Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestäsi hauskaa vai ällöttävää, jos mies soittaa pianoa munallaan?

Vierailija
22.06.2017 |

Mies joskus viihdyttää kavereitaan soittamalla mun pianoa seisokillaan. Ällöttää hieman, mutta se sanoo vaan, että ei siinä ole mitään vikaa ja koskettimet voi putsata sen jälkeen (minkä toki aina teenkin). En voi ihan suoraan kieltääkään, kun mies maksoi tuosta soittimesta puolet, ja kyllähän se joskus itseänikin hymyilyttää, kun mies osaa jo vähän soittaankin kalullaan. Mutta silti... :/

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan keksitty aloitus muka omakohtaiseksi. Joulun aikaan tuli mullekin WhatsAppiin hupivideoita miehestä, joka soitti pianoa munallaan. Oli joku muu kuin suomalainen (britti/jenkki). 

Vierailija
62/69 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeä topic. Seurantaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut katsomassa tuollaista humalaisen musisointia. Kaveri pudotti sen kannen alas elikkä soittovehje jäi koskettimien ja kannen väliin. Soittaja huusi pitkään.

Vierailija
64/69 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite soittelen kalulla rumpuja ja piereskelen huuliharppuun

Vierailija
65/69 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut katsomassa tuollaista humalaisen musisointia. Kaveri pudotti sen kannen alas elikkä soittovehje jäi koskettimien ja kannen väliin. Soittaja huusi pitkään.

Mikko?

Vierailija
66/69 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tää ketju jatkuu jo neljännelle sivulle.... pitänee lopettaa palstan seuraaminen.

Vierailija
67/69 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauton otsikko ja aihe. Kertoo paljon otsikon kirjoittajasta, ei penaalin terävin kynä.

Vierailija
68/69 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me soitetaan kavereiden kanssa porukalla, koska yhdellä mulqulla ei oikein polyfoniat luista ja on tyydyttävä arpeggioihin.

Vierailija
69/69 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne kaverit miehiä vai naisia? Aika homoa kuitenkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä