Ärsyttää kun naapurit tulevat taas katsomaan meidän juhannuskokko
Tulevat veneillä melkein meidän rantaan, mies tekee ison koko joka juhannus se palaa yleensä 9-12 tuntia.
Kommentit (20)
Älkää tehkö tänä vuonna kokkoa, niin niitä vituttaa.
No voi voi. Voimia sinulle. Itse en tulisi noin negatiivisen ihmisen seuraan. Phtyi!
En tiennytkään ettei toisten kokkoja saa katsoa :D
Musta olis ihana, että muut pitäis vuosi vuoden jälkeen meidän kokkoa noin siistinä, että tulisivat kattomaan :)
Itse poltan juhannuksena kokossa kaikki vanhat auton- ja traktorinrenkaat, jääkaappipakastimet, akut ja hetekat patjoineen. Rauhassa on saanut oluensa juoda...
Laittakaa näkösuojia, korkea kangasaita rantaan.
Tai sitten huutelet nille että painukaa vi**uun sieltä kyyläämästä ja pari haulikon laukausta ilmaan. ;D
Kuulut varmaan näihin joita vituttaa koirankakkakin pussissa roskiksessa, sehän haisee! :)
Otsikko olisi hauska, jos ideana olisi teeskennellä ruotsinkielistä. Mutta turha toivo, kommenttikenttä paljasti taas silkan välinpitämättömyyden.
Vierailija kirjoitti:
Itse poltan juhannuksena kokossa kaikki vanhat auton- ja traktorinrenkaat, jääkaappipakastimet, akut ja hetekat patjoineen. Rauhassa on saanut oluensa juoda...
XD. Ei varmasti ole itikoitakaan kimpussa siinä myrkkysavun keskellä.
Sehän pitää sitten polttaa sisätiloissa, niin ei näe.
Tilaat muutaman ohjuksen P- Koreasta ja laivan-/veneenupotuspeli on valmis pelattavaksi.
Voi ei, palaisi varmasti pidempään jos niiden silmät ei olisi kuluttamassa sitä.
Meillä kokko sytytetään vasta klo 4 aamuyöllä, hatva vaivautuu enää siihen aikaan paikalle.
Oliko tämä nyt sitä humblebragaamista, jossa muka ohimennen kirotaan naapureita mutta tarkoituksena on aiheuttaa kateutta omalla rannalla?
Sano miehelle, et alkaa heiluttaa mulkkua kun tulevat. Eivät tule enää. :DD
Hommatkaa näköeste jostain pressusta, virittäkää se rantaan puiden väliin. Piirtäkää tussilla siihen naapuri veneessään ja ruksit päälle.
Ymmärrän harmistuksesi ap. Minua ärsyttää uutena vuotena ihmiset jotka katsovat meidän ostamiamme raketteja. ;D
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän harmistuksesi ap. Minua ärsyttää uutena vuotena ihmiset jotka katsovat meidän ostamiamme raketteja. ;D
Juu se jos mikä harmittaa
On järkevää jo hyvissä ajoin kyrpiintyä, ettei vain pääse hyvä mieli missään kohtaan pilaamaan juhannusta.