Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei kukaan kilttimies ulise että haluaisi fiksun ja mukavan tyttöystävän?

Vierailija
21.06.2017 |

Miksi aina tämä sama laulu, että jännämiehet saavat kauneimmat naiset??

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen fiksu, kiva, huomaavainen, iloinen, osaan jutella ns. miestenkin aiheista, minulla on kokin koulutus joten teen hyvää ruokaa ja minulla on hyvä työpaikka. En juoruile tai kikata kanamaisesti tms. Olen enemmänkin vaatimaton tyyppi kuin aina äänessä, mikään ylimielinen en missään nimessä ole. Mutta olen valitettavan ruma :( . Hoikka ja urheilullinen kyllä, tissitkin löytyy, mutta naama ei ole mistään kotoisin. En minä saa miestä, en edes sitä ns. kilttimiestä, ei kasvoista ruma nainen kelpaa.

Ei ole tullut vastaan yhtään naista, joka kelpaisi muuten muttei naaman puolesta. Onko sulla kokin ammatin lisäksi oikeaa tutkintoa? Jos ei, se on varmaan ongelma eikä kasvot

On amk-tutkinto kyllä kokin ammatin lisäksi. En työskentele kokkina vaan sen toisen tutkinnon ammatissa. 

Nojoo monet akateemiset miehet eivät edes vilkaisekaan ammattisurkean suuntaan. Epäilisin ennemmin matalaa koulutusta kuin naamaa, jos siis olet muuten aktiivinen seuran etsinnässä

42/95 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen fiksu, kiva, huomaavainen, iloinen, osaan jutella ns. miestenkin aiheista, minulla on kokin koulutus joten teen hyvää ruokaa ja minulla on hyvä työpaikka. En juoruile tai kikata kanamaisesti tms. Olen enemmänkin vaatimaton tyyppi kuin aina äänessä, mikään ylimielinen en missään nimessä ole. Mutta olen valitettavan ruma :( . Hoikka ja urheilullinen kyllä, tissitkin löytyy, mutta naama ei ole mistään kotoisin. En minä saa miestä, en edes sitä ns. kilttimiestä, ei kasvoista ruma nainen kelpaa.

Ei ole tullut vastaan yhtään naista, joka kelpaisi muuten muttei naaman puolesta. Onko sulla kokin ammatin lisäksi oikeaa tutkintoa? Jos ei, se on varmaan ongelma eikä kasvot

On amk-tutkinto kyllä kokin ammatin lisäksi. En työskentele kokkina vaan sen toisen tutkinnon ammatissa. 

Nojoo monet akateemiset miehet eivät edes vilkaisekaan ammattisurkean suuntaan. Epäilisin ennemmin matalaa koulutusta kuin naamaa, jos siis olet muuten aktiivinen seuran etsinnässä

Mielenkiintoista. Yleensä täällä aina toitotetaan, että miesten mielestä naisen koulutustasolla ei ole väliä.  Ja mistä sinä tiedät etsiikö edellä kommentoinut edes akateemista miestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas miehistä tullut nirsoja.

T. Tradenomi, yrittäjä, vuositulot 70 000 e

Vierailija
44/95 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska palstan idioottimaiset kilttimiesavaukset tekee yksi ja sama nainen. Ne ovat provoja. 

Vierailija
45/95 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kokin koulutus ole oikea tutkinto? Mikä se sitten on?

Vierailija
46/95 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää naiset armeijaan ja lopettakaa se ulina!

Sillä aikaa kun vaimosi on töissä, hoida sinä lastas noin 3 vuotta kotona lähes nollatuloilla parin tunnin yöunilla ja hoida kaikki kotityöt äläkä yhtään ulise! Ai et suostu vai? Miksi?

Vierailija
47/95 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä9900 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista. Yleensä täällä aina toitotetaan, että miesten mielestä naisen koulutustasolla ei ole väliä.  Ja mistä sinä tiedät etsiikö edellä kommentoinut edes akateemista miestä?

Naiset ja heikkoitsetuntoiset amismiehet toitottavat miten naisen koulutustasolla ei ole väliä

Vierailija
48/95 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdasta biologiaa, että miehet haaveilevat kauniista naisesta. 

Vierailija
49/95 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksei kukaan kilttimies ulise että haluaisi fiksun ja mukavan tyttöystävän?"

Koska siihen on ilmiselvä vastaus jota ei tässä ketjussa ole sanottu julki.

Vierailija
50/95 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimies on wannabe jännämies, mutta rahkeet ei riitä. Onneksi enemmistö on tavallisia miehiä.

Vierailija
51/95 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä aikaa kun vaimosi on töissä, hoida sinä lastas noin 3 vuotta kotona lähes nollatuloilla parin tunnin yöunilla ja hoida kaikki kotityöt äläkä yhtään ulise! Ai et suostu vai? Miksi?

Koska ei naisiakaan ole ikinä koskaan vankilan uhalla näin pakotettu tekemään?

Vierailija
52/95 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha toivo. Ei naiset halua tasa-arvoa.

Vierailija
53/95 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluavat naisen ja auton herättävän tunteita (kateutta/ ihailua) kavereissa. 

Naiselle taas on oleellisempaa, että miehen kanssa on hyvä olla. 

Vierailija
54/95 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku ei haluaisi fiksua ja mukavaa tyttöystävää?

Vierailija
55/95 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ilmoittaa jäävänsä koti-isäksi niin nainen lähtee kävelemään.

Vierailija
56/95 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaikki naiset pystyy olemaan mukavia tai vi☆☆umaisia halunsa mukaan. Yleensähän naiset esiintyvätkin mukavina alkuun.

Vierailija
57/95 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti haluaisin fiksun ja mukavan tyttöystävän kunhan olisi nuori, timmi ja kauniskin. Miksi palstamammat kuvittelevat, että kuumat mimmit eivät voisi olla myös mukavia ja fiksuja?

Vierailija
58/95 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mukavia ja fiksuja naisia juurikaan ole, siksi niitä on vaikea löytää. Valtaosa on ahneita rahan perässä juoksijoita.

Vierailija
59/95 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on visuaalinen olento ja fiksu ja mukava toki käy, jos on kaunis katsella. Mitään mätisäkkiä ei luonne pelasta. Lisäksi monet rumat ja lihavat naiset ovat myös tympeitä, katkeria, ilkeitä, yksinkertaisia jne. Kauniit naiset usein iloisia, hymyileviä, mukavia jne.

Vierailija
60/95 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tässä on piiloviestinä se, että viakka kilttimies pitäisikin itsestään huolta, niin hänen pitäisi seurustella jonkun "mukavan" 150kg tankin kanssa?

Miksi pitää mennä noihin ääripäihin? 150-kiloiset  naiset on Suomessa varsin harvinaisia. Mutta semmoisia ehkä 70-kiloisia on paljon kyllä, jotka ei ole missinhoikkia vaan vähän pehmeää pyöreyttä on, mutta ei sairaalloisen lihaviakaan. Useimmat kilttimiehet ei katso näihinkään päin vaikka ei korostetun kilttiksille voi kelvatakin jos on mukava ja fiksu.

Ylipaino kertoo itsekurin ja tunnon puutteesta. Ylipaino naisella kertoo samaa tarinaa kantajastaan kuin alkoholismi miehellä. Mikä siinä on oikeasti niin vaikeata katsoa mitä syö ja liikkua? Tuollaisiin perusasioihin kykenemätön tuskin on mikään helmi elämänkumppaninakaan. Fiksuksi ei ainakaan voi sanoa. Ja 70 kiloa vaikka 150cm vartalossa on kyllä kaukana mistään pienistä pyöreyksistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän