Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei kukaan kilttimies ulise että haluaisi fiksun ja mukavan tyttöystävän?

Vierailija
21.06.2017 |

Miksi aina tämä sama laulu, että jännämiehet saavat kauneimmat naiset??

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska miehet ei valita

Vierailija
22/95 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep on se kumma että kilttimiehen, jonka paras ominaisuus on kiltteys eikä siis ulkonäkö, ei riitä kiltti nainen vaan pitää saada se kaunein mahdollinen.

Kilttimiehet muuten pyörittelevät huolestuttavan paljon näitä pettämisfantasioita, useammassakin viestissä käynyt ilmi tuo kilttimiehen kieroutunut logiikka: komea mies on automaattisesti jännämies koska saa komeudellaan naisia->jännämies on mies joka pettää ja jopa hakkaa naisia = kaikki miehet pettävät ja hakkaisivat naisia jos vaan ulkonäkö siihen riittäisi.

Ei tästä ole kuin pari päivää, kun joku kilttimies täällä kertoi, että jos kilttimies saisi naisen, hän ei pettäisi tätä sen takia, että ei saisi siihen tilaisuutta. Ja tämä oli kyseisen kilttimiehen mielestä oikeasti hyvä piirre kilttimiehissä! Hän ei ollenkaan ymmärtänyt, mitä ihmeen vikaa voisi olla miehessä, joka kyllä _haluaisi_ pettää, ja tilaisuuden puuttuminen on ainoa syy olla pettämättä...

Tässä onkin kilttimiehen ja jännämiehen pettämisen ero. Jännämies pettää vasta sitten, kun suhde naiseen on arkipäiväistynyt. Kilttimies pettää välittömästi, jos saa siihen tilaisuuden. Ja jos kilttimies saa yhden naisen, on erittäin todennäköistä, että hän saisi jossain vaiheessa toisenkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän mä ulisenkin. Fiksu ja mukava akateeminen kilttinainen olisi mun unelma. Ulkonäön puolesta riittää, että pitää huolta itsestään

Vierailija
24/95 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenko "kilttimies" mutta joskus lukioaikoina pisti silmään se kuinka ne fiksut ja mukavat tytöt aina lähtivät pahojen poikien mukaan. Myöhemmin olen alkanut epäillä onko kukaan oikeasti fiksu ja mukava.

Vierailija
25/95 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän mä ulisenkin. Fiksu ja mukava akateeminen kilttinainen olisi mun unelma. Ulkonäön puolesta riittää, että pitää huolta itsestään

No sinä vaikutatkin heti fiksummalta, kuin moni muu. Varmasti löydät  vielä naisen :)

Vierailija
26/95 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliuli tyttis matskua olet jos osaat pelata magic the gatheringiä.

Vierailija
27/95 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä olenko "kilttimies" mutta joskus lukioaikoina pisti silmään se kuinka ne fiksut ja mukavat tytöt aina lähtivät pahojen poikien mukaan. Myöhemmin olen alkanut epäillä onko kukaan oikeasti fiksu ja mukava.

Niin, teinit nyt kautta aikain ovat tehneet vain fiksuja valintoja ja jokainen teini on osannut pohtia valintansa seuraukset tulevien vuosikymmenien päähän.

Vierailija
28/95 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep on se kumma että kilttimiehen, jonka paras ominaisuus on kiltteys eikä siis ulkonäkö, ei riitä kiltti nainen vaan pitää saada se kaunein mahdollinen.

Kilttimiehet muuten pyörittelevät huolestuttavan paljon näitä pettämisfantasioita, useammassakin viestissä käynyt ilmi tuo kilttimiehen kieroutunut logiikka: komea mies on automaattisesti jännämies koska saa komeudellaan naisia->jännämies on mies joka pettää ja jopa hakkaa naisia = kaikki miehet pettävät ja hakkaisivat naisia jos vaan ulkonäkö siihen riittäisi.

Ei tästä ole kuin pari päivää, kun joku kilttimies täällä kertoi, että jos kilttimies saisi naisen, hän ei pettäisi tätä sen takia, että ei saisi siihen tilaisuutta. Ja tämä oli kyseisen kilttimiehen mielestä oikeasti hyvä piirre kilttimiehissä! Hän ei ollenkaan ymmärtänyt, mitä ihmeen vikaa voisi olla miehessä, joka kyllä _haluaisi_ pettää, ja tilaisuuden puuttuminen on ainoa syy olla pettämättä...

Tarkoitat varmaan sitä jonkun vastausta minun kirjoittamaan viestiin siitä, mitä tapahtuikaan kun minä nättinä naisena menin kokemattoman ja ruman kilttimiehen kanssa kimppaan. Uskomaton komentti tosiaan.

-Eräs nainen

T

Vierailija
29/95 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tässä on piiloviestinä se, että viakka kilttimies pitäisikin itsestään huolta, niin hänen pitäisi seurustella jonkun "mukavan" 150kg tankin kanssa?

Miksi pitää mennä noihin ääripäihin? 150-kiloiset  naiset on Suomessa varsin harvinaisia. Mutta semmoisia ehkä 70-kiloisia on paljon kyllä, jotka ei ole missinhoikkia vaan vähän pehmeää pyöreyttä on, mutta ei sairaalloisen lihaviakaan. Useimmat kilttimiehet ei katso näihinkään päin vaikka ei korostetun kilttiksille voi kelvatakin jos on mukava ja fiksu.

Vierailija
30/95 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tässä on piiloviestinä se, että viakka kilttimies pitäisikin itsestään huolta, niin hänen pitäisi seurustella jonkun "mukavan" 150kg tankin kanssa?

Miksi pitää mennä noihin ääripäihin? 150-kiloiset  naiset on Suomessa varsin harvinaisia. Mutta semmoisia ehkä 70-kiloisia on paljon kyllä, jotka ei ole missinhoikkia vaan vähän pehmeää pyöreyttä on, mutta ei sairaalloisen lihaviakaan. Useimmat kilttimiehet ei katso näihinkään päin vaikka ei korostetun kilttiksille voi kelvatakin jos on mukava ja fiksu.

Kilttimies kelpaa korkeintaan vasta sitten (siittäjäksi) kun nainen on 37 v ja on viimeinen hetki saada lapsi. Näitä epätoivoisten naisten ilmoituksia löytyy netistä runsain mitoin.

Vierailija
31/95 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää naiset armeijaan ja lopettakaa se ulina!

Ai jaa, nyt asevelvollisuuskin naisten vika.

No tuon kyllä keksit ihan itse.

Vierailija
32/95 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliuli, tyty ja karvaiset pakarat

Vierailija
33/95 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeehän sen täälläkin, kun kilttimiehet ulisevat siitä, että naisten pitäisi tyytyä vähempään ja laskea rimaansa ja olla välittämättä ulkonäöstä. Silti heille kelpaa vain kaunein, vaikka väittävät muuta. Kuvitelma siitä naisen ulkonäöstä on vääristynyt, heidän mielestään "ok tavallinen nainen" on joku jumalainen kaunotar. Niitä linkkejä on täällä nähty, kuvissa joku Hollywood-näyttelijä ja kilttimiehen mielestä hän voisi "tyytyä" sennäköiseen naiseen, koska kaunista ei saa.

Vierailija
34/95 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikun tässä on taustalla se, että tuo yksikin rassukka on ottanut elämäntehtäväkseen todistella kuinka hän on niin ruma, kalju ja lyhyt että ei varmasti kelpaa kenellekään mutta itse ei kuitenkaan kelpuuttaisi rumaa naista.

Vierailija
35/95 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen ei tarvitse olla hitusenkaan ylipainoinen ollakseen ruma, hoikka ihminen voi myös olla epäviehättävä. Seurustelisiko yksikään näistä ns. kilttimiehistä normaalimittaisen, mutta kasvoistaan ruman naisen kanssa? Tuskin. Heidän sinkkuutensa on täysin omaa syytänsä, he eivät yksinkertaisesti huoli samalla tasolla olevia naisia.

Vierailija
36/95 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen fiksu, kiva, huomaavainen, iloinen, osaan jutella ns. miestenkin aiheista, minulla on kokin koulutus joten teen hyvää ruokaa ja minulla on hyvä työpaikka. En juoruile tai kikata kanamaisesti tms. Olen enemmänkin vaatimaton tyyppi kuin aina äänessä, mikään ylimielinen en missään nimessä ole. Mutta olen valitettavan ruma :( . Hoikka ja urheilullinen kyllä, tissitkin löytyy, mutta naama ei ole mistään kotoisin. En minä saa miestä, en edes sitä ns. kilttimiestä, ei kasvoista ruma nainen kelpaa.

Vierailija
37/95 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen ei tarvitse olla hitusenkaan ylipainoinen ollakseen ruma, hoikka ihminen voi myös olla epäviehättävä. Seurustelisiko yksikään näistä ns. kilttimiehistä normaalimittaisen, mutta kasvoistaan ruman naisen kanssa? Tuskin. Heidän sinkkuutensa on täysin omaa syytänsä, he eivät yksinkertaisesti huoli samalla tasolla olevia naisia.

Naisen taso määrittyy eri tavalla kuin miehen. Esimerkiksi pituus ei juurikaan vaikuta naisella, mutta miehellä se vaikuttaa. Jos nainen on kasvoista ruma, niin miehen täytyisi olla ruma, lyhyt ja sosiaalisesti taitamaton ollakseen samalla tasolla. Niin suuri merkitys on naisen kasvoilla.

Vierailija
38/95 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen fiksu, kiva, huomaavainen, iloinen, osaan jutella ns. miestenkin aiheista, minulla on kokin koulutus joten teen hyvää ruokaa ja minulla on hyvä työpaikka. En juoruile tai kikata kanamaisesti tms. Olen enemmänkin vaatimaton tyyppi kuin aina äänessä, mikään ylimielinen en missään nimessä ole. Mutta olen valitettavan ruma :( . Hoikka ja urheilullinen kyllä, tissitkin löytyy, mutta naama ei ole mistään kotoisin. En minä saa miestä, en edes sitä ns. kilttimiestä, ei kasvoista ruma nainen kelpaa.

Ei ole tullut vastaan yhtään naista, joka kelpaisi muuten muttei naaman puolesta. Onko sulla kokin ammatin lisäksi oikeaa tutkintoa? Jos ei, se on varmaan ongelma eikä kasvot

Vierailija
39/95 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tullut vastaan yhtään naista, joka kelpaisi muuten muttei naaman puolesta. Onko sulla kokin ammatin lisäksi oikeaa tutkintoa? Jos ei, se on varmaan ongelma eikä kasvot

On amk-tutkinto kyllä kokin ammatin lisäksi. En työskentele kokkina vaan sen toisen tutkinnon ammatissa. 

Vierailija
40/95 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko nyt niin että mies ei saa pistää naisia järjestykseen ulkonäön mukaan, mutta sitten  ehdotetaan miehille jolla vaikeuksia saada naista rumaa naista?  Miten tämä ajatusketju menee? Jos luonteen perusteella haette miestä ruikuttujalle niin eikö pari olisi joku aikuis pissis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän