Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahden viikon 500 kcal päivässä-dieetti

Vierailija
21.06.2017 |

Huomenna alkaa... Syödä saa mitä haluaa, mutta tarkoituksena pitää kalorit 500 kcal pinnassa. Kuka haluaa lähteä mukaan? :D

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kertoa vuoden päästä paljonko pysyi kiloja poissa.

Vierailija
22/46 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliömäinen dieetti. Kuten kaikki muutkin ihmeratkaisut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

xxl kirjoitti:

Muista kertoa vuoden päästä paljonko pysyi kiloja poissa.

Lähtöpainoni oli kaksi vuotta sitten 88 kg, ja samalla tavalla laihdutin silloinkin. Eli yli puolitoista vuotta on ihan hienosti pysynyt 22 kg poissa, eli eiköhän onnistu tälläkin kertaa, kiitos vaan. Jos et itse siihen pysty, niin ei se tarkoita, etteivät muutkaan pystyisi. ;)

-Ap

Vierailija
24/46 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen päivä käynnissä! Eilen illalla söin tosiaan suunnitelmieni mukaan, eli kaksi light-jogurttia, ja lisäksi meni pikkupala vesimelonia. :) Eikä ollut mitenkään erityisen nälkä. Tänään olen taas juonut kahvia kevytmaidolla, vettä, ja lounaaksi söin voileivän levitteellä, runsaalla juustolla ja broilerileikkeleillä. Kahvit ja teet maidon kera tekevät n. 100 kcal, ja tuo voileipä 200 kcal. Töiden jälkeen ja iltapalaksi aion sitten syödä 200 kcal edestä raejuustoa. Aion myös mennä salille illalla. Painoa oli lähtenyt eilisestä 700 g, eli ihan mukava aloitus. Sen pahempaa turvotusta ei ole, koska olen ollut kevyellä ruokavaliolla jo jonkin aikaa.

1/14 66,5 kg

2/14 65,8 kg

-Ap

Kiitos kun jaksat jakaa syömiset ja kuulumiset täällä vaikkei kukaan kovin innokaasti olekaan kommentoinut :) Itse seuraa mielelläni!

Vierailija
25/46 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen päivä käynnissä! Eilen illalla söin tosiaan suunnitelmieni mukaan, eli kaksi light-jogurttia, ja lisäksi meni pikkupala vesimelonia. :) Eikä ollut mitenkään erityisen nälkä. Tänään olen taas juonut kahvia kevytmaidolla, vettä, ja lounaaksi söin voileivän levitteellä, runsaalla juustolla ja broilerileikkeleillä. Kahvit ja teet maidon kera tekevät n. 100 kcal, ja tuo voileipä 200 kcal. Töiden jälkeen ja iltapalaksi aion sitten syödä 200 kcal edestä raejuustoa. Aion myös mennä salille illalla. Painoa oli lähtenyt eilisestä 700 g, eli ihan mukava aloitus. Sen pahempaa turvotusta ei ole, koska olen ollut kevyellä ruokavaliolla jo jonkin aikaa.

1/14 66,5 kg

2/14 65,8 kg

-Ap

Kiitos kun jaksat jakaa syömiset ja kuulumiset täällä vaikkei kukaan kovin innokaasti olekaan kommentoinut :) Itse seuraa mielelläni!

No, lähinnä itseäni vartenhan minä kirjoittelen. Koen hyvänä keinona pitää ruokapäiväkirjaa, jotta kaikki ruoat todella tulee laskettua. On myös kiva nähdä, kun vaaka näyttää pienempää lukua lähes päivittäin, ja kirjata se muistiin. Mutta kiva toki jos joku seuraa projektiani. :)

-Ap

Vierailija
26/46 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Multa on lähtenyt vajaa 10kg suunnilleen samoilla kaloreilla. :) Olen tosin vaikeasti lihava, mutta paino voi tippua tämänkin kokoisella vaivattomasti, kunhan tottuu tuohon "syömättömyyteen". Niin ja itse olen jaksanut hienosti, ei ole ollut mitään vapinoita tai muita oireita.

Vierailija
27/46 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/14 66,5 kg

2/14 65,8 kg

3/14 65,2 kg

Taas oli lähtenyt 600 g, eli kahden dieettipäivän saldo 1,3 kg. Sanoisin, että ei paha! Todella motivoivaa nähdä nopeita tuloksia.

Eilen tosiaan kävin kuntosalilla. Treeni meni muuten ihan normaalisti, mutta ymmärrettävästikin olin treenin jälkeen uupuneempi, kuin tavallisesti. Tänään söin lounaaksi kanakeittoa pienen lautasellisen ja raejuustoa, n. 200 kcal yhteensä. Syön varmaan myöhemmin tänään vastaavaa ruokaa, ellen muuta keksi. Tänään tulee luultavasti ulkoiltua jonkin verran, mutta salille menen vasta huomenna. Mukavaa viikonloppua :)

-Ap

Vierailija
28/46 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nesteet lähtee ekana, siksi ensimmäisinä päivinä paino tippuu nopeasti. En itse suosittelisi noin pitkää diettiaikaa noin orjalliselle ruokavaliolle, mutta omapahan on kroppasi. Muista ainakin juoda paljon vettä!

Vierailija
29/46 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla paino lähteny pääasiassa vähentyneestä ruokamassasta ruoansulatuksessa. Lihakset myös ottaa osumaa ennen rasvamassaa. Ite en tollaseen dieettiin koskaan lähtisi. 😱

Vierailija
30/46 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla paino lähteny pääasiassa vähentyneestä ruokamassasta ruoansulatuksessa. Lihakset myös ottaa osumaa ennen rasvamassaa. Ite en tollaseen dieettiin koskaan lähtisi. 😱

Meinaatko siis, että ne minulta jo 22 kg lähteneetkin olivat ruokamassaa ja lihasta?

-Ap

Vierailija
31/46 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/14 66,5 kg

2/14 65,8 kg

3/14 65,2 kg

4/14 64,5 kg

En edes olettanut painon putoavan taas täksikin aamuksi, mutta niin vaan oli pudonnut! Nyt siis tasan 2 kg pudonnut dieetin aloituksesta. Kuukautiset alkoivat eilen - olen käsittänyt, että silloin pitäisi olla turvotusta, ja painon olla korkeimmillaan?

Eilen ulkoilin lasten kanssa päivällä, ja illalla menin lopuksi kuntosalille. Hienosti jaksoin treenata, jotkut sarjat ehkä menivät aavistuksen heikommin, kuin normaalisti.

Nyt yhtäkkiä hetkelliset heikotukset ja uupumukset ovat jääneet pois, ja olo on ihan normaali. Oikeastaan melko energinen jopa.

Eilen söin tosiaan kaksi lautasellista kanakeittoa sekä kaksi lautasellista raejuustoa. Raejuusto alkaa nyt tökkiä, taidanpa pitää tänään taukoa siitä. Lisäksi söin palan jotain uutuushomejuustoa, jota annettiin kaupassa maistiaisena :-)

Tänään ajattelin syödä broilerin rintafilettä ja salaattia, kananmunaa tai munakasta ja kevytjogurttia.

-Ap

Vierailija
32/46 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1/14 66,5 kg

2/14 65,8 kg

3/14 65,2 kg

4/14 64,5 kg

En edes olettanut painon putoavan taas täksikin aamuksi, mutta niin vaan oli pudonnut! Nyt siis tasan 2 kg pudonnut dieetin aloituksesta. Kuukautiset alkoivat eilen - olen käsittänyt, että silloin pitäisi olla turvotusta, ja painon olla korkeimmillaan?

Eilen ulkoilin lasten kanssa päivällä, ja illalla menin lopuksi kuntosalille. Hienosti jaksoin treenata, jotkut sarjat ehkä menivät aavistuksen heikommin, kuin normaalisti.

Nyt yhtäkkiä hetkelliset heikotukset ja uupumukset ovat jääneet pois, ja olo on ihan normaali. Oikeastaan melko energinen jopa.

Eilen söin tosiaan kaksi lautasellista kanakeittoa sekä kaksi lautasellista raejuustoa. Raejuusto alkaa nyt tökkiä, taidanpa pitää tänään taukoa siitä. Lisäksi söin palan jotain uutuushomejuustoa, jota annettiin kaupassa maistiaisena :-)

Tänään ajattelin syödä broilerin rintafilettä ja salaattia, kananmunaa tai munakasta ja kevytjogurttia.

-Ap

Eihän toi mitään tervettä ole, mutta ota nyt ainakin osa kaloreista rasvasta. Hormonitoiminta ja aivot tarvitsevat rasvaa.

Vierailija
33/46 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/14 66,5 kg

2/14 65,8 kg

3/14 65,2 kg

4/14 64,5 kg

5/14 65,5 kg

No, pomppasipa sitten paino kilon ylöspäin. No, eivätköhän nämä mene edelleen ihan nesteiden piikkiin. Huomenna kaiketi voi odottaa taas alhaisempaa lukua vaa'assa.

Eilen söin ainoastaan munakasta juuston kera sekä kevytjogurttia raejuuston kanssa sekoitettuna. Taisi mennä kalorit lähemmäksi 600, koska jostain syystä kuvittelin että yhdessä kananmunassa on 60 kcal, mutta onkin vissiin 75 kcal. No, mitäpä tuosta. Päivän aikana tuli eilen vähän ulkoiltua, ja illalla reippailin taas ja menin salille. :)

Tänään aion syödä töissä salaatin, ja kotona töiden jälkeen jotain pientä, ja illalla vielä jotain. Luultavasti jogurttia ja raejuustoa. :D

-Ap

Vierailija
34/46 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/14 66,5 kg

2/14 65,8 kg

3/14 65,2 kg

4/14 64,5 kg

5/14 65,5 kg

6/14 65,6 kg

Edelleenkään ei paino mennyt alaspäin. Mutta en lannistu, vaan jatkan samaan tyyliin, painohan voi humpashtaa kilon alaspäin ihan yhtäkkiä. Ja mitään suurempia turvotuksia ei minulla dieetin alussa ollut, koska olin tiukalla linjalla jo ennen dieettiä. 

