Mitä pidät typeränä massateini-hömppänä? Peukutusketju!
Mielellään yksi asia per viesti että on helppo peukuttaa. Yläpeukku= samaa mieltä. Alapeukku= erimieltä. Aloitan: paljaat nilkat kovilla pakkasilla
Kommentit (11)
Massateinihömpästä tai yleensäkin massateineistä puhuminen vielä yli 15-vuotiaana.
Jopo. Onneton polkea mäissä ilman vaihteita ja hankitaan vaan siksi että Jadessalla ja Jemicallakin on.
Revityt farkut, NY lippikset, schoker korut, converset ja vanssit, adidas verkkarit!, niken pussukat
Ylimaalatut kulmat, high lighterit, youtubettaminen jne.
Vierailija kirjoitti:
Revityt farkut, NY lippikset, schoker korut, converset ja vanssit, adidas verkkarit!, niken pussukat
Mä käytän itse joskus kolmea noista vaihtoehdoista, ja olen 36 vuotias :D
Pastellivärit, mutsifarkut. Paljaat nilkat
Vierailija kirjoitti:
Kånken-reppu, likainen sellainen.
Mulla oli Kånken-reppu ekalta luokalta jonnekin kuudennelle kahdeksankyt-luvulla. Oli yllätys että niitä vielä tehdään kun alkoi jokin aika näkyä katukuvassa.. Paska reppu selässä jos on painavaa tavaraa repussa, koska olkahihnat ovat olemattoman ohuet ja pureutuivat ainakin lapsen hartioihin ikävästi, mutta kestävä kyllä. Nykyään toi reppu on kai sitten jostain kumman syystä muotia.
Olin tulossa mainitsemaan paskaisen kånken-repun mutta luojan kiitos muutkin ovat ihmiset sen hirveyden. T. Kånken-hullu
Kånken-reppu, likainen sellainen.