Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatko lapsellesi raittiin juhannuksen vai ryypiskeletkö koko juhannuksen?

Vierailija
22.06.2017 |

?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi on karvainen ja hänellä on neljä jalkaa, tuskin siis haittaa ryypiskelyni. Nukkuu kuitenkin vaan pahvilaatikossaan.

Vierailija
2/25 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa muitakin vaihtoehtoja kuin nämä ääripäät:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa raitista juhannusta.

Tosin ajattelin vetää kännit vasta kun lapset nukkuvat.

Vierailija
4/25 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ei taida ottaa vastaan raitista juhannusta, vaan menevät juhannusjuhlille ja oletettavasti ottavat siellä sidukkaa. Itse olen töissä, joten olen juhannuksen selvin päin.

Vierailija
5/25 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset saavat raittiin juhannuksen.

* EN JUHLI *

Vierailija
6/25 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se sulle kuuluu, jos muutaman sidukan otan. Ja bakardikolaa pari drinksua. Kuiteski meinaan ennen juomista imettää kuopuksen ja taaperonki. Ei se sit haittaa. Kai nyt ees jussina saa perheenäitiki vähän ottaa. Vapustaki on jo aikaa vaikka kuinka.

Vierailija
7/25 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla on takuuraitis juhannus, kun lähtivät lestadiolaisten kavereidensa perheen kanssa heidän mökilleen. Itse menen viettämään juhannusta omalle mökille ja todennäköisesti siemailemme ystävättärieni kanssa pari lasillista kuohuviiniä kukin, ryypiskelyä siis, örps. 

Vierailija
8/25 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät saa raivoraitista juhannusta, mutta ei meillä kukaan kännää. Lapseni eivät ikinä ole nähneet minua tai isäänsä humalassa.

Vierailija
9/25 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAAS TÄSTÄ PITÄÄ TEHDÄ NIIN HEMMETIN SUURI ASIA!! ON NIITÄ SUUREMPIAKIN HUOLIA OLEMASSA!!

Vierailija
10/25 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kun on vielä mahassa.

Vierailija
11/25 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa lapseni raitista juhannusta, eikä kyllä juhannusta muutenkaan tänä vuonna, tulis vähän kiire tehdä lapsi. Ensi vuodeksi vois onnistua, harjoittelusta kiinnostuneita?

Vierailija
12/25 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jeesus taas tätä! Mä olen pahoillani että sä olet ilmeisesti itse kasvanut alkkisperheessä mutta meille muille se ei ole ongelma..nauttikaamme juhannuksesta, kippis! :)

Vierailija
13/25 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla vietetään iltaa aikuisten sukulaisten kanssa kun lapset menevät nukkumaan. Viiniä, siideriä ja kaljaa. Kukaan ei ole kuitenkaan ole humalassa.

Vierailija
14/25 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki saavat, myös tuo syntymätön.

Vierailija
15/25 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo lapsia vielä, mutta pyhä päätökseni on, että lapset eivät tule näkemään mua humalassa, vaan kaikki juhlat, pyhät ja viikonloput ovat lapsille raittiita. Tässä rajana pidän 2-3 alkoholiannosta illassa.

Itse olen se lapsi, joka on kärsinyt koko lapsuutensa niin omien vanhempien kuin koko suvun ryyppäämisestä. Muistan kun siskon kanssa itkettiin pelosta, kun meidät oli laitettu nukkumaan ja aikuiset viettivät äänekästä iltaansa.

Kukaan ei sinäänsä ollut tai ole alkoholisti, mutta kun juhlittiin niin sitä alkoholia meni. Varmaan pitivät itse niitä määriä normaalina, mutta kyllä lasta alkaa pelottaa kun aikuiset muuttuvat äänekkäiksi ja käyttäytyvät oudosti

Vierailija
16/25 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan veljen lapsille raittiin juhannuksen. Mennään mökille, mut tällä kertaa en ota alkoholia mukaan. Ei mulla koskaan mene yli, mutta ei pahemmin kiinnostakaan juoda sitä yhtä tai kahta nyt. Alkoholi kun on seurajuoma.

Vierailija
17/25 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan. Lapsi on raitis. Siis absolutisti, en ryyppää itsekään. Aloitin sivistyneesti jo tänään ja jatkan samalla linjalla. Lapsi muuten kantoi ostokset alkosta.

Vierailija
18/25 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa lapseni raitista juhannusta, eikä kyllä juhannusta muutenkaan tänä vuonna, tulis vähän kiire tehdä lapsi. Ensi vuodeksi vois onnistua, harjoittelusta kiinnostuneita?

Kiitos nauruista! Tää oli paras!

Vierailija
19/25 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden olusen otan saunan jälkeen tai sitten olen ottamatta. En koskaan pahemmin suunnittele näitä asioita. Otan jos mieli tekee.

Vierailija
20/25 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna. Saa tuomita, ei kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän