Onko mielestäsi hauskaa vai ällöttävää, jos mies soittaa pianoa munallaan?
Mies joskus viihdyttää kavereitaan soittamalla mun pianoa seisokillaan. Ällöttää hieman, mutta se sanoo vaan, että ei siinä ole mitään vikaa ja koskettimet voi putsata sen jälkeen (minkä toki aina teenkin). En voi ihan suoraan kieltääkään, kun mies maksoi tuosta soittimesta puolet, ja kyllähän se joskus itseänikin hymyilyttää, kun mies osaa jo vähän soittaankin kalullaan. Mutta silti... :/
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä miehelläsi musikaalisia kavereita, voisivat perustaa munasoittobändin. Soittaisivat vaikka nelimunaisesti sitä pianoa.
No tää ois jotain uutta. Voisin maksaa 5 € lipuista, jos tulisivat esiintymään paikalliseen baariin.
Runkkaako se itselleen siis seisokin kavereidensa nähden ja sitten alkaa soittaa? Vai miten
Vierailija kirjoitti:
Runkkaako se itselleen siis seisokin kavereidensa nähden ja sitten alkaa soittaa? Vai miten
Hoitaa kuulemma "valmistelut" vessassa, ja soittaa siis pianon takana niin, että ei esittele kaluaan kaikille. Ap
Parempi kai kuin soittaa toista viulua?
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä miehelläsi musikaalisia kavereita, voisivat perustaa munasoittobändin. Soittaisivat vaikka nelimunaisesti sitä pianoa.
Osa voisi myös soittaa esim. bongorumpuja.
No just tällainen mies pettää. Tuosta toisesta ketjusta innostuneena. Mieheni ei vrmasti petä ja tuollainen olisi hänestä typerää lapsellista ja elukkamaista.
Kunhan ei soita sun nokkahuilua perseellään.
Ai että tää on kyllä hauskin juttu pitkään aikaan!!!! Mulla olis kysymys, että käyttääkö käsiä apunaan (ts. ohjaako munaa kädellä koskettimille) vai vetääkö ilman käsiä? Koska jos vetää ilman käsiä niin on kova jätkä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitaa kuulemma "valmistelut" vessassa, ja soittaa siis pianon takana niin, että ei esittele kaluaan kaikille. Ap
Pitäs olla esillä. Saattaa ihan hyvin feikata ja soittaa oikeesti sormilla
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen erektio saa kyllä olla jos jaksaa niitä painaa. Nehän on ihan helvetin jäykkiä monesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäs olla esillä. Saattaa ihan hyvin feikata ja soittaa oikeesti sormilla
Siis täähän kuulukin hoitaa niin, että kädet on pään takana.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa :D muistan nauraneeni kun joku sanoi joskus, että Seppo Hovi olisi humalassa soittanut pianoa munallaan.
Uskomaton juttu .
Tätä muistikuvaa tulin myös kirjoittamaan.
On siis totta.
Yritin, mutta eihän se Ukko Nooa kuulosta hyvältä kun joka painalluksella osuu kolmeen koskettimeen kerralla! :(
Kuhan se mies ei oo mun isä tms nii saattaisi hymyilyttääkin
Täytyy sanoa, että minuakin eniten kiinnostaa se tekninen puoli. Että mitenkä muka olisi edes mahdollista. Hitsi kun ei ole pianoa, että vois ukkokultaa yllyttää kokeilemaan :D
Mun kaveri lähettää aina tekstiviestit peniksellä. Älypuhelimen kanssa saa olla aika tarkkana.
Aika hauskaa itse asiassa. Jos siis oletetaan, että olisi joukkueemme saunailta ja siellä paikassa olisi piano. Kyllä niissä joku esimerkiksi laittaa kassinsa roikkumaan biljardipussin eteenkin niin miksi ei tekisi tätä?