Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noloimmat asiat, joilla ihmiset ylpeilevät

Vierailija
19.06.2017 |

Eli kaikkea josta ihmiset ovat ylpeitä, mutta joka on todellisuudessa joko yhdentekevää tai jopa negatiivista ja myötähävettävää.

Kommentit (2321)

Vierailija
441/2321 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

OnlyAlf kirjoitti:

Onlyfansissa oleminen... Ellet sitten oikeasti tienaa sillä tonneja kuussa.

Tai se että esitetään kiireistä bisnesnaista kun tekee töitä muutaman tunnin päivässä.

Kuntosalilla käyminen. Se ei kuitenkaan mitään tähtitiedettä ole tai vaadi mitenkään erikoisen paljon.

Salilla käyminen ei vaadi paljoa, mutta näkyvien tulosten saavuttaminen vaatii jo aika paljon enemmän.

Vierailija
442/2321 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rolex!

Kyllähän Rolexilla vähän voi jo ylpeilläkin. Sellaista ei joka pojalla ole.

Rolex on nolo merkki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/2321 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että maanantai-aamuna tullaan krapulassa työpaikalle ja aletaan kehua, mitä tuli juotua minkä verran, missä baareissa tuli käytyä, paljon meni viihteellä rahaa ja kaiken kukkuraksi nauretaan vielä sille, että mitä kaikkea tuli kännissä sekoiltua ja millä tapaa meni naisen iskeminen pieleen.

Toinen on se, että kehutaan huumeita ja haukutaan alkoholin käyttöä, jopa sitä vähäisintä mahdollista kohtuujuomista. Saivarrellaan ja saivarrellaan.

On aikamoista kaksinaismoralismia käyttää jotain päihdettä paljon ja samalla sitten haukkua jonkin sellaisen päihteet käyttöä, jota ei itse käytä.

Rikosrekisterillään kehua retostelu, kun halutaan leikkiä jotain pelkoa herättävää kingiä.

Vierailija
444/2321 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kissojen palvelusväkeä yms roskaa.

Vierailija
445/2321 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että änkee mukaan ukrainalaisten auttamiseen vain saadakseen sosiaalista mediaseksikkyyttä tai löytääkseen sieltä jonkun kauniin uhrin johon luoda kytkös.

Vierailija
446/2321 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskien lajittelu.

Vierailija
447/2321 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perityillä rahoilla leveileminen.

Vierailija
448/2321 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on harrastanut seksiä ilman ehkäisyä.

Vierailija
449/2321 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Mulla on iso pippeli”. Ihmiset, jotka kehuvat pippeliään, ovat hyvin typeriä.

Vierailija
450/2321 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mun mielestä bilettäminen ja alkoholin juominen on jotain 15-vuotiaiden hommaa"

"En mä ainakaan enää 18-vuotiaana jaksanut missään baareissa roikkua"

"Kyllä aikuisilla ihmisillä on ihan muut tavat viettää aikaansa kuin notkua baareissa"

Näin puhuvat sellaiset ihmiset, jotka ovat ylpeitä kypsyydestään ja pitävät itseään parempina kuin ne, jotka käyvät vielä täysi-ikäisinä viihteellä. 

Omasta mielestä aika wt-merkki pitää päihteiden käyttöä alaikäisten aktiviteettina, sehän on epäterveellistä ja laitonta eikä 15-vuotias muutenkaan osaa välttämättä käyttää alkoholia samalla tavalla kuin 20-vuotias, tuossa iässä noilla vuosilla on jo iso ero. 

Paljon fiksumpana ja kypsempänä pidän sellaista, joka ei ravannut ryyppyjuhlissa alaikäisenä. 

Jep. Ymmärrän, että esim. 30-vuotiaalta tai vanhemmalta on vähän lapsellista käydä baareissa esim. joka vklp tai edes joka toinen kuukausi. Itse kuitenkin join ensimmäistä kertaa alkoholia 18-vuotiaana, niin kyllä vielä 20-vuotiaanakin tuli biletettyä ystävien kanssa joskus parikin viikonloppua putkeen.

Vierailija
451/2321 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietämättömyys. Yksi leuhkii, ettei tiedä mitään pesäpallosta, toinen ettei tiedä mitään klassisesta musiikista. Ei ole sellaista asiaa, josta olisi pakko tietää jotakin, mutta ei myöskään sellaista asiaa, josta pitäisi olla tietämättä ollakseen hyvä  ja sivistynyt ihminen.

Näinpä. Itsekään en tiedä montaa asiaa, mitä ehkä ”pitäisi”, mutta en pidä sitä hienona asiana. Ei ole mitään hienoa, kun muut keskustelevat asiasta x, eikä itsellä ole siihen mitään sanottavaa.

Vierailija
452/2321 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekotipseyt, ankkahuulet ja silikonirinnat.

Ei minunkaan tyyliä tai etenkään ankkhuulet, mutta ei nyt minusta todellakaan noloimpia asioita, joilla jotkut kehuskelevat. Eivät edes noloja oikeastaan. 😅

Vierailija
453/2321 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kel on uusin ja parhain auto.

Vierailija
454/2321 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kehuskelu siitä kuinka monen naisen kanssa on harrastanut seksiä. Kerran erehdyin sänkyyn yhden sellaisen kanssa ja oli kyllä huonointa seksiä ikinä!

Vierailija
455/2321 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma ja puolison ulkonäkö.

Yksi läheiseni on tällainen. Hän on äärimmäisen ulkonäkökeskeinen ja erimielisyyksien tullen ottaa kortiksi sen, että on paremman näköinen kuin joku muu. Ja kyseessä siis lähes 5-kymppinen mies. Myös se, että hänellä on hyvä kunto, on kehuskelun asia. Kun kaikki muut on lihavia, huonokuntoisia ja rumia, mutta hän ja hänen puolisonsa ovat kauniita, hoikkia ja hyväkuntoisia.

Välillä tuntuu kun kommunikoisi 15-vuotiaan kanssa - ehkä jopa nuoremman. Tulee vähän sellainen "mun isä on vahvempi kun sun isä" -fiilis. Niin huvittavaa, että menee sanattomaksi. Aikuinen ihminen.

Älkää koskaan aliarvioiko ihmisen typeryyttä. Se on uskomatonta, kuinka paljon hyvin yksinkertaisia ihmisiä on olemassa. 

Aika monelta pitäisi ottaa oikeus lisääntymiseen pois, on se välillä niin päätöntä menoa.

Vierailija
456/2321 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rolex!

Kyllähän Rolexilla vähän voi jo ylpeilläkin. Sellaista ei joka pojalla ole.

Rolex on nolo merkki. 

🤣🤣 Onneksi itselläni tämä jäi jo yläasteelle, kun jonkun vaatteet/vaatemerkit ja muut kamppeet olivat NOLOJA. Joillain tuo teinivaihe ei näköjään lopu ikinä.

Vierailija
457/2321 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perityillä rahoilla leveileminen.

Ylipäätään rahoilla leveily. Huom! En pidä kallista autoa, monen tonnin käsilaukkua tai suurta merenrannalla olevaa jättitaloa leveilynä. Rahalla saa tehdä mitä tykkää, mutta sen pakottaminen ja esim. tuotteiden hinnan kertominen leveilymielessä on trash. Esim. yksi tuttuni muistaa aina mainita, kun esittelee jotain uutta kallista ostostaan niin sen hinnan. Ilman, että kysyn! :D Suurinpiirtein keskustelu menee näin:

tuttu: ”katso mitä ostin!

minä: ”on hieno kyllä”

tuttu: ”kiitos! maksoi 1500e!”

Vierailija
458/2321 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein nolointa rahalla leveilyä on mielestäni se kun se tehdään jotenkin alaspäin katsoen. Esim yksi ystävä oli tehnyt tarjouksen kesämökistä ja kysyin, että minkä hintainen mökki oli että oliko hyväkin löytö, hyvällä sijainnilla ja oma ranta jne. ”Siis mä en kehtaa kertoa…” ja sitten kakistellen kertoi hinnan joka oli joku ehkä 60000. Miksi tuo mä en kehtaa kertoa? Kertooko se kenties siitå että tämä henkilö ajattelee että minä olen köyhä enkä ikinä voisi maksaa mökistä niin paljon? Muuta syytä en keksi.

Vierailija
459/2321 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein nolointa rahalla leveilyä on mielestäni se kun se tehdään jotenkin alaspäin katsoen. Esim yksi ystävä oli tehnyt tarjouksen kesämökistä ja kysyin, että minkä hintainen mökki oli että oliko hyväkin löytö, hyvällä sijainnilla ja oma ranta jne. ”Siis mä en kehtaa kertoa…” ja sitten kakistellen kertoi hinnan joka oli joku ehkä 60000. Miksi tuo mä en kehtaa kertoa? Kertooko se kenties siitå että tämä henkilö ajattelee että minä olen köyhä enkä ikinä voisi maksaa mökistä niin paljon? Muuta syytä en keksi.

Höh, monista vain on noloa puhua rahasta. Itse en mielelläni kerro, mitä jokin on maksanut, koska ajattelen että toinen on varmaan sitä mieltä, että olen maksanut liikaa, höynäytetty tai tuhlaavainen. Olen siis perusluonteeltani aika pihi, ja kerron ylpeästi hinnan vain silloin, kun se on ollut tosi halpa.

Vierailija
460/2321 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Maksulliset harvoin pettää. Päinvastoin. Ja se ei tee ihmisestä "h u o r a a" että on ollut useamman kanssa. Minulla on miesystävä ja kaksi vakioasiakasta joista mies tietää. Eikä haittaa. Yhteiseen pöytään ne rahat kuitenkin tulevat . En silti pettäisi ikinä miestäni ja menisi tuolla ilmaiseksi jakelemaan jollekkin lurjukselle. Rumasti sanottu mutta näin se on , turha syyttää että kaikki h u o r a t pettävät , kun ette edes ymmärrä mikä se sana on.nylwensä päinvastoin. Huono itsetuntoisten miesten käyttämä termi naisesta joka on aktiivinen, ja sisimmässään nuo miehet toivoivat itse voivan tehdä samoin.