Vierailija

Mitä teidän naisten ajatuksissa pyörii ja minkälaisia tunteita tunnette kun huomaatte että mies vilkaisee teidän strategisia paikkoja? Ja nimenomaan vilkaisee eikä jää kuolaamaan.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Meidän rouva on alkanut tykätä. Sain puhuttua sen laittamaan kivat farkut niin että pylly näkyy. Käveli korkkarit jalassa kaupungilla ja minä 20 metriä perässä. Tosi moni kääntyi katsomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meidän rouva on alkanut tykätä. Sain puhuttua sen laittamaan kivat farkut niin että pylly näkyy. Käveli korkkarit jalassa kaupungilla ja minä 20 metriä perässä. Tosi moni kääntyi katsomaan.

Millä mittasit matkan: harppomalla, laserilla, geodimetrillä, mittanauhalla, viivottimella. latalla??

Haluamme tietää

Vierailija

Tykkään. Ja jos katsoja ok näköinen saatan muka vahingossa kumarrella tai pyllistää vielä enemmän, jotta saa katsottavaa enemmän.

Vierailija

Rehellisesti, riippuu ihan siitä, kuka se mies on. Jos se on meidän firman pääluottamusmies, niin ällöttää, jos työpaikkaihastus, niin hivelee. Yksi vilkaisu ei tietysti vielä mitään kerro, mutta jos katsoo toistamiseen, niin oletan että pitää näkemästään.

Vierailija

Jos on sellainen mies joka vaikuttaa mukavalta ja miellyttävältä niin tuntuu ihanalta ja tulee imarreltu olo mutta jos joku turnoff äijä vilkuilee niin tulee ällö olo.

Vierailija

Vilkaisu ei haittaa, tuijottaminen kyllä. Vilkaisu ei välttämättä ole tarkoituksellista eikä sitä itsekään oikeastaan voi estää. Kai se aika normaalia on, että silmät johonkin osuu.

Kuntosalilla vanhempi mies tuijotti vierestä kun tein laitteessa jotain, en tykännyt. En ole siellä esillä ja katseltavana vaan kuntoilemassa. Tätähän ei kyllä kysytty.

Vierailija

Kuten monet on jo sanoneet, riippuu ihan siitä katsojasta. Kun näin mieheni ensimmäisen kerran , niin kyllä siinä puolin ja toisin ne strategiset paikat vilkaistiin. Mies katsoi vielä pitkään perääni ja kun huomasi, että sen näin, hymyili mulle lämpimästi. Huhhuh- se oli sillä selvä.

Normaalien miesten satunnainen vilkaisu ei mua häiritsee. Eri asia on sitten nää oudot, jotka jää tuijottamaan.

Vierailija

Miettikääs tissien tuijottelijoista ja teitä kehuvista miehistä valittavat naiset hetki tätä, miltä tuntuisi jos kukaan ei huomaiskaan teitä. Minulla on pienet rinnat ja niitä on minun elämäni aikana katsottu kokonaiset viisi kertaa.

1. Ohi kulkeva mies sanoi kadulla, että mulla on kiva t-paita ja kivat tissit.
2. Vuosia myöhemmin naapurin mies vilkaisi mun rintoja tullessaan hakemaan lastaan kylästä.
3. Kadulla vastaan tullut vanhempi mies mutisi minun push-upeilleni että ”aika hyvät rinnat.”
4. Eräs kollega, jota kättelin esittäytymistilanteessa vilkaisi mun rintojani.
5. Eräs asiakas vilkaisi rintoja kysyessään neuvoa.

Tunteet jotka näistä heräsi oli lähinnä yllättyneisyys ja pieni huvittuneisuus, ei mitään suuria reaktioita suuntaan tai toiseen. Jokainen kerta jäi kuitenkin mieleen, koska ketään ei ikinä minun pienet rinnat kiinnosta.

Vierailija

Asiakaspalvelutilanteessa tiskin takana huomasin erään miehen jääneen ns. pysäkille, silmät nauliintuneena rintavakooni. Alkoi ärsyttää, vilkaisin häntä ja nostin vaivihkaa paitaani paremmin ylös (työpaikan huonosti istuvassa kauluspaidassa liukas materiaali). Mies huomasi että huomasin ja meni noloksi. Ei ollut edes söpöä. Sillä oli vaimo/ty mukana asioimassa. Yök.

Peppua on yksi jos toinenkin vilkaissut ja kehunut selkäni takana joka on sitten tullut korviini. Siitä tuli imarreltu olo. Olen pitänyt peppuani yhtenä itsestäni kauneimpana ruumiinosanani ja jos se herättää huomiota, olen imarreltu.

Tykkään kyllä huomiosta mutta en tuo itseäni esille.

setäxy

Vaimo valitteli aina, että hänellä on leveä peppu, vaikka kuinka kehuin hänen pyllynsä olevan herkkupeppu, kuten olikin. Sellainen päärynän muotoinen, jossa 5cm rako jalkojen välissä. Eli aivan taivaallinen minun mielestäni. No kerran hän meni sitten 40 vuotiaana farkut jalassa rock-konserttiin tyttökaverinsa kanssa, itse en päässyt. Oli nuoret kollin vihellelleet perään ja kehuneet, että helvetin hyvä pylly. Sen jälkeen ei ole vaimo valittanut, oli sen verran hivellyt itsetuntoa.

Itsella paha tapa katsella naisten pyllyjä ja kasvoja. Jos naisella on vielä korkea häpykumpu, niin valitettavasti jää katse siihen kiinni. Olen heikkona niihin. Olen vielä asiakaspalvelussa, joten tuota on tullut harrastettua vuosikausia.  En ole koskaan huomannut, että tuo vaivihkainen katse olisi kaupantekemistä haitannut, ennemmin päin vastoin. Iloisia naamoja ollut enimmäkseen, vaikka olen ihan varma, että tuo vaivihkainen katsominen on kyllä huomattu. Liekö sitten naisista kiinnostuneita miehiä nykyisin niin vähän.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vilkaisu ei haittaa, tuijottaminen kyllä. Vilkaisu ei välttämättä ole tarkoituksellista eikä sitä itsekään oikeastaan voi estää. Kai se aika normaalia on, että silmät johonkin osuu.

Kuntosalilla vanhempi mies tuijotti vierestä kun tein laitteessa jotain, en tykännyt. En ole siellä esillä ja katseltavana vaan kuntoilemassa. Tätähän ei kyllä kysytty.

No kun siellä kuntosalilla hypitään kireissä trikoissa ja ties missä pimppiverkkareissa, niin katseita kyllä tulee. Jos haluaa kuntoilla rauhassa, kannattaa laittaa löysemmät housut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No kun siellä kuntosalilla hypitään kireissä trikoissa ja ties missä pimppiverkkareissa, niin katseita kyllä tulee. Jos haluaa kuntoilla rauhassa, kannattaa laittaa löysemmät housut.

Jouduin vähän vastaavaan tilanteeseen kun olin kuntoilemassa ja vieressä oli ryhmä naisia tiukat urheiluvaatteet päällä. Joku muu mies olisi varmaan tykännyt tuosta silmänilosta mutta itse vaivaannuin ja yritin pitää katsettani erossa. Näkymä miellytti mutta lieneekö tullut joku henkinen muuri kun he olivat kuntoilemassa, eivät esittelemässä itseään.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miettikääs tissien tuijottelijoista ja teitä kehuvista miehistä valittavat naiset hetki tätä, miltä tuntuisi jos kukaan ei huomaiskaan teitä. Minulla on pienet rinnat ja niitä on minun elämäni aikana katsottu kokonaiset viisi kertaa.

1. Ohi kulkeva mies sanoi kadulla, että mulla on kiva t-paita ja kivat tissit.
2. Vuosia myöhemmin naapurin mies vilkaisi mun rintoja tullessaan hakemaan lastaan kylästä.
3. Kadulla vastaan tullut vanhempi mies mutisi minun push-upeilleni että ”aika hyvät rinnat.”
4. Eräs kollega, jota kättelin esittäytymistilanteessa vilkaisi mun rintojani.
5. Eräs asiakas vilkaisi rintoja kysyessään neuvoa.

Tunteet jotka näistä heräsi oli lähinnä yllättyneisyys ja pieni huvittuneisuus, ei mitään suuria reaktioita suuntaan tai toiseen. Jokainen kerta jäi kuitenkin mieleen, koska ketään ei ikinä minun pienet rinnat kiinnosta.

Kyllä pienet rinnat kiinnosta, ne söpöt.👍

Vierailija

"No kun siellä kuntosalilla hypitään kireissä trikoissa ja ties missä pimppiverkkareissa, niin katseita kyllä tulee. Jos haluaa kuntoilla rauhassa, kannattaa laittaa löysemmät housut."

Öö eli se on aina naisten vika jos tuijotetaan?

Treenipaitani on useita kokoja liian iso laihtumisen takia mutta hitsi, vieläkin erottuu että mulla on rinnat.

No ilmanko se äijä niitä tuijotti sitten.

Yritän jättää tissit seuraavan kerran kotiin. Vai pitäiskö ne amputoida?

Vierailija

"Pimppiverkkarit" mtäh?

No mitenkäs rannalle, laitanko jonkun kaavun päälle, jos olen bikineissä tai uimapuvussa niin eikäs sekin tarkoita, että haluan, että minua tuijotetaan?

Onko muuten pimppibikineitä ja - uimapukujs kans olemassa?

Vierailija

Mä nyt kun olen noihin tuijotuksiin jo niin tottunut. Mutta, kuitenkin tuntuu lähinnä imartelulta, joskus huvittavaltakin. Jos mulla lapset mukana, niin ei niinkään tuijoteta "silla tavalla" isoa yläosaani.

Vierailija

setäxy kirjoitti:
Vaimo valitteli aina, että hänellä on leveä peppu, vaikka kuinka kehuin hänen pyllynsä olevan herkkupeppu, kuten olikin. Sellainen päärynän muotoinen, jossa 5cm rako jalkojen välissä. Eli aivan taivaallinen minun mielestäni. No kerran hän meni sitten 40 vuotiaana farkut jalassa rock-konserttiin tyttökaverinsa kanssa, itse en päässyt. Oli nuoret kollin vihellelleet perään ja kehuneet, että helvetin hyvä pylly. Sen jälkeen ei ole vaimo valittanut, oli sen verran hivellyt itsetuntoa.

Itsella paha tapa katsella naisten pyllyjä ja kasvoja. Jos naisella on vielä korkea häpykumpu, niin valitettavasti jää katse siihen kiinni. Olen heikkona niihin. Olen vielä asiakaspalvelussa, joten tuota on tullut harrastettua vuosikausia.  En ole koskaan huomannut, että tuo vaivihkainen katse olisi kaupantekemistä haitannut, ennemmin päin vastoin. Iloisia naamoja ollut enimmäkseen, vaikka olen ihan varma, että tuo vaivihkainen katsominen on kyllä huomattu. Liekö sitten naisista kiinnostuneita miehiä nykyisin niin vähän.

Tätä en oo koskaan naisissa ymmärtänyt. Itselleen täysin vieraan kiimaisen kollin viheltelyt nostaa itsetuntoa, mutta oman puolison kehut ei tunnu missään tai suorastaan ärsyttää.

Minulle ainakin merkitsee paljon enemmän kehu, jos se tulee ihmiseltä jota arvostan ja rakastan kuin jonkun ventovieraan ohimennen lausuttu kohteliaisuus.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat