Äänet, jotka saavat hulluuden partaalle
Minulle tällainen ääni on ehdottomasti maiskuttelu, ahmiminen ja jatkuva örähtely - yleensäkin moni ääni, joka liittyy ruokailuun.
Kommentit (1052)
Vierailija kirjoitti:
Maiskutus ja mässytys
Lasten kiljuminen
Liitutaulun raapiminen kynsillä
Karvaranteiden ja sompanssien möykkääminen varsinkin bussissa.
Minussa on ominaisuus, että käännyn vaistomaisesti katsomaan, mistä kova ääni tulee. Se saa usein nämä ihmiset edes vähän miettimään äänensä tai lastensa äänten hillitsemistä. Jotkut vanhemmat oikein yllyttää lastaan kiljumaan vielä vähän lisää kun tällä on kerran NIIIIIIIIIIN kivaa!!!1111
Vierailija kirjoitti:
Känniläisen örinä ja sössötys.
Nimenomaan. Ja jos yrittää vastata niin eivät kuule mitään. Ziisus.
Vierailija kirjoitti:
Ei normissa desibelit kirjoitti:
Somppujen huuto, puhelimella tai ilman.
Siis niillä on jotain ihme maiskutus-, sylky- ja khr-äänteitä kielessään.
Olikohan tämä se kieli, josta luin ettei siinä ole kirjaimia, koska ei ole kirjoitustaitoa? Sopisi hyvin kuvaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon sigmabools
Mä onn sakmabools.
Hyppimällä ja jalkoja lattiaan hakkaamalla koko ajan paikasta toiseen liikkuva yläkerran lapsivierailija. Järjetön tapa antaa lapsen ryskätä sisällä tuolla tavalla ja koko ajan, aina hirveä meteli kun on kyläilemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viritetyn mopon järkyttävä pärinä, kun siihen ääneen herää yöllä säikähtäen.
Mun mielestä kaikkien liikkumisvälineiden, joissa on tiettyä desibelitasoa kovempi moottori, ajaminen asutuksen lähellä pitäisi kieltää. Se hirveä "RRRRYYYYYYYNNNNNPATPATPATPAT"-ääni saa kenet tahansa hulluksi. Kaikkia ei kiinnosta kuunnella, miten kova ääni siinä viritetyssä amiskärryssä tai mopossa on, vaan halutaan olla rauhassa. "Normaalien" autojen äänet eivät häiritse.
Niin noloja keski-ikäisiä äijiä näkyy välillä. Kaasuttaa ja päristää kaupungilla. Moottoripyörällä tai autolla, voi luoja mitä iki-amiksia. Itellä herättää vain vihaa tuollainen metelöinti.
Ulkona jostain naapuritalosta kuuluu tosi kovaa yhtäjaksoista tuuuuuuuuuuuuuuuuuut-ääntä. Ehkä pitäisi tehdä asiasta joku ilmoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viritetyn mopon järkyttävä pärinä, kun siihen ääneen herää yöllä säikähtäen.
Mun mielestä kaikkien liikkumisvälineiden, joissa on tiettyä desibelitasoa kovempi moottori, ajaminen asutuksen lähellä pitäisi kieltää. Se hirveä "RRRRYYYYYYYNNNNNPATPATPATPAT"-ääni saa kenet tahansa hulluksi. Kaikkia ei kiinnosta kuunnella, miten kova ääni siinä viritetyssä amiskärryssä tai mopossa on, vaan halutaan olla rauhassa. "Normaalien" autojen äänet eivät häiritse.
Niin noloja keski-ikäisiä äijiä näkyy välillä. Kaasuttaa ja päristää kaupungilla. Moottoripyörällä tai autolla, voi luoja mitä iki-amiksia. Itellä herättää vain vihaa tuollainen metelöinti.
Sama
Ulkomaalaiset naapurit. Eikä vaan tässä talossa asuvat vaan naapuritaloistakin kuuluu mekkalaa ja pihalta tietysti.
Tuulivoimaloiden jurina, kun pitäisi voida nukkua. Jurrurrurur...
Oeirkfnösjf kirjoitti:
Ku mun kuulolaitteestani kuuluu jotakin ininää, ja lisäksi jotakin muuta ihan, kuin joku poraisi jotakin jossakin kauan.se kuuluu myös ulkona..
Ai säkin kuulet sen? Onko kuulunut jo kuukausia?
Naapurista kuuluu sellainen Morse-koodin tuut-tuut-tu-tuut-tuut-ääni. En tiedä mitä vattua touhuavat siellä. Kuuluu myös öisin.
Mopot, moottoripyörät, passkat vanhat autot.
Mä teen usein yötöitä, eli pitäisi vähän niinkuin nukkua päivällä, mutta naapurin koira ulvoo ja haukkuu päivällä.
Olen käynyt hyvin, hyvin korrektisti, ystävällisesti ja huomaavaisesti juttelemassa naapurin kanssa.
Hän valitti minusta isännöitsijälle.
Luulin, että tällaisia ihmisiä on vain sketsihahmoissa ja vauva-palstalla. mä voisin vaikka ulkoiluttaa sitä koiraa, tai tulisi mun luokse, että saisin nukuttua.
En kestä kuunnella muiden syömisen ääniä. Palaa käämit, jos joku maiskuttelee lähelläni.
Mopojannut jotka runkkaa sitä kaasukahvaa kokoajan. Pitäis mennä näyttää miten oikeesti runkataan ja työntää se kahva niiden hanuriin.