Miten sanoa mahdollisimman ystävällisesti että tutun vaatteet haisee kissanpissalle?
Ja kyllä, hänellä on useampi leikkaamaton kissa.. en halua tietää miltä hänen kotonaan haisee.
Kommentit (15)
Voiko olla ettei hän itse huomaa hajua? Kun se on niin voimakas.
"Haiset muuten kissan kuselle. Ootko aatellut niitä kattejas leikkautaa tai lopettaa?"
Kissat käy pissimässä hänen vaatteille kaapissa ja tuolilla? Oi voi.
Kysyisitkö, että sattuuko teillä kissa pissata vaatteisiisi? Olen huomannut kyseisen hajun meinaa.
Mä veikkaan, että kissa varmaan pissannut vaatteeseensa tai on suoraan pissaamisen jälkeen mennyt makaamaan hänen vaatteelleen, ehkä jälkimmäinen. Pesuun pitää lorauttaa paljon huuhteluainetta, mikä vie hajun.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on käynyt näin tai itse asiassa kissa kävi pissaamassa mun valmiiksi pakattuun lentokaukkuun ja olipa sitten kiva huomata tilanne hotellissa. Eipä auttanut kuin olla ilman pikkareita ja siinä ainoassa minihameessa, mikä oli pissalta säästynyt.
Positiivista oli että sain kahdeksi yöksi seuraa tuolla reissulla. Tiedä sitten johtuiko vaatetuksesta, tuurista vai jostain muusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on käynyt näin tai itse asiassa kissa kävi pissaamassa mun valmiiksi pakattuun lentokaukkuun ja olipa sitten kiva huomata tilanne hotellissa. Eipä auttanut kuin olla ilman pikkareita ja siinä ainoassa minihameessa, mikä oli pissalta säästynyt.
Positiivista oli että sain kahdeksi yöksi seuraa tuolla reissulla. Tiedä sitten johtuiko vaatetuksesta, tuurista vai jostain muusta.
Ehkä majavan ulkoiluttamisella minihameessa oli osansa seuran löytymisessä?
Kysy että haistaako hän jotain outoa, mistä se tulee sitten alatte yhdessä etsiä hajun lähdettä. Anna tutun itse hoksata, että sehän tuleekin hänen vaatteistaan. Jos hän haisee vielä jatkossakin niin voit ystävällisesti vähän naurahtaen huomauttaa että onkohan taas käynyt kissalla vahinko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä majavan ulkoiluttamisella minihameessa oli osansa seuran löytymisessä?
A) en päästänyt ketään kurkkimaan hameeni alle
B) olin silloin ja olen edelleenkin posliini, jos tuolla majavalla viittaa alapään karvoitukseen.
....epäilen eniten stay-up sukkieni osuutta asiaan, sillä eipä ollut muuta "hajutonta" jalkoihin pantavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kysyisitkö, että sattuuko teillä kissa pissata vaatteisiisi? Olen huomannut kyseisen hajun meinaa.
Mä veikkaan, että kissa varmaan pissannut vaatteeseensa tai on suoraan pissaamisen jälkeen mennyt makaamaan hänen vaatteelleen, ehkä jälkimmäinen. Pesuun pitää lorauttaa paljon huuhteluainetta, mikä vie hajun.
Ei ei, huuhteluaine haisee vielä pahemmalle. Etikkaa pesuveteen ja vielä huuhteluveteenkin. Se vie hajut!
Miksi sinun pitäisi sanoa hajusta? Itse jättäisin ottamatta asiaa esiin, ellei kyse olisi esimerkiksi samassa tilassa työskentelemisestä, jolloin hajua ei pääse pakoon.
Pimppisi tuoksahtaa kolmen korttelin päähän.
Ainakin mun kissa kusee kengille ja vaatteille. Haju ei lähde vaatteista pois pesullakaan.
En osta uusia vaatteita kun palkka on matala 10e h.
Tingin jopa hiustenleikkuusta ja ruuasta.
Olen pahoillani hajusta. Te joudutte haistelemaan sitä koska palkat on niin matalat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ei, huuhteluaine haisee vielä pahemmalle. Etikkaa pesuveteen ja vielä huuhteluveteenkin. Se vie hajut!
Meillä toiminut huuhteluaine erittäin hyvin. Se riippuu meinaa huuhteluaineestakin. En minäkään mene kieltää tässä sun tapaasi.
Kysy että onko hänen kissat sisäsiistejä? Kun joskus tuntuu kuin hänen vaatteissaan vähän haisisi. Silleen joskus vaan, älä ole liian suorasukainen.