Onko mielestäsi hauskaa vai ällöttävää, jos mies soittaa pianoa munallaan?
Mies joskus viihdyttää kavereitaan soittamalla mun pianoa seisokillaan. Ällöttää hieman, mutta se sanoo vaan, että ei siinä ole mitään vikaa ja koskettimet voi putsata sen jälkeen (minkä toki aina teenkin). En voi ihan suoraan kieltääkään, kun mies maksoi tuosta soittimesta puolet, ja kyllähän se joskus itseänikin hymyilyttää, kun mies osaa jo vähän soittaankin kalullaan. Mutta silti... :/
Kommentit (69)
Todella typerää. Toki varmasti nauraisin heleästi vieressä oikeaoppisesti niin kuin naisen kaikille miesten "tosi hauskoille" toilailuille kuuluu tehdä. Mutta seksi tuollaisen retardoksen kanssa olisi sitä että miettisin koko ajan jotain seksikästä tosi miestä, jota haluaa oikeasti haluta.
Joo ihanaa, varsinkin minuuttivalssi!
Hauskaa :D muistan nauraneeni kun joku sanoi joskus, että Seppo Hovi olisi humalassa soittanut pianoa munallaan.
Yörks.
Samaa sarjaa kuin ne, jotka istuvat paljaalla takapuolella sohvalla tai nojatuolissa. Itse asiassa muutamaa kertaluokkaa vastenmielisempääkin, kun pianoon kuitenkin kosketaan käsillä.
Viihdyttää kavereitaan? :O Se on ällöttävintä tuossa.
Ällöä se on. Muistaako edes pyyhkiä koskettimet jälkeenpäin? Tuskinpa.
Mites jos miehesi käyttää kännykkääsi tai tablettiasi? Kuinka hän niitä koskettelee?å
Jos on hänen oma tai puoliksi omistama piano niin mitäpä se kenellekkään kuuluu mitä sillä tehdään. Julkisella paikalla tai muiden kotona jyrkkä ei.
Erikoista viihdyttää kavereitaan seisokillaan. Ja aika ohut muna kun pystyy yhden koskettimen soittamaan kerrallaan?
Vierailija kirjoitti:
Ällöä se on. Muistaako edes pyyhkiä koskettimet jälkeenpäin? Tuskinpa.
Pyyhkii se ne, mutta tekee niin hutaisten, että kyllä mä ne itse vielä pyyhin ennen soittoharkkoja. Ap
Mä en tajuu, onks sen muna kuin miekka vai miten se osuu haluttuun koskettimeen?
Vierailija kirjoitti:
Mites jos miehesi käyttää kännykkääsi tai tablettiasi? Kuinka hän niitä koskettelee?å
Luojan kiitos sentään niihin käyttää käsiään. Ainakin tietääkseni. Ap
Onko sillä miehelläsi musikaalisia kavereita, voisivat perustaa munasoittobändin. Soittaisivat vaikka nelimunaisesti sitä pianoa.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista viihdyttää kavereitaan seisokillaan. Ja aika ohut muna kun pystyy yhden koskettimen soittamaan kerrallaan?
Joo, no ei se ihan niin menekään. On kuulemma oma taiteenlajinsa tuo munalla soittaminen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos sentään niihin käyttää käsiään. Ainakin tietääkseni. Ap
Jokohan puhelimissa on munatunnistin? Sormenjälki on niin last season.
Vierailija kirjoitti:
Viihdyttää kavereitaan? :O Se on ällöttävintä tuossa.
Todellakin.
Ehdotapa ap miehelle, että esittää seuraavalla kerralla pianolla kissanpolkan, kun sinun vanhempasi tulevat kylään.
Hauskaa! 😂😂😂
Paitsi jos ottaa sointuja niin vähän creepyä...
Vierailija kirjoitti:
Jos on hänen oma tai puoliksi omistama piano niin mitäpä se kenellekkään kuuluu mitä sillä tehdään. Julkisella paikalla tai muiden kotona jyrkkä ei.
Niin tuohon se mieskin aina vetoaa. Eikä se nyt jokapäiväistä tietenkään ole, mutta aina joskus kun on kavereita kylässä, ja mies on ottanut muutaman, niin johan alkaa kuulua pimpotusta ja jotain lauluntapaista olohuoneesta. Ap
Ällöttävää...kerta kaikkiaan.