Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on suurin asia minkä tiedät nuoren salanneen vanhemmiltaa?

Vierailija
22.06.2017 |

Tästä ei ole paljoa ketjuja.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vanhemmille kertonut kokeilleeni kannabista :)

Kaikesta pystymme puhumaan, ja heillä ei ole mitään alkoholinkäyttöä (toki kohtuullista / biletystä), tatuointeja, lävistyksiä tms vastaan, mutta huumeita ei missään nimessä saa testata. Olin silloin 20v, ja asuin kotona.

Testattuani totesin, että alkoholi nousee paremmin päähän. Kannabis tuntui siltä, kuin olisi yhden lonkeron juonut, ja nälkä toki tuli.

Vierailija
42/44 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en ole koskaan kertonut joutuneeksi raiskatuksi teini-iässä, käyttäneeni kannabista, ajelleen humalassa myös autolla nuorempana. Lisäksi vanhempani eivät tiedä, että kuukausia elimme ex-mieheni kanssa avoimessa avioliitossa jossa molemmilla oli omat juttunsa ja nämäkin osapuolet molemmat naimisissa. Liitto päätyikin eroon ja molemmat jatkoi näiden uusien kumppaneiden kanssa. Vanhempani luulevat, että olen tavannut mieheni eroni jälkeen. Siksi äitini ihmetteleekin välillä miksi mieheni ex-vamoi on niin katkera vielä vuosienkin päästä kun en ole koskaan tullut maininneeksi, että mieheni jätti tämän minun vuokseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniä asioita verrattuna jo kirjoitettuihin, mutta en puhunut vanhemmilleni oikeastaan mistään merkityksellisestä koska olivat liian rasittuneita ja masentuneita. Esim minulla oli kovat kuukautiskivut, mutta vasta kun opettaja kysyi tunnilla aionko pyörtyä, tuli ekan kerran mieleen että voisko tätä jotenki lääkitä. Kävin sitten salaa lääkekaapilla ottamassa aspiriinia, joka auttoi vähän muttei loppuun asti.

Vierailija
44/44 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tiedä, että naapurin poika käytti hyväksi, kun oli 9-vuotias. Poika oli kai jotain 15. Kun kuulin aikuisena, että hänellä on kaksi tyttöä, oksensin, kirjaimellisesti. Tämä oli kaverin veli, menin hakemaan kaveria ja kaveri ei ollutkaan paikalla. Mua inhottaa aina, jos joku puhuu sanankin tästä tyypistä. Kaverikin oikeastaan noihin aikoihin jäi, sillä oli pari vuotta vanhempi ja kiinnostuksen kohteet muuttuivat ja mulle tuli koulusta omanikäinen bestis. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä