Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Joku nainen siinä asuu, mutta en sen kummemmin tiedä. Kuitenkaan tuon pläntin ajamiseen ei viittä minuuttia kauempaa mene. Jos ei ensiviikolla ole ajanut nurmikkoaan, niin taidan suosiosta käydä itse sen ajamassa.
T. Nainen itsekin

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Ei sinulla ole oikeutta mennä ajamaan toisen nurmikkoa. Ehkä hänellä on kaneja, joita käyttää ulkona ja jotka syövät ruohoa.

Voit toki käydä kysymässä, saatko ajaa hänen nurmikkonsa, mutta ilman lupaa et saa sitä tehdä. Vaikka kuinka ärsyttäisikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Yleensä täällä saa lukea että juuri se nurmikon leikkuu ärsyttää kun juuri sen viiden minuutin aikana pitäisi saada rentoutua omalla terassilla.

Vierailija

Meillä naapurin mummohaluaa nauttia pihansa niittykukista ja ehdottomasti kieltää ajamasta nurtsiaansamalla kun rivarin muu piha-alue ajellaan. Hän pitää kynittyä nurmikkoa luonnottomana.

Perusteltu mielipide ja vaade, kunnioitamme sitä, eikä ärsytä ainakaan minua yhtään. Joskus jätän omankin nurtsin ajamatta ja annan apiloiden kukkia. Kiva katella kun perhoset ja muut ötökät pörrää kukissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joku nainen siinä asuu, mutta en sen kummemmin tiedä. Kuitenkaan tuon pläntin ajamiseen ei viittä minuuttia kauempaa mene. Jos ei ensiviikolla ole ajanut nurmikkoaan, niin taidan suosiosta käydä itse sen ajamassa.
T. Nainen itsekin

"Suosiosta"? Suosiotako sä sillä haet?

Vierailija

Asun rivarissa ja jokainen asukas ajaa oman pihansa. On tuo ollut kotona ja viimeksi tänään näin. Sillä ei oo kaneja tai muitakaan eläimiä eikä täällä kasva muuta kuin voikukkia. Ja ärsyttää kun se nurmikko on jo melkein puoleen sääreen sen puolella ja nään sen ikkunasta.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Asun rivarissa ja jokainen asukas ajaa oman pihansa. On tuo ollut kotona ja viimeksi tänään näin. Sillä ei oo kaneja tai muitakaan eläimiä eikä täällä kasva muuta kuin voikukkia. Ja ärsyttää kun se nurmikko on jo melkein puoleen sääreen sen puolella ja nään sen ikkunasta.
Ap

Mistä tiedät onko sillä elukoita, jos et kerta muuta tiedä kuin et "joku nainen" siinä asuu? Ja jos se on vaan pikaisesti käynyt kotona kun olet sen nähnyt vai tiedätkö sen olevan siellä nytkin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap

Millonkas omasi oot viimeksi ajanut vai mieskö hoitaa teillä sen homman?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap

Millonkas omasi oot viimeksi ajanut vai mieskö hoitaa teillä sen homman?

Vajaa viikko sitten ajoin viimeksi ja huomenna olis tarkoitus leikata uudelleen, kun on vapaapäivä. Mies ei ole leikannut nurmikkoa meidän pihasta vielä kertaakaan, kun mä olen sen aina ehtinyt tehdä ensin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap

Mistä tiedät onko sillä elukoita, jos et kerta muuta tiedä kuin et "joku nainen" siinä asuu? Ja jos se on vaan pikaisesti käynyt kotona kun olet sen nähnyt vai tiedätkö sen olevan siellä nytkin?

Kai mä nyt näen sen pihan ja näen päivittäin sen naisen, mutta en tosiaan hänestä tiedä yhtään sen enempää.

Vierailija

Malviina kirjoitti:
Ehkä hän pitää pitkästä ruohosta, minustakin se on nätimpää kuin lyhyt. Ja jos ei pihalla oleskella niin eipä sillä niin väliä minkä pituista se on.

Pitkä heinikko ei ole enää kaunis

Vierailija

Mies kysyi meidän naapurilta, että saako leikata sen nurmikon. Lupa annettiin - ja oletetaan että se on niin kauan voimassa kunnes kielletään. Pihat ovat oikeasti niin pieniä, että oikein ärsyttää ottaa trimmeri esiin vain yhden pihan tarpeiksi. Mieskin on tyytyväisempi, kun saa esittää avuliasta.

Toisen puolen naapuri taas sanoi, että ei tarvitse he hoitaa itse. Vaikka vähän pidemmällä trimmausvälillä kuin me.

Enkä minäkään olisi voinut uskoa, että naapurin puolella huojuvat horsmat voisivat ärsyttää niin paljon kuin ne ärsyttävät. Onneksi siellä ei säilötä mitään rojua, mitä nyt juhlien jälkeen menee viikon verran ennen kuin nurmikolle viskotut pullot kerätään pois...

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat