Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloimmat asiat, joilla ihmiset ylpeilevät

Vierailija
19.06.2017 |

Eli kaikkea josta ihmiset ovat ylpeitä, mutta joka on todellisuudessa joko yhdentekevää tai jopa negatiivista ja myötähävettävää.

Kommentit (2321)

Vierailija
281/2321 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin on nolo: Lakkiaispäivänä luokkatoveri kehui, että hänenpä yo-lakkinsa on Fredriksonin  mallistoa.

Hän ei ymmärtänyt, että ylioppilas-tutkinto on se juttu, ei lakki.

Vierailija
282/2321 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä olen liian sivistynyt tunteakseni valtavirtamediaa," esim. yksi hs:n kommentoija joka kyselee missä elokuvissa Carrie Fisher esiintyi kun ei muka tunnista.

No voi kauheeta kun ei tunnista naista joka esiintyi lapsen tasolle jääneiden aikuisten miesten suosikkileffassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/2321 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti raivostuttaa... kirjoitti:

En voi sietää jos eläkeläiset jaksaa koko ajan mainita joka yhteydessä että kuinka heräävät niin kauhean aikaisin. Vähintään neljältä!

Heräähän ne neljältä kun ovat jo 20-21 aikoihin menneet nukkumaan, se vaan sopivasti aina unohtuu mainita. Moni työssäkäyvä vasta kotiutuu noihin aikoihin tai syö päivän ensimmäisen lämpimän aterian 20 aikaan. Sen jälkeen aletaan sitten kotitöihin ja nukkumaan pääsee ehkä keskiyöllä jos ehtii. Kuitenkin pitää töissä olla 7-8 aikaan taas aamulla.

Siinä malliesimerkki typerästä ylpeilystä: "minä sentään teen 12h työpäivää eikä ole muuta elämää".

Vierailija
284/2321 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenut koko ketjua, joten en tiedä, onko tätä jo mainittu, mutta luultavasti on: eli siis, meikittömyys/kevyesti meikkaaminen. On joku yleinen vaikutelma, että vahvasti meikkaavat naiset olisivat kovinkin äänekkäitä syyttämään luonnollisemman lookin omaavia hiirulaisiksi, mutta kyllä se menee ihan toisin päin ja ihan kaikenikäisten naisten keskuudessa, pahimpia tuntuvat olevan kuitenkin kevyesti meikkaavat 10-30-vuotiaat.

Itse keikkaan aika vahvasti ja kyllä olen tottunut kavereiden kritisointiin ja vittuiluun, piilo-sellaiseen lähinnä.

"Siis mä en ikinä tartte ku ripsarin ja huulikiillon ja sillä hyvä!"

"Ymmärrättexte? Liisalla kestää puoli tuntia, puoli tuntia, meikata ittensä, mulla menee vaan minuutti!!"

""Siis mä ainaki haluun pitää arkimeikin ja yökerhomeikin visusti erillään, en käsitä miten ne sotamaalaajat edes meikkaa yökerhoon"

"Jos tota ampuisin naamaan kiväärillä nii sille ei kävis mitään kun se luoti juuttuis kii tohon pakkelikerrokseen"

"Joo, mähän en oo mikään pissis, hyvä jos peiliin vilkasen aamulla"

"Se Kaisa osti kaupungilta eilen vaan meikkejä! Kauheen määrän! Mä en oo ostanu meikkejä varmaan kahteen vuoteen ja silloinki vaan yhen huulikiillon!"

"Kauheesti luomivärii sulla, siis käytätkö oikeesti luomivärii? Näytät ihan pandalta, tai gootilta. Uh!"

"Kauhee hutsumeikki tolla! Metsästää varmaan miehiä!"

"Haluut kai miellyttää miehiä? Se siitä tasa-arvosta..."

Tämä todellakin. Ihme ylpeilyä sillä että ei itse meikkaa. Miten ihmeessä se heistä tekee paremman ihmisen? Varmaan näiden elämänlaatu paranisi jo sillä jos tajuaisivat antaa muiden elää kuten tahtovat.

Vierailija
285/2321 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuminen ylinopeussakoilla. Voi että on kun on kivaa päästä maksamaan omasta tyhmyydestä. BUAHHHAHHAAA!!!

Vierailija
286/2321 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutukset, joillakin on tarve ilmoittaa ne vaikka missä yhteydessä, vaikkei sen hetkinen keskustelu sitä vaadi. Täytyy olla jotenkin huono itsetunto, jos ei muuten koe olevansa mitään kuin ilmoittamalla olen "maisteri". Naurettavaa touhua.

Vierailija
287/2321 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 2000-luvun alussa satuin lueskelemaan erästä juorulehteä, jossa sen ajan kuumin turha julkkis, poliitikkosuvun "mallina" esiintyvä naispuolinen jäsen esitteli tyylinsä kanssa täydessä linjassa olevaa kämppäänsä. Hän myös kertoi tekevänsä boyfriendinsä kanssa usein kotona pizzaa, mutta jotta kukaan ei luulisi luxusmuijan tekevän tätä siksi, ettei rahaa Dennisillä käyntiin olisi, hän muisti tässä ansiokkaassa journalismin helmessä mainita, että glamour ulottuu pizzantäytteisiin saakka. Suora lainaus: "Ne eivät ole mitään halpoja pizzoja."

Muistan tuon rivin aina kun teen itse kotona pizzaa (halpaa ja arkista toki) ja mietin, kuinka pienellä asialla sitä joku voikin yrittää leijua.

Vierailija
288/2321 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisellä lääkärillä käyminen. Ärsyttää jos sen takia luulee olevansa korkeamman luokan kansalainen.

Vierailija
289/2321 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

He, jotka luulevat olevansa "vaimomatskua" keittämällä suurinpiirtein makaroonit ja heittämät valmispierupullat pannulle

Vierailija
290/2321 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella noloa jos kehuskelee että ei käy koulua. Päihteiden käyttö ei myöskään ole kehuttava asia..

Vierailija
291/2321 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka kehuskelevat etteivät koskaan ole käyttäneet kumia.

Vierailija
292/2321 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku laittoi avoimelle fb-tililleen kuvan, kun oli menossa käräjille. Oli oikein kuva valotaulusta, että istuntosali se ja se, syytettynä tämä henkilö itse. Jokseenkin idiootteina pidän tuollaisia ihmisiä.

Vierailija
293/2321 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He, jotka luulevat olevansa "vaimomatskua" keittämällä suurinpiirtein makaroonit ja heittämät valmispierupullat pannulle

Käytännöllinen kuumentaa ne lihapullat makaronin kanssa kattilassa, juuri ennen kuin makaroonit on valmiit.

Kaikki ei osaa tuotakaan.

Vierailija
294/2321 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret jätkät elvistelee autoillansa, yleensä käytettynä hankittuja bemareita tai audeja.

Tätä nuoremmat jätkät jaksaa ylpeillä mopoistansa, siis m-o-p-o-i-s-t-a  :D

Vierailija
295/2321 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten nykyään mutta ollessani nuori 