Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, oletko hienohelma? Et halua/uskalla grillata, hakata halkoja, sytyttää takkaa, lämmittää puusaunaa yms.

Vierailija
20.06.2017 |

Teettekö te naiset tuollaisia hommia, vai välttelettekö niitä ja mieluummin pesette tomaatteja ja keitätte perunoita keittiössä? :D Tuosta grillausketjusta tuli mieleen. Vaikuttaa olevan kuitenkin jonkun verran sellaisia naisia, jotka eivät halua/osaa tehdä mitään likaisia/fyysisiä/hankalia/epämukavia hommia.

Sanomattakin selvää että itseltäni kyllä hoituu edellä mainitut hommat. Ja olen nainen. Ja sekös varmaan ärsyttää joitakin. Mutta ihan mielenkiinnosta kuitenkin tätä kysyn!

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla saunan lämmittäminen on ikävämpää puuhaa kuin tomaattien pesu tai perunoiden keittäminen?

Se on kai kun sitä pääsee harvemmin tekemään. Joitakin kertoja kesässä kaverin mökillä. Jotain pottuja tulee pestyä melkein päivättäin pitkin vuotta.

Ja on siinä tulen kanssa leikkimisessä oma viehätyksensä. Katsoa, onnistuuko sytyttämään yhdellä tikulla vai tarvitseeko toisenkin. Ja ehkä sekin, että siinä tosiaan on hetki jolloin ei tee mitään, seuraa vain sitä, rupeaako puut syttymään vai ei. Perunoiden pesemisessä ei ole mitään samanlaista jännää. Ihan kuten kalastus on jännää mutta kalanperkuu ei.

Vierailija
82/84 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä keittiöhommat on ikäviä. Mieluummin sytytän saunan, sehän on helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puiden kannot, grillaamiset, saunan sytyttämiset yms sujuu kyllä, ja mielelläni teen.

Kirvestä en suostu käyttämään, koska mun motoriikka ja tähtäys on jotain ihan uskomattoman kömpelöä. Pari kertaa kokeillut ja se on ollu sentistä kiinni että ei oo ollu kirves reidessä, vaikka ollu oikeaoppiset haara-asennot, kunnon pölkky jne.

Vierailija
84/84 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teettekö te naiset tuollaisia hommia, vai välttelettekö niitä ja mieluummin pesette tomaatteja ja keitätte perunoita keittiössä? :D Tuosta grillausketjusta tuli mieleen. Vaikuttaa olevan kuitenkin jonkun verran sellaisia naisia, jotka eivät halua/osaa tehdä mitään likaisia/fyysisiä/hankalia/epämukavia hommia.

Sanomattakin selvää että itseltäni kyllä hoituu edellä mainitut hommat. Ja olen nainen. Ja sekös varmaan ärsyttää joitakin. Mutta ihan mielenkiinnosta kuitenkin tätä kysyn!

Toki teen kaikkia noita päivittäin täällä yksiössäni, jossa ei ole puusaunaa. Tomaatit syön mahdollisimman paskaisina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä