Jos laskettu aika on kesäkuun alussa, koska nainen on tullut raskaaksi?
Kommentit (36)
Riippuu kuukautiskierron pituudesta, ovulaation ajankohdasta, milloin on harrastanut seksiä ym. Siittiöt voivat elää monta vuorokautta ejakulaation jälkeen.
Laskurit antavat vaan sinnepäin lukuja, ja ultrassakin saattaa la muuttua.
No, milloinkas teillä oli hommailua? Eihän noi laskurit ihan päivän päälle ole tarkkoja, mutta kuukausi pitänee paikkaansa.
ihan hyvin on voinut tulla tuolloin raskaaksi.
ja siitä parin viikon päästä hommailua + ovulaatio. Voi hyvinkin pitää paikkansa.
Älä mieti liikaa ;)
vaikuttaisi aika tod. näköiseltä että hedelmöitys olisi voinut tapahtua silloin.
Taidat vaan tahdota päästä " pälkähästä" ?
Vierailija:
Hedelmöitys on tapahtunut TASAN 38 viikkoa ennen laskettua aikaa.
Ei muuten pidä paikkaansa.
todennäköinen hedelmöityminen on siitä noin viikko-kolme viikkoa myöhemmin, kuukautiskierrosta riippuen. Eli 10.9. on ihan todennäköinen ajankohta.
Jos naisen menkat on alkaneet 27.8. niin ovulaatio on tapahtunut n. 2 viikkoa siitä. Eli tosiaan siinä 10-15.9. kieppeillä.
jos laskettuaika on 3.6. on hedelmöitys apahtunut 10.9.
Jos sinua, ap, asia noin häiritsee, vaadi DNA-tutkimus lapsen synnyttyä. Siinähän saat sitten varmistuksen.
, mutta en muista koska tulin. Vissiin joku 25. päivä.
Mielestäni meillä ei ollut seksiä ennen matkaani.
Epäilen siis etten olekaan isä. Laitan naisen huomenna selkää seinää vasten.
todella todella todella tyhmä mies
Mitä luultavimmin OLET isä!
Jos siis harrastitte seksiä ennen 11.9.
Ja tajusin sen nyt vasta.
Terveisin todella todella todella tyhmä mies