Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ole esitellyt perheelleen tai kavereilleen

Hämmentynyt-90
20.06.2017 |

Ollaa seurusteltu vuoden ja asutaan yhessäki. Jostain syystä mies ei ole minua esitellyt perheelleen tai kavereilleen, vaikka sanoo rakastavansa minua ja itse usein käy siellä.
Mistä vois johtuu?
Sanoo ettei häpeä minua, mutta ei silti pyydä koskaan mukaan :|

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sillä kavereita tai perhettä? luultavasti kadut toivettasi kun tapaat perheen tai kaverit.

Vierailija
2/15 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hänen perhe ihmettele jos ei tuo avopuolisoaan näytille?

Ehkä taustalla on jotain alkoholismia tai muuten outo / rikkinäinen perhe ja mies ei uskalla sulle kertoa?

Kavereille esittelyä ihmettelen myös.. jos he tietävät että olette avosuhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis on molemmat ja paljon niistä puhuukin (lähinnä vaan hyvää), soittelevat kans usein.

Onkoha se oikeesti vakavissaa mun kaa, vai häpeeks se niin paljo :|

Ap

Vierailija
4/15 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeää heitä? Pelkää, että he paljastavat sinulle hänen naisrikkaan/rikollisen/hävetävän menneisyytensä?

Ei ole tosissaan kanssasi?

Vierailija
5/15 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todennut pojalleni, että ihan jokaista ei tarvitse tuoda näytille.

Vierailija
6/15 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaappihetero?

Vierailija
7/15 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ensimmäinen poikaystäväni käyttäytyi noin ja lopulta sain väkisin imettyä hänestä tiedon, että hän todella häpeää minua, vaikka ei sitä myöntänyt aluksi. Suhde myös meni poikki heti, sillä mies paljasti myös, että tunteita ei ole koskaan ollutkaan, vaan hän halusi vain jonkun, joka antaa p*llua.

Vierailija
8/15 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö hänen perhe ihmettele jos ei tuo avopuolisoaan näytille?

Ehkä taustalla on jotain alkoholismia tai muuten outo / rikkinäinen perhe ja mies ei uskalla sulle kertoa?

Kavereille esittelyä ihmettelen myös.. jos he tietävät että olette avosuhteessa.

On sanonu että äitinsä on kyselly millon vie mut sinne ja pyydellyt käymäänki, mutta eipä toi herra koskaan mukaan pyydä.

Oon ymmärtänä et perhe on vähä rikkaampii ku keskiverto ja korkeemmin koulutettu, voiskohan se jotenki vaikuttaa asiaan? ku ite kohtuu köyhästä perheestä ja pelkän amiksen käyny. Ite kuitenkin oo miehen esitelly kavereille ja perheelleni

Ap

Vierailija
9/15 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tosissaan vaan tietää siirtyvänsä uuteen, kun tulee parempi vastaan. Meillä oli kerrostalossa naapurissa nuori tyttö, jonka luona kävi mies asumassa lomilla ja viikonloppuisin. Se tyttö selvästi kokkasi sille aina juhlaruuat etc ja oli seksiä. Mieheni tapasi sanoa, että se kundi on siellä taas 'hoidossa'. Nauttimassa hoivasta ja kotitöiden teosta hänen puolestaan ja vakipllusta.

Vierailija
10/15 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmenytynyt-90 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ensimmäinen poikaystäväni käyttäytyi noin ja lopulta sain väkisin imettyä hänestä tiedon, että hän todella häpeää minua, vaikka ei sitä myöntänyt aluksi. Suhde myös meni poikki heti, sillä mies paljasti myös, että tunteita ei ole koskaan ollutkaan, vaan hän halusi vain jonkun, joka antaa p*llua.

Tätä vähä oon pelänny et pitää vaa helppona pilluna ja kodinhoitajana

Ap

Luultavasti näin. Vaikea keksiä muuta syytä. Koita painostaa enemmän.

Vierailija
11/15 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet se toinen nainen. Eli kukaan ei tiedä sinusta. Hänellä on vaimo tai muu naisystävä, jonka kanssa on julkisesti.

Vierailija
12/15 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä meni myös joku vuos, ennen kuin suostui näyttämään vanhemmillee. Tosin syynä oli, ettei itse kestä vanhempiaan :D

Vierailija
13/15 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli todella kova kynnys viedä nykyinen mieheni kotiin alkuun, vaikka perheen kanssa hyvät välit. Syynä mun sottainen lapsuudenkotini. Nyt mies on tottunut, että siellä pari kertaa vuodessa käy viikon kerrallaan toinen sukulaisporukka auttamassa ja että minä muuten olen ainoa, joka siellä muuten siivoaa. 

Vierailija
14/15 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentynyt-90 kirjoitti:

Ollaa seurusteltu vuoden ja asutaan yhessäki. Jostain syystä mies ei ole minua esitellyt perheelleen tai kavereilleen, vaikka sanoo rakastavansa minua ja itse usein käy siellä.

Mistä vois johtuu?

Sanoo ettei häpeä minua, mutta ei silti pyydä koskaan mukaan :|

Katso peiliin. Sieltä se asia kirkastuu

Vierailija
15/15 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mahdollista, että joku solmii avoliiton ennen kuin edes tutustuu toisen perheeseen ja ystäviin? Eikä tuossa ajassa ehdi oikeasti tutustua edes siihen avopuolisoon itseensä, minkä huomaa siitäkin että pitää täysin ulkopuolisilta kysellä, että "häpeääköhän hän minua".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi