Äänet, jotka saavat hulluuden partaalle
Minulle tällainen ääni on ehdottomasti maiskuttelu, ahmiminen ja jatkuva örähtely - yleensäkin moni ääni, joka liittyy ruokailuun.
Kommentit (1052)
Ei aina mikään tietty ääni. Kuuntelen musiikkia, biisissä on tulossa paras kohta, samaan aikaan vieressä pelaavat pojat (minulle vieraita) ilakoivat ääneen jotain juttua tietokoneella, niin että paras kohta biisissä peittyy.
Vähän niin kuin... joku "runkkaisi kaasukahvaa" (lainaan ilmaisua viestistä nro 461) juuri sillä hetkellä, kun toinen oli saamassa orgasmin?!
Ajoitus on "loukkaava".
Vierailija kirjoitti:
Naapurista kuuluu sellainen Morse-koodin tuut-tuut-tu-tuut-tuut-ääni. En tiedä mitä vattua touhuavat siellä. Kuuluu myös öisin.
Kontakti alieneihin.
Vierailija kirjoitti:
Naapurista kuuluu sellainen Morse-koodin tuut-tuut-tu-tuut-tuut-ääni. En tiedä mitä vattua touhuavat siellä. Kuuluu myös öisin.
Hei täällä sama juttu! Olen ihmetellyt tuota niin paljon. Se kuuluu jopa korvatulppien läpi, joten joudun kuuntelemaan valkoista kohinaa, että saan nukuttua. Itsekin olen nimennyt tuon äänen juuri morsetukseksi, koska se kuulostaa ihan siltä. Mikä helvetti se voi olla??
Lapsen äänen käyttäminen mainoksessa, olkoon esimerkkinä se Miks kesällä kaikki alkaa koolla -mainos.
Ison-nivean tai tummelin lotina tumputuksen aikana !
Kuin muija kähisee nii se ärsyttää
Naapurin äijän ääni ja tapa huutaessaan (usein ja usein öisin) perheelleen/vaimolleen päättää lause pisteen sijaan kummalliseen ö-äänteeseen. Tyyliin: itte olet koukussa-ö! Tapa ittes -ö! Kukaan ei tätä kestä -ö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiheutan nyt varmasti tällä palstalla p*skamyrskyn, mutta kyllä vauvan huutoitku on ääni joka saa hulluuden partaalle.
Yleensäkin pikkulasten äänet. Mitä pienempi lapsi, sen kauheampia ääniä niistä lähtee. Youtubessa on jokin kauhea (raskaustesti?)mainos, jossa vauvat jokeltelevat, tulee kauhea kiire lyödä äänet pois päältä kun se alkaa. Puistatus!
Mulla sama et äänet äkkiä pois tai kanavan vaihto kun pärähtää se Bonaqvan RÄTÄ TÄTÄ RÄTÄ TÄTÄ RÄTÄ TÄTÄ-mainos.
Varmistaneet sen etten kajoa koko tuotteeseen pitkällä tikullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin äijän ääni ja tapa huutaessaan (usein ja usein öisin) perheelleen/vaimolleen päättää lause pisteen sijaan kummalliseen ö-äänteeseen. Tyyliin: itte olet koukussa-ö! Tapa ittes -ö! Kukaan ei tätä kestä -ö!
Ompas siellä todellinen perheidylli, mut hei, eipä tarvii olla kuitenkaan ilman puolisoa. Ehkä se kompensoi kaiken tuon ja on sen arvoista.
Keiton ryystäminen, maiskutus, kuorsaus, onhan näitä.
TV-mainosten melutaso: mainoksissa äänet ovat paljon kovemmat kuin tv-ohjelmissa.
Vierailija kirjoitti:
Jäätelöauton tuloääni. Pomppaan palliltani, kun kerrostalojen välissä yhtäkkiä kajahtaa kovaääninen pipipiii-oksetustunnari. Se on melusaastetta. Autolla ei edes kukaan käy. Siksi kuski soitattaa sitä samperin tunnaria joskus pariin kolmeen kertaan. Hälytysajoneuvot pitäköön piipaa-äänensä ja jäätelöauto voi jäädä varikolle tai vaieta.
Ihmettelen että mistä tuon markkinointiin on saatu lupa tuollaisen melusaasteen avulla ja välityksellä. Olletikin kun ei edes myy yksittäisiä jäätelöitä vaan koko pakkaus ostettava mikäli jäätelöä tekee mieli.
Imuri, hiustenkuivaaja, pyykinpesukone, viritetty mopo, mainoskatkot (volyymi nousee taivaisiin), liitutaulu, lasten itkuhuuto, aikuisten lasten itkuhuuto.
Ymmärrettävästi olen onnellisesti yksin asuva.
Asumisviihtyvyys laski nollaan, kun irakilainen perhe muutti alakertaamme. En ymmärrä, miksi perheenäidin pitää kommunikoida tuntikausia huutaen, jos muut ovat samassa huoneessa hänen kanssaan. Perheen isä yleensä hiljaa, eikä perheen teineistäkään kovin paljon ääntä lähde. (Taloyhtiössämme on myös tupakointikielto, mutta he polttavat tuntikausia putkeen parvekkeella kuvottavan hajuista vesipiippua, mutta tämä on sitten taas eri keskustelunaihe.)
Vierailija kirjoitti:
Asumisviihtyvyys laski nollaan, kun irakilainen perhe muutti alakertaamme. En ymmärrä, miksi perheenäidin pitää kommunikoida tuntikausia huutaen, jos muut ovat samassa huoneessa hänen kanssaan. Perheen isä yleensä hiljaa, eikä perheen teineistäkään kovin paljon ääntä lähde. (Taloyhtiössämme on myös tupakointikielto, mutta he polttavat tuntikausia putkeen parvekkeella kuvottavan hajuista vesipiippua, mutta tämä on sitten taas eri keskustelunaihe.)
Tiiän tunteen, ei ole kiva nousta sängystä viideltä aamulla, kun pyykkituvasta kuuluu laulua neljään asti.
Sun täytyy vaan myöntää itsellesi, että suomalainen sisu on vain fantasiaa, oikeasti olemme vässykkää orjakansaa ja muuttaa pois sieltä kaikessa hiljaisuudessa ja toivoa, että uudessa paikassa saisit olla rauhassa.
Kylläpä täällä vihataan lapsia. Kuinka ikävää !
Minua ärsyttää eniten naapurin sänkypuuhien äänet joka päivä. Yök.
Mutta on myös niin että sellainen asia mihin kiinnittää huomiota, alkaa ärsyttämään.
Pätee esim tuttuni syömistapohin. En kiinnitä enää huomiota niin ei ärsytä. Ajattelen muita asioita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiran jatkuva haukkuminen/räksyttäminen.Kuinka ihmeessä jotkut jaksaa kuunnella sitä..
Kyllähän se ärsyttää, mutta ennen kaikkea käy sääliksi koiraa. Nämä pihojen krooniset aamusta iltaan räkyttäjät ovat yleensä todella turhautuneita ja tylsistyneitä, täysin vailla aktivointia.
Kohtahan tuon saa ampua kun tuo sen taas talveksi räksyttämään tuohon 5 metrin päähän.
yleisesti äänet vihervasemmistolle. täytyy olla hullu.