...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi