Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset tekee arvokasta metatyötä, kotona, harrastuksissa ja työpaikoilla, työtä mitä kukaan ei huomaa!

Vierailija
08.01.2026 |

Mitä ajatuksia herättää työ mitä kukaan ei huomaa

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutsis teki metatyötä ku sua teki

Vierailija
2/37 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutsis teki metatyötä ku sua teki

Niin teki, ja tekee vieläkin. 

Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee, lopeta valehtelu.

Vierailija
4/37 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei huomaa kun kukaan muu kun nainen itse ei sitä vaadi. Eihön yksikään nainen kaan huomaa sitä miehen tekemään miettimistä.miten asiat hoidetaan eli sitä kuuluisaa metatyötä mistä naiset on uhriutunut viime vuosina

Vierailija
5/37 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan sitä huomaa kun ei kukaan sitä naisen miettimistä voi edes huomata. Yhyy yhyy miksi kukaan ei huomaa kun minä kerrankin mietin

Vierailija
6/37 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen käyttää paljon aikaa myös juoruilu-metatyöhön

Vierailija
7/37 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää. Katselen vierestä tytärtäni ja miesystäväänsä ja vauvaperheen arkea. Tyttäreni tekee kotitöistä 90%, lapsenhoidosta 99%, jätkä se vaan pelaa tietokonepelejä luurit korvilla ja kysyy "joko keitit kahvia, millon syödään*, jne. Kertaakaan en ole nähnyt vaippaa vaihtavan. Kaikki hoituu kuin itsestään, kehtaa valittaa että on sitä ja tätä vaivaa, ei oo mitään vaivaa pelatessakaan, tölkit sihahtelee auki ja peli kulkee, heti kun pitää kotitöihin osallistua on niin kipeä että.. AAAAARGGGHHH  Ja kyllä minun tytär osaa myös komentaa, mutta on varmaan lopen kyllästynyt aina pyytämään erikseen, toinen ei tee mitään omatoimisesti, paitsi hankkii itselleen juomia ja miettii omia pelejään, aikuinen mies jo pitäis olla, ei teini. 

Vierailija
8/37 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kunnon naisen pitääkin. Aivan kuin miehille määrätty ase-/siviilipalvelus.

Vierailija
9/37 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen täällä kotona vaikka mitä töitä, mitä kukaan ei huomaa, miksi mulle ei makseta siitä palkkaa?

Vierailija
10/37 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen käyttää paljon aikaa myös juoruilu-metatyöhön

Miehet juoruilee paljon enemmän. Viihtyvät laumoissaan juoruumassa, esim torilla näkee kun ukkelit papattaa ringissä. 

Vierailija
11/37 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos

Vierailija
12/37 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eiväet edes tajua, mitä se metatyö on.

Ps. Sun puutteen huomaa YH-mammojen kakaroista.

Vierailija
13/37 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tosi rankkaa maata sohvalla ja miettiä mitä tällä kertaa käskyttää miehen tekemään. Voi herranjestas miten jaksat? Voinko järjestää sinulle kriisiapua kun mies ei itse keksi itselleen jatkuvasti töitä että ei pääse lepäämää ja sinun tarvii sekin tehdä ettei vaan mies pääse lepäämään ja rentoutumaan

Vierailija
14/37 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää. Katselen vierestä tytärtäni ja miesystäväänsä ja vauvaperheen arkea. Tyttäreni tekee kotitöistä 90%, lapsenhoidosta 99%, jätkä se vaan pelaa tietokonepelejä luurit korvilla ja kysyy "joko keitit kahvia, millon syödään*, jne. Kertaakaan en ole nähnyt vaippaa vaihtavan. Kaikki hoituu kuin itsestään, kehtaa valittaa että on sitä ja tätä vaivaa, ei oo mitään vaivaa pelatessakaan, tölkit sihahtelee auki ja peli kulkee, heti kun pitää kotitöihin osallistua on niin kipeä että.. AAAAARGGGHHH  Ja kyllä minun tytär osaa myös komentaa, mutta on varmaan lopen kyllästynyt aina pyytämään erikseen, toinen ei tee mitään omatoimisesti, paitsi hankkii itselleen juomia ja miettii omia pelejään, aikuinen mies jo pitäis olla, ei teini. 

Tuollasia ne lisääntymisikäiset "miehet" on nykyään 99%sti. 

Minun lapsuudessa raavas duunari-isäni teki kotitöitä siinä kuin äitikin ja kuljetteli meitä pyörän tarakalla tarhaan ja pois jne, kaikkea teki ruuanlaitosta mattojen tamppaukseen ja verhon vaihtoon, päölle halon hakkuut sun muut lumen kolaukset. 70 ja 80-luvuilla. Nykyään on kädettömiä velttoja inceleitä ja nörttejä vaan tarjolla nuorille naisille, surkeaa. 

Vierailija
15/37 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naiset kehtaavat vielä itkeä miksi naisia ei oteta tosissaan kun asioiden miettiminen on teille ylitsepääsemättömän rankkaa. Naiset ei haluaisi miettiä asioita mutta kuitenkin naiset vaativat että kaiken on mentävä niin kuin nainen haluaa ilman että naisen tarvik edes kertoa sitä. Mutta kuitenkaan naiset ei suostu tekemään mitään koskaan miehen hyväksi

Vierailija
16/37 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti tosi rankkaa maata sohvalla ja miettiä mitä tällä kertaa käskyttää miehen tekemään. Voi herranjestas miten jaksat? Voinko järjestää sinulle kriisiapua kun mies ei itse keksi itselleen jatkuvasti töitä että ei pääse lepäämää ja sinun tarvii sekin tehdä ettei vaan mies pääse lepäämään ja rentoutumaan

Vedätkö paljonkin peukkua inseliini. 

Vierailija
17/37 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt vastaan tähän "ongelmaan". Kestääkö naisten korvat???

Kukaan mies ei ole pyytänyt sitä tekemään ja siksi eivät sitä huomioi, kiitä tai tee itse.

Selvä?

Terveisin Antti Saksasta 

Vierailija
18/37 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselet vierestä? Ja jos mies ei tee mitään niin tyttäresi tekee ratkaisunsa antaako homman jatkua noin vai lähteekö. Ihmettelen myös sitä että on suostunut hankkimaan lapsen miehen kanssa joka vain istuu ja pelaa. Vaikea uskoa että ukko on ollut ahkera ja omatoiminen ennen lapsen tuloa mutta ykskaks muuttunut saamattomaksi.

Vierailija
19/37 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen täällä kotona vaikka mitä töitä, mitä kukaan ei huomaa, miksi mulle ei makseta siitä palkkaa?

Sitähän ne metatyöt tarkottaa. Työtä jota ei kukaan huomaa eikä arvosta, mutta huomaisivat kyllä jos se jäisikin tekemättä. 

Tärkeimmät palkallisetntyötkin ovat juuri niitä mitä ei huomata eikä arvosteta, ennen kuin ammattikunta lakkoilee ja työt jää tekemättä. Esim siivoojat, roskakuskit... 

Vierailija
20/37 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollasia ne lisääntymisikäiset "miehet" on nykyään 99%sti. 

Minun lapsuudessa raavas duunari-isäni teki kotitö

Laita tähän se tutkimus jossa todetaan 99% miehistä luusereiksi jotka ei kotona tee mitään. Ihan oikeaa faktaa siis. Tuon mukaan myös suuri osa naisista on tyhmiä ja ajattelukyvyttömiä jos hankkivat lapsia tuollaisten miesten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi