Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Olen aivan varma että olen raskaana jälkiehkäisypilleristä huolimatta! :(

Vierailija
20.06.2017 |

Viikko sitten hajosi kondomi, hain jälkiehkäisyn 12 tunnin sisällä.

Nyt on tullut ihme oireita, joista en tiedä johtuvatko pilleristä vai raskaudesta. Ensin alkoi hirveä selittämätön ärsytys ja paha mieli, päätä särkee ja väsyttää. Tänään on alkanut tuntumaan ikäviä vihlaisuja oikealla alavatsassa, tuntuvat todella ikävästi jos vaikka aivastan tai nostan jotain painavaa.

Alkoholi ei maistu, jo kahden siiderin jälkeen meinasin oksentaa.

Ja TUNNE siitä että olen raskaana, en tiedä miksi, mutta olen vain 100% varma että raskaana olen.

Olen kerran aiemmin joutunut hakemaan je-pillerin, enkä oireillut siitä ollenkaan.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oikein usko, että sulle tulisi noin nopeasti raskausoireita. Jotkut saattavat tuntea alkion kiinnittymisen, mutta ei silloinkaan ole vielä mitään muita oireita. Raskausoireet tulevat, kun hcg:ta alkaa olla vähän enemmän elimistössä. Yleensä raskaustestikin on jo plussa ekojen oireiden tullessa. Oireesi kuulostavat enemmin je-pillereistä johtuviksi. Mä olen ottanut muutaman kerran je-pillerin ja kyllä mulla on myös eri kerroilla oireet hieman vaihdellut sen kanssa. Kerran ei ollut mitään, yksi kerta oli kauheita mielialavaihteluita ja kerran vuotohäiriöitä. Jos sulla ei ala menkat parin viikon sisällä, niin tee raskaustesti.

Vierailija
22/28 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipaise lähimpään apteekkiin tai mihin tahansa markettiin ja hae raskaustesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee raskaustesti.

Vierailija
24/28 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautisiin on vielä siis viikko, kävin kuitenkin ostamassa raskaustestin. Ihanko oikeasti voin tehdä sen jo nyt?

AP

Vierailija
25/28 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukautisiin on vielä siis viikko, kävin kuitenkin ostamassa raskaustestin. Ihanko oikeasti voin tehdä sen jo nyt?

AP

Miten urpo voi ihminen olla? Sulle on varmaan miljoona kertaa sanottu, että tee se testi!

Vierailija
26/28 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi selvät oireet tasan viikko ennen kuin menkkojen piti alkaa. Plussaa testi näytti vasta sinä päivänä kun menkkojen piti alkaa.

Tosin tiesin jo oireiden alkamisesta että raskaana ollaan. Voit ap tehdä testin toki jo nyt, mutta ei todennäköisesti plussaa vaikka olisitkin raskaana. Minäkin käytin niitä apteekin testejä jotka lupasivat näyttää plussan jopa 6 päivää ennen kuukautisten alkua, mutta eivät näyttäneet.

Vierailija
27/28 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi joka tuli raskaaksi je-pillereistä huolimatta. Yhden illan juttu, hajonnut kondomi ja ikää 16v. Tein abortin, tietysti.

Eli kaikki on mahdollista.

Tee nyt vain se testi .

Vierailija
28/28 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kokemusta, täyttää 13-vuotta kohta. En vaihtaisi pois.

Eli silloin ainakaan ei toiminut meillä je-pilleri. Otin sen hyvin pian sattuneen vahingon jälkeen. Raskaustestin kuitenkin tein piruuttani paljon aiemmin kuin muissa raskauksissa, koska oireet olivat voimakkaat ja samanlaiset kuin raskaana ollessa. Kuukautiset eivät siis olleet edes vielä myöhässä ja tein positivisen raskaustestin. Mies ja neuvolantäti ehdottivat aborttia, sanoin että minun rajani oli nyt tuossa pillerissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi