Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos laskettu aika on kesäkuun alussa, koska nainen on tullut raskaaksi?

Vierailija
29.03.2006 |

Kysyy tyhmä mies

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tajusin sen nyt vasta.



Terveisin todella todella todella tyhmä mies

Vierailija
22/36 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuukautiskierron pituudesta, ovulaation ajankohdasta, milloin on harrastanut seksiä ym. Siittiöt voivat elää monta vuorokautta ejakulaation jälkeen.

Laskurit antavat vaan sinnepäin lukuja, ja ultrassakin saattaa la muuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, milloinkas teillä oli hommailua? Eihän noi laskurit ihan päivän päälle ole tarkkoja, mutta kuukausi pitänee paikkaansa.

Vierailija
24/36 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Terveisin tyhmä mies

Vierailija
25/36 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvin on voinut tulla tuolloin raskaaksi.

Vierailija
26/36 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä parin viikon päästä hommailua + ovulaatio. Voi hyvinkin pitää paikkansa.





Älä mieti liikaa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/36 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaisi aika tod. näköiseltä että hedelmöitys olisi voinut tapahtua silloin.

Taidat vaan tahdota päästä " pälkähästä" ?

Vierailija
28/36 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Hedelmöitys on tapahtunut TASAN 38 viikkoa ennen laskettua aikaa.

Ei muuten pidä paikkaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/36 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan vastaus kysymykseen

Vierailija
30/36 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköinen hedelmöityminen on siitä noin viikko-kolme viikkoa myöhemmin, kuukautiskierrosta riippuen. Eli 10.9. on ihan todennäköinen ajankohta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/36 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisen menkat on alkaneet 27.8. niin ovulaatio on tapahtunut n. 2 viikkoa siitä. Eli tosiaan siinä 10-15.9. kieppeillä.

Vierailija
32/36 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos laskettuaika on 3.6. on hedelmöitys apahtunut 10.9.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/36 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Jos sinua, ap, asia noin häiritsee, vaadi DNA-tutkimus lapsen synnyttyä. Siinähän saat sitten varmistuksen.



Vierailija
34/36 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai että lapsi EI OLE sinun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/36 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

, mutta en muista koska tulin. Vissiin joku 25. päivä.



Mielestäni meillä ei ollut seksiä ennen matkaani.



Epäilen siis etten olekaan isä. Laitan naisen huomenna selkää seinää vasten.



todella todella todella tyhmä mies

Vierailija
36/36 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luultavimmin OLET isä!



Jos siis harrastitte seksiä ennen 11.9.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän