Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies siirsi tililleni 10.000 euroa. Lähtee itse Jenkkeihin töihin.

Vierailija
21.06.2017 |

Onhan se iso summa mutta mun on lasten kans tultava 10kk sillä toimeen. Miehen tili menee lainaan. Ikävää ei tollakaa rahalla voi poistaa.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vähän hämmentävä aloitus.

Vierailija
2/84 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä tässä oli pointti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sulla ole mitään tuloja? Lapsilisää ei tule

Vierailija
4/84 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eihän toi 10k riitä kuin max kolmeksi kuukaudeksi!!!! mitä se miehesi oikein ajattelee? millä muka elätte ne loput 7kk????

Vierailija
5/84 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjotin kun mietin miten kauan toi raha riittää.

Vierailija
6/84 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no eihän toi 10k riitä kuin max kolmeksi kuukaudeksi!!!! mitä se miehesi oikein ajattelee? millä muka elätte ne loput 7kk????

Mies maksaa lainakulut, joten kyllä tuolla summalla luulisi vähän kauemmin pärjäävän.

Vierailija
7/84 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonni per kuukausi.

Vierailija
8/84 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuon rahan pitää kattaa? Montako lasta? Jos rahan on tarkoitus kattaa ruoat, laskut ja käyttötavarat, tonni kuukaudessa ei todellakaan kuulosta paljolta.

Vierailija
9/84 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla itselläsi ole mitään tuloja lapsilisien lisäksi, perhevapasta tai työttömyyskorvausta? Palkkaa edes osa-aikatyöstä (tapaisit ehkä silloin muitakin aikuisia)? Entä matkat, ettekö tosiaankaan tapaa toisianne noin pitkään aikaan?

Vierailija
10/84 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mee vi**u töihin ja lopeta kitinä. Joo ei ne lapset hoidossa rikki mene. Nää lompakkoloiset alkaa niin sylettää.

Vierailija
11/84 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000 euroa kuussa ilman mitään kuluja asumisesta. Etköhän pärjää. Varmaan itsekin saat jotain, ainakin lapsilisät.

Vierailija
12/84 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hoidatte lahjaveron?

Vierailija
13/84 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh! No toivottavasti menet töihin ja lähetät miehellesikin vähän rahaa, kun kerran maksaa vielä lainatkin.

Vierailija
14/84 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa mitään tuloja nyt kun olen kotiäitinä. Meillä on kolme tavallista alle kouluikäistä lasta. Säästetään lapsilisät tileille.

Minä en halua lentää ja mieheni ei ehdi käymään täällä. Laittoi rahan kerralla tilille kun sai myytyä autot ja sellaiset. Pohdintoja nämä ovat ennemin kuin kyselyjä.

Vierailija
15/84 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä tässä oli pointti?

Ap kokee nyt hetkellisesti olevansa rikas, ja halusi kertoa sen muillekin.

Vierailija
16/84 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa mitään tuloja nyt kun olen kotiäitinä. Meillä on kolme tavallista alle kouluikäistä lasta. Säästetään lapsilisät tileille.

Minä en halua lentää ja mieheni ei ehdi käymään täällä. Laittoi rahan kerralla tilille kun sai myytyä autot ja sellaiset. Pohdintoja nämä ovat ennemin kuin kyselyjä.

Kotihoidontuki? Työttömyyskorvaus?

Siirrä lapsilisät omalle tilille

Vierailija
17/84 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se iso summa mutta mun on lasten kans tultava 10kk sillä toimeen. Miehen tili menee lainaan. Ikävää ei tollakaa rahalla voi poistaa.

Voi hyvänen aika. Onko tämä totta. Elän yksin ja kymppitonni ei montaa kuukautta kestä. Naurettava summa.

Vierailija
18/84 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukkosi myi autotkin ennen lähtöään? Miksi autoja oli (vähintään) kaksi jos sinä et autoa tarvitse?

Vierailija
19/84 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.

Vierailija
20/84 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 000 On todella vähän mutta jos tuo tilanne niin sillä pitää pärjätä. Mies voi kyllä löytää uuden naisen itselleen jenkeistä. Vaikka työelämä vie kaiken ajan niin juuri työelämästä yleensä löytyy joku heila yksinäisten öiden iloksi:) Toivottavasti homma toimii teidän kohdalla. Otat ainakin ne lapsilisät käyttöösi,