Eilen söin lounaaksi salaatin kananmunan ja feta kanssa, sekä muutaman viinirypäleen. Kotona töistä tultuani söin kahden munan munakkaan, ja iltapalaksi kuntosalin jälkeen kevytjogurtin ja raejuustoa.

-Ap

Vierailija
35/46 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ap se sama, joka veti palstalla viime syksynä 700 kcal/päivä -dieettiä? Kuulostaa taustatietojen perusteella vähän samalta. Jos kyseessä on sama henkilö, se syksyinen dieetti ei ollut kovin tehokas, kun painoa ei silloinkaan juuri pudonnut, ja nyt taas yritetään uudestaan entistä hurjemmalla kalorirajalla.

Vierailija
36/46 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä ap se sama, joka veti palstalla viime syksynä 700 kcal/päivä -dieettiä? Kuulostaa taustatietojen perusteella vähän samalta. Jos kyseessä on sama henkilö, se syksyinen dieetti ei ollut kovin tehokas, kun painoa ei silloinkaan juuri pudonnut, ja nyt taas yritetään uudestaan entistä hurjemmalla kalorirajalla.

Heippa, en ole tänne aiemmin kirjoitellut :) Mutta mielestäni 1-2 kiloa viikossa, mikä minulta nyt luultavasti ainakin lähtee on ihan hyvä tulos normaalipainoiselle. 

-Ap

Vierailija
37/46 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heippa, en ole tänne aiemmin kirjoitellut :) Mutta mielestäni 1-2 kiloa viikossa, mikä minulta nyt luultavasti ainakin lähtee on ihan hyvä tulos normaalipainoiselle. 

-Ap

Ok, moni seikka vain sopi tähän syksyiseen laihduttajaan.

Toki pari kiloa viikossa on hyvä alku, mutta tällä toisella laihduttajalla painoa putosi parissa kolmessa kuukaudessa lopulta vain muutama hassu kilo, vaikka kaloriraja oli aika pieni.

Hän sai omiin ketjuihinsa mielestäni tarpeettoman paljon negatiivisia kommentteja, ja olen miettinyt myöhemmin, miten laihdutus mahtoi sujua sen jälkeen, kun päivitykset palstalle loppuivat.

Vierailija
38/46 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Ok, moni seikka vain sopi tähän syksyiseen laihduttajaan.

Toki pari kiloa viikossa on hyvä alku, mutta tällä toisella laihduttajalla painoa putosi parissa kolmessa kuukaudessa lopulta vain muutama hassu kilo, vaikka kaloriraja oli aika pieni.

Hän sai omiin ketjuihinsa mielestäni tarpeettoman paljon negatiivisia kommentteja, ja olen miettinyt myöhemmin, miten laihdutus mahtoi sujua sen jälkeen, kun päivitykset palstalle loppuivat.

Kuulostaa kyllä oudolta, jos on noin tiukalla kalorirajalla lähtenyt vain muutama kilo. Onkohan dieettiä noudatettu joka päivä lipsumatta? Toisaalta jollain 50-60-kiloisella tuskin kovin montaa kiloa muutamassa kuukaudessa lähteekään, kun taas 100-kiloisella voi lähteä parikymmentä. Itse ainakin huomaan, että viimeiset kilot ovat todella tiukassa...

-Ap

-Ap

Vierailija
39/46 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/14 66,5 kg

2/14 65,8 kg

3/14 65,2 kg

4/14 64,5 kg

5/14 65,5 kg

6/14 65,6 kg

7/14 65,6 kg

Paino jumittaa edelleen samassa. Eilen söin lounaaksi salaatin, ja kotona kevytjogurtin ja pari mansikkaa, sekä iltapalaksi raejuustoa ja kreikkalaista jogurttia sekamarjojen kera. Raejuusto tökkii nyt todella pahasti, enkä sitä suostu enää syömään sellaisenaan lusikallistakaan. Syön tuota jogurttia tai rahkaa sitten mieluummin. Kävin taas eilen salilla, ja hyvin jaksoin.

Tänään mennään samoilla linjoilla. Menen varmasti myös salille illalla, koska mies tekee joka tapauksessa ylitöitä, niin mitäpä minä kotonakaan yksin kyhjötän. Huomenaamuna näkee sitten lopullisen viikon tuloksen. :-)

-Ap

Vierailija
40/46 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

syömishäiriöisten lemppari dietti! :)

terv. anoreetikko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi