Onko mielestäsi hauskaa vai ällöttävää, jos mies soittaa pianoa munallaan?
Mies joskus viihdyttää kavereitaan soittamalla mun pianoa seisokillaan. Ällöttää hieman, mutta se sanoo vaan, että ei siinä ole mitään vikaa ja koskettimet voi putsata sen jälkeen (minkä toki aina teenkin). En voi ihan suoraan kieltääkään, kun mies maksoi tuosta soittimesta puolet, ja kyllähän se joskus itseänikin hymyilyttää, kun mies osaa jo vähän soittaankin kalullaan. Mutta silti... :/
Kommentit (69)
Olen ollut katsomassa tuollaista humalaisen musisointia. Kaveri pudotti sen kannen alas elikkä soittovehje jäi koskettimien ja kannen väliin. Soittaja huusi pitkään.
Ite soittelen kalulla rumpuja ja piereskelen huuliharppuun
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut katsomassa tuollaista humalaisen musisointia. Kaveri pudotti sen kannen alas elikkä soittovehje jäi koskettimien ja kannen väliin. Soittaja huusi pitkään.
Mikko?
Siis tää ketju jatkuu jo neljännelle sivulle.... pitänee lopettaa palstan seuraaminen.
Mauton otsikko ja aihe. Kertoo paljon otsikon kirjoittajasta, ei penaalin terävin kynä.
Me soitetaan kavereiden kanssa porukalla, koska yhdellä mulqulla ei oikein polyfoniat luista ja on tyydyttävä arpeggioihin.
Onko ne kaverit miehiä vai naisia? Aika homoa kuitenkin
Ihan keksitty aloitus muka omakohtaiseksi. Joulun aikaan tuli mullekin WhatsAppiin hupivideoita miehestä, joka soitti pianoa munallaan. Oli joku muu kuin suomalainen (britti/jenkki).