Poikaystäväni suuttui, koska en halunnut viettää yhteistä juhannusta
Emme ole seurustelleet pitkään, joten sain tietää mökkijuhannuksesta vasta muutamia kuukausia sitten. Sitä ennen olin jo sopinut oman ystäväporukkani kanssa, että vietämme yhdessä ns. kaupunkijuhannusta grillaten ym. Mökki, jonne poikaystävä kaveriporukoineen meni on monen tunnin ajomatkan päässä eikä siellä ole esim. vesivessaa tai juoksevaa vettä.
Myönnän, olen ihan tyytyväinen etten lähtenyt. Olen sen verran kaupunkilaistyttö, että huussinkäyttö olisi ollut epämiellyttävää. Kuukautisetkin osuivat "sopivasti" tähän enkä olisi halunnut savettien varassa puhdistautua, kun kunnon alapääsuihkua ei ole. Mökille meni myös noin 10 muuta henkilöä enkä tunne heitä kovin hyvin. Toki, olisin voinut tutustua heihin lisää, mutta olen saanut haukkuja suoraan päin naamaa yhdeltä seurueesta. Luonnollisestikaan en halua nähdä häntä saatika viettää neljää päivää hänen kanssaan mökissä.
Minulle juhannus ei ole kovin merkittävä juhla, ihan kiva syödä hieman paremmin ja juoda jotain hyvää kuohuvaa vaikkapa. Ei sen enempää tai vähempää. Poikaystävällä ja hänen kaveriporukallaan suunnitelmissa on vetää perskännit. Itseä ei kiinnosta yhtään kännissä rellestäminen jossain saaressa.
Olemme aikuisia molemmat, varmasti pärjätään muutama päivä erossa.
Kommentit (35)
Taidatte olla molemmat ihan eri maata, miten koskaan päädyitte edes yhteen?
Eipä taida tulla kovin pitkää suhdetta, kun on noin eri intressit eikä lainkaan joustoa, edes suhteen ensihuumassa. Etkä edes tule toimeen miehen ystäväpiirin kanssa. Ja olet hienohelma.
Vierailija kirjoitti:
Kuukautiset meni poikaystävän edelle.. Kyllä vain..
Ei. Kyse ei ollut siitä. Olin sopinut omien ystävien kanssa omista juhannussuunnitelmista ja poikaystävä omistaan. Mökillä olisi varmasti ollut kivaa, mutta en halua olla mukana neljän päivän pituisissa ryyppäjäisissä. - Ap
Ihan ok! Taidatte molemmat olla vielä aika nuoria?
Eri asia, jos olisi esimerkiksi pieniä lapsia.
Älä välitä poikaystävästäsi vaan pidä hauskaa!
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok! Taidatte molemmat olla vielä aika nuoria?
Eri asia, jos olisi esimerkiksi pieniä lapsia.
Älä välitä poikaystävästäsi vaan pidä hauskaa!
Juu, parikymppisiä. - Ap
Ei jumalautsi, kuolisin jos joutuisin johonkin vesivessattomaan paikkaan kuukautisten ajaksi. Olen niiden kanssa ihan kusessa himassakin, saatika sitten ei bideetä ja ettei voisi pestä alapäätä vähän väliä.. Ja mihin helvettiin laittaisin siteet huussissa? Eihän niitä voi sinne jättää. Kuukuppia en tuon hygienialuokan olosuhteissa alkais käyttämään...
Miksi otit ryyppäävän jännämiehen poikaystäväksi?
Lähes absolutisti kilttimies
Ihan ymmärrettävää, että halusit pitää kiinni jo aiemmin sovituista suunnitelmista oman kaveriporukkasi kanssa :) Ja mielestäni myös arvostettavaa, että et feidannut jo sovittuja suunnitelmia. Itselle käynyt meinaan niin, että ystävä on viime hetkellä perunut jo aikoja sitten sovitut juhlasuunnitelmat melko viime hetkellä, kun onkin mennyt mielummin uuden poikaystävän ja tämän kavereiden kanssa jonnekin. Voin kertoa, että tuntuu aika kurjalta sellainen.
Olemme olleet seitsemän vuotta yhdessä ja meillä on melkein nelivuotias lapsi. Vietämme tänä vuonna miehen kanssa ensimmäistä kertaa juhannusta yhdessä. Aikaisemmat vuodet mies on rymynnyt kavereiden kanssa jossain perämetsässä mökillä ja me olemme viettäneet tyttöjen kesken city-juhannusta. Koskaan tämä ei ole ollut ongelma.
Tänä juhannuksena jäädään kaikki kaupunkiin, kun mies on tänään myöhään töissä.
Hienoa, että nykyiset nuoret naiset osaa miettiä aivoillaan myös omaa elämäänsä sen sijaan että oitis ripustaisivat kaiken olemisensa poikaystävän varaan heti kun joku poika osoittaa kiintymyksen merkkejä.
Pidä kiinni ystävistäsi, elämäntavoistasi, kokeile uusia asioita vähän kerrallaan sitä mukaa kun se sinulle sopii, päiväkausien kännääminen ei ole taito jota tarvitsisi välttämättä opetella, rakasta omaa elämääsi. Sinulle sopivin elämänkumppani tulee vastaasi kun on sopiva aika.
Miksi te naiset jotka ette "pärjää" kuukautistenne kanssa, hae gynekologilta niihin apua? Kierukat ja pillerit on olemassa ja jos niitä ei tahdo käyttää niin luulis , että on jo oppinut niiden kanssa pärjäämään. Ja joka vessakierrollako te niitä alapäitänne pesette suihkulla? Ei ihmekkään miksi kaikki hiivat, bakt.vaginoosit, kuivat limakalvot sun muut on niin yleisiä kun alapäätä hinkataan jatkuvasti..
Vierailija kirjoitti:
Miksi te naiset jotka ette "pärjää" kuukautistenne kanssa, hae gynekologilta niihin apua? Kierukat ja pillerit on olemassa ja jos niitä ei tahdo käyttää niin luulis , että on jo oppinut niiden kanssa pärjäämään. Ja joka vessakierrollako te niitä alapäitänne pesette suihkulla? Ei ihmekkään miksi kaikki hiivat, bakt.vaginoosit, kuivat limakalvot sun muut on niin yleisiä kun alapäätä hinkataan jatkuvasti..
Haista kuule vittu. Verinen vittu. Kaipaisitko itse pesua, kun veri valuu pitkin reisiä? Eikä kyse ole mistään oppimisesta, olen kohta 40-vuotias. Olen laittanut kierukoihin yli 500 euroa rahaa, eivät vaan pysy sisällä. Olen maistellut vaikka mitä pillereitä. Tiedoksi vaan sulle, kun vaikutat niin idiootilta. Jatkakaa mökkikeskustelua! Ohis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista kuule vittu. Verinen vittu. Kaipaisitko itse pesua, kun veri valuu pitkin reisiä? Eikä kyse ole mistään oppimisesta, olen kohta 40-vuotias. Olen laittanut kierukoihin yli 500 euroa rahaa, eivät vaan pysy sisällä. Olen maistellut vaikka mitä pillereitä. Tiedoksi vaan sulle, kun vaikutat niin idiootilta. Jatkakaa mökkikeskustelua! Ohis.
Onpa törkeää kielenkäyttöä ! Ei uskoisi ,että 40-vuotias aikuinen nainen haistattelee ihmisille keskustelupalstalla.
Vaikka kirjoittajat eivät miellytä sinua,ei ihan kaikkea kannata laukoa tänne. Erimielisyydet voi ratkaista muullakin tavalla kuin tällä tavalla.
Miehet tuppaa olemaan tuollaisia tyhjästä suuttujia. Ei nyt kaikki tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalautsi, kuolisin jos joutuisin johonkin vesivessattomaan paikkaan kuukautisten ajaksi. Olen niiden kanssa ihan kusessa himassakin, saatika sitten ei bideetä ja ettei voisi pestä alapäätä vähän väliä.. Ja mihin helvettiin laittaisin siteet huussissa? Eihän niitä voi sinne jättää. Kuukuppia en tuon hygienialuokan olosuhteissa alkais käyttämään...
Apua mitä uusvuttomuutta nauran! Mikä hygienia? xD Siinä riittää, kun peset veriset kätesi, jos nekään vereentyy. Sitä pillua tartte olla hinkkaamassa ja puhdistelemassa kuin kuukautisten loputtua :D Tai pääsisit ehkä saunaan? xD Tiedätkö, pesulle?
N44
Siinähän suuttui sitten. Saa sulla olla muutakin elämää kuin poikaystävä, on oikein tervettä. En ymmärrä ollenkaan sellaisia naisia jotka tekee ihan kaiken poikaystävänsä kanssa eivätkä enää pidä muita ystäviä niin tärkeinä kuin aiemmin.
Turhaa tuollainen seurustelu, jos ei sitten olla yhdessä. Epäkypsää. Et rakasta sitä poikaa, ei ihme, että hän pahoitti mielensä.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että nykyiset nuoret naiset osaa miettiä aivoillaan myös omaa elämäänsä sen sijaan että oitis ripustaisivat kaiken olemisensa poikaystävän varaan heti kun joku poika osoittaa kiintymyksen merkkejä.
Pidä kiinni ystävistäsi, elämäntavoistasi, kokeile uusia asioita vähän kerrallaan sitä mukaa kun se sinulle sopii, päiväkausien kännääminen ei ole taito jota tarvitsisi välttämättä opetella, rakasta omaa elämääsi. Sinulle sopivin elämänkumppani tulee vastaasi kun on sopiva aika.
Ihana vastaus! :) Komppaan muutoin täysin paitsi että tänä nykyinenhän voi olla jo se sopivin elämänkumppani! Meillä ainakin sopiva erilaisuus, omat menot ja omat jutut niiden yhteisten lisäksi on kantanut jo 7 yhteistä vuotta eikä loppua näy. Toki varmasti kompromissejakin tarvitaan, mutta tärkein on mielestäni, ettet luovu itsestäsi toisen takia!
Sama oli vappuna tai pääsiäisenä , sukupuoliroolit oli toisinpäin? Ja silloinkin haukuttiin miehet pystyyn.
Mammapalsta ei petä koskaan.
Kuukautiset meni poikaystävän edelle.. Kyllä vain..