Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies siirsi tililleni 10.000 euroa. Lähtee itse Jenkkeihin töihin.

Vierailija
21.06.2017 |

Onhan se iso summa mutta mun on lasten kans tultava 10kk sillä toimeen. Miehen tili menee lainaan. Ikävää ei tollakaa rahalla voi poistaa.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoh hoijaa. Ei mene lahjaveroja jos on kyse samassa taloudessa elävistä henkilöistä.

Asuvatko he samassa taloudessa jos toinen asuu suomessa ja toinen jenkeissä?

Vierailija
82/84 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikooko mies elellä sillä palkallaan ihan yksin? Eikö muka voi lähettää osan palkastaan vaimolle? Ihan ihme järjestely. Vaimo ihan tossun alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me asumme jenkeissä miehen työn takia eikä meistä kumpikaan olisi suostunut eroon siksi aikaa. Elämä täällä on kaikin tavoin upeampaa kuin Suomessa ja aika pahalta tuntuu nyt kun mietin että itse olisin pienten lasten kanssa kärvistellyt Suomessa kun mies olisi nauttinut sinkkuelämästä palmujen katveessa. Töitä tietysti tekee suurimman osan aikaa mutta paljon on myös aikaa sosiaaliseen elämään ja työpaikat järjestävät kaikenlaista sosiaalista kanssakäymistä niin oman työpaikan kuin muiden kesken. Jos on vaikka inssinööri niin on mahdollista tehdä töitä biitsillä, suosituissa kahviloissa, kotona...Ihan missä vain. Mun mies tekee töitä kotoa käsin kaksi päivää viikosta ja usein mennään yhdessä cityyn päiväksi istuskelemaan kun lapset koulussa:) Lisäksi on todella nrmaalia että jos kotona ei ole perhe odottamassa niin mennään työajan jälkeen syömään porukassa. Työpaikoilla on siis sinkkuporukat ja ne joilla perhe:) Sinkkuporukat käy niissä paikoissa joissa käyvät muutkin sinkut. Perheelliset käy perheellisten paikoissa. Kulttuuri täällä on aivan eri kuin Suomessa:)

Unohdit HEL-NYC kirjautua sisälle.

En ole kyllä mikään Hel-Nyc:)Meitä suomalaisia vaimokkeita on täällä aika paljon enkä ole koskaan käynyt New Yorkissa-----vielä. Mun mies on myös ihan vain insinööri ei mikään suuren suur bosse olevinaan:D

Vierailija
84/84 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikooko mies elellä sillä palkallaan ihan yksin? Eikö muka voi lähettää osan palkastaan vaimolle? Ihan ihme järjestely. Vaimo ihan tossun alla.

Jenkeistä on itseasiassa monimutkaista laittaa rahaa ulkomaille ja tili jolle palkka tulee pitää olla jenkkipankissa joten kotiin jäänyt vaimoke ei edes tiedä kuinka paljon mies tienaa...