Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystäväni suuttui, koska en halunnut viettää yhteistä juhannusta

Vierailija
22.06.2017 |

Emme ole seurustelleet pitkään, joten sain tietää mökkijuhannuksesta vasta muutamia kuukausia sitten. Sitä ennen olin jo sopinut oman ystäväporukkani kanssa, että vietämme yhdessä ns. kaupunkijuhannusta grillaten ym. Mökki, jonne poikaystävä kaveriporukoineen meni on monen tunnin ajomatkan päässä eikä siellä ole esim. vesivessaa tai juoksevaa vettä.

Myönnän, olen ihan tyytyväinen etten lähtenyt. Olen sen verran kaupunkilaistyttö, että huussinkäyttö olisi ollut epämiellyttävää. Kuukautisetkin osuivat "sopivasti" tähän enkä olisi halunnut savettien varassa puhdistautua, kun kunnon alapääsuihkua ei ole. Mökille meni myös noin 10 muuta henkilöä enkä tunne heitä kovin hyvin. Toki, olisin voinut tutustua heihin lisää, mutta olen saanut haukkuja suoraan päin naamaa yhdeltä seurueesta. Luonnollisestikaan en halua nähdä häntä saatika viettää neljää päivää hänen kanssaan mökissä.

Minulle juhannus ei ole kovin merkittävä juhla, ihan kiva syödä hieman paremmin ja juoda jotain hyvää kuohuvaa vaikkapa. Ei sen enempää tai vähempää. Poikaystävällä ja hänen kaveriporukallaan suunnitelmissa on vetää perskännit. Itseä ei kiinnosta yhtään kännissä rellestäminen jossain saaressa.

Olemme aikuisia molemmat, varmasti pärjätään muutama päivä erossa.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaa tuollainen seurustelu, jos ei sitten olla yhdessä. Epäkypsää. Et rakasta sitä poikaa, ei ihme, että hän pahoitti mielensä.

Olisit varmaan kamala poikaystävä. No, kai se jotain kertoo, että aloittajalla on seurustelusuhde, toisin kuin sinulla.

Vierailija
22/35 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te naiset jotka ette "pärjää" kuukautistenne kanssa, hae gynekologilta niihin apua? Kierukat ja pillerit on olemassa ja jos niitä ei tahdo käyttää niin luulis , että on jo oppinut niiden kanssa pärjäämään. Ja joka vessakierrollako te niitä alapäitänne pesette suihkulla? Ei ihmekkään miksi kaikki hiivat, bakt.vaginoosit, kuivat limakalvot sun muut on niin yleisiä kun alapäätä hinkataan jatkuvasti..

Haista kuule vittu. Verinen vittu. Kaipaisitko itse pesua, kun veri valuu pitkin reisiä? Eikä kyse ole mistään oppimisesta, olen kohta 40-vuotias. Olen laittanut kierukoihin yli 500 euroa rahaa, eivät vaan pysy sisällä. Olen maistellut vaikka mitä pillereitä. Tiedoksi vaan sulle, kun vaikutat niin idiootilta. Jatkakaa mökkikeskustelua! Ohis.

4kymppinen joka on jäänyt lapsen asteelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaa tuollainen seurustelu, jos ei sitten olla yhdessä. Epäkypsää. Et rakasta sitä poikaa, ei ihme, että hän pahoitti mielensä.

Olisit varmaan kamala poikaystävä. No, kai se jotain kertoo, että aloittajalla on seurustelusuhde, toisin kuin sinulla.

Mulla on suhde, mutta minä ajattelenkin miestäni. En ikinä vaatisi häntä sietämään minulta tuollaista oikuttelua, jos haluan kuitenkin vaastapalveluksi vakisuhdetta. Fuckbuddyille tuollainen tietenkin sopii. Minä tiedän, mitä sitoutuminen on. Se ei ole tuollaista itsekeskeisyyttä. En hyväksy sellaista mieheltäkään. Myös minua on suhteessa ajateltava.

Vierailija
24/35 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalautsi, kuolisin jos joutuisin johonkin vesivessattomaan paikkaan kuukautisten ajaksi. Olen niiden kanssa ihan kusessa himassakin, saatika sitten ei bideetä ja ettei voisi pestä alapäätä vähän väliä.. Ja mihin helvettiin laittaisin siteet huussissa? Eihän niitä voi sinne jättää. Kuukuppia en tuon hygienialuokan olosuhteissa alkais käyttämään...

Apua mitä uusvuttomuutta nauran! Mikä hygienia? xD Siinä riittää, kun peset veriset kätesi, jos nekään vereentyy. Sitä pillua tartte olla hinkkaamassa ja puhdistelemassa kuin kuukautisten loputtua :D Tai pääsisit ehkä saunaan? xD Tiedätkö, pesulle?

N44

Joo hiippailet sieltä vessasta ilman housuja veri valuen käytetty side kädessä pesulle. Ihan ok musta.

Vierailija
25/35 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalautsi, kuolisin jos joutuisin johonkin vesivessattomaan paikkaan kuukautisten ajaksi. Olen niiden kanssa ihan kusessa himassakin, saatika sitten ei bideetä ja ettei voisi pestä alapäätä vähän väliä.. Ja mihin helvettiin laittaisin siteet huussissa? Eihän niitä voi sinne jättää. Kuukuppia en tuon hygienialuokan olosuhteissa alkais käyttämään...

Apua mitä uusvuttomuutta nauran! Mikä hygienia? xD Siinä riittää, kun peset veriset kätesi, jos nekään vereentyy. Sitä pillua tartte olla hinkkaamassa ja puhdistelemassa kuin kuukautisten loputtua :D Tai pääsisit ehkä saunaan? xD Tiedätkö, pesulle?

N44

Joo hiippailet sieltä vessasta ilman housuja veri valuen käytetty side kädessä pesulle. Ihan ok musta.

Mitä ilman housuja, verta valuen??? Istuen pyyhin ja vaihdan tamponin. Ei ole vaikeaa.

Vierailija
26/35 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te naiset jotka ette "pärjää" kuukautistenne kanssa, hae gynekologilta niihin apua? Kierukat ja pillerit on olemassa ja jos niitä ei tahdo käyttää niin luulis , että on jo oppinut niiden kanssa pärjäämään. Ja joka vessakierrollako te niitä alapäitänne pesette suihkulla? Ei ihmekkään miksi kaikki hiivat, bakt.vaginoosit, kuivat limakalvot sun muut on niin yleisiä kun alapäätä hinkataan jatkuvasti..

Haista kuule vittu. Verinen vittu. Kaipaisitko itse pesua, kun veri valuu pitkin reisiä? Eikä kyse ole mistään oppimisesta, olen kohta 40-vuotias. Olen laittanut kierukoihin yli 500 euroa rahaa, eivät vaan pysy sisällä. Olen maistellut vaikka mitä pillereitä. Tiedoksi vaan sulle, kun vaikutat niin idiootilta. Jatkakaa mökkikeskustelua! Ohis.

Ihanan raju ja rääväsuinen kommentti. Elämänmakuista ja todella aitoa ilmaisua parhimmillaan. Erityisesti alussa ollut verisen vitun haistattelu ja mielikuva veren valumisesta pitkin reisiä loi tekstiin nostattavan tunnelman. Mikä olisikaan ihanampi keskikesän taika kuin peittää veriset selluliittipötkylät vanhemman miehen maitihunnulla.

Vierailija
27/35 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautishygienia ei ole yksin ongelma vaan seurue. Siis kuka jaksaa neljä päivää jossain korvessa känniääliöiden kanssa! Tämä ördääminen on luotaantyöntävää, römytkööt äijät keskenään kaljoineen jossain hatelikossa, ei tuollainen "juhliminen" naista kiinnosta.

Vierailija
28/35 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

Sulla mahtaa olla mielenkiintoinen tuoksu, jos olet kuukautisten aikaan 5-6 päivää pesemättä alapäätäsi :D 

Vierailija
29/35 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ainoa vaihtoehto on tietysti se, että nainen menee sinne minne mies menee, eikä niin että mieskin jää kaupunkiin, koska nainenkin? Koska nainen on itsekäs ja epäkypsä, jos ei mene miehen mielen mukaan?

Kukaan fiksu ihminen ei lähde mökille vetämään neljän päivän perseet, joten sikäli saattaa olla joitain epäsopivuustekijöitä suhteessa, mutta ne ovat asia erikseen. Nostan kyllä hattua sille, että pitää omat kaverit ja omat menot myös suhteessa ollessaan niin on sitten ne kaveritkin vielä tallella, jos suhde karahtaa kiville.

Vierailija
30/35 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet just kuin veljeni tyttöystävä. Vikiset turhista.

Veli perui juuri elämänsä tarjouksen lähteä osakkaaksi hyvin tuottavaan yritykseen. Leidi ei halunnut muuttaa ja veli on rakastunut kuin mikäkin höntti.

Joskus on vaan hyvä tehdä niinkuin toinen haluaa, ihan vaan siksi että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Jos haluaa hyvän suhteen niin myönnytyksiä vaan kannattaa tehdä.

Varo vaan, ettei juhannuskemuista löydy uutta rakasta..

Vierailija
31/35 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

Sulla mahtaa olla mielenkiintoinen tuoksu, jos olet kuukautisten aikaan 5-6 päivää pesemättä alapäätäsi :D 

No käydäänhän mökillä saunassa, oletko lukutaidoton?

Vierailija
32/35 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

No käydäänhän mökillä saunassa, oletko lukutaidoton?

Saunassa onkin sitten hyvä merkkauttaa oma paikka lauteisiin.

Vierailija
33/35 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain naisen mielipide on tärkeä. T.mammapalstan korkein neuvosto, joka on aina oikeassa

Vierailija
34/35 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä sitoutumista jos poikakaverisi vapaa-ajan vietto on yleensäkin viinavoittoista. Olette

ilmeisesti kovin nuoria vielä. Nauti nuoruudestasi, opiskele elämää,tutustu itseesi. Osoittaa kaverisi

omistushalua jos tuosta suuttuu.Tietysti menet ystäväporukkasi kanssa kuten olit aiemmin sopinut.

Vierailija
35/35 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiesus, no okei mä ymmärrän, jos ekaa tai toista kertaa on menossa mökille jossa vesi juoksee rannasta ämpäreillä eikä sähköä ole ellei aggregaatti puksuta. Voihan se olla omalaatuista.

Ulkohuussi on toki vähän erilainen kuin normaali kylppäri eikä käsisuihkua ole. 30v mökkeilleenä kerron muutamia faktoja. Ensimmäinen ja tärkein on se, että asiat ovat juuri niin vaikeita kuin niistä tekee. Vauvan peppupyyhkeillä saa persiin kivasti puhtaaksi, ne voi kerätä pussiin ja polttaa. Meillä on roskis näitä varten ja päivittäin poltetaan pois, jotkut pyyhkii vain kätensä, jotkut muutakin. Samaan saa laittaa siteet ja paperihylsyt. Jos hävettää kovasti, niin ne pyyhkeet voi kerätä paperikääröön yhdessä siteen kanssa ja heittää saunan pesään. Ja kas, tässä päästiin siihen mitä tapahtuu maatumattomille jätteille; ne poltetaan. Okei, vauvanvaipat, ynnä muut polttokelvottomat meillä kerätään jätekuormaan joka viedään joka kauppareissulla kierrätyspisteelle. Mutta peppupyyhkeet ja siteet nielee saunanpesä tai nuotio aivan ongelmitta kunhan ei sentään niillä yritä sytyttää.

Pesu, no, tähän asti meillä ainakin normimenkkaiset ovat kyenneet siirtymään huussista saunalle aiheuttamatta kelleen traumoja. Kerran, kahdesti, kolmesti päivässä, kuka mitenkin. Itse pesen alapääni kahdesti päivässä ja tarvittaessa. Saunanhan ei tartte olla kuuma peseytymistä varten, lämmin vesi on toki kiva mutta ilmanlämpöinenkin välttää jos on joku poikkeustarve. Meillä on 75l puilla lämpeävä kuumavesipata ja 100l kylmän veden sammio.

Mitä tulee itse aiheeseen niin kai poikkis oli aatellu, että haluaisit viettää yhteistä aikaa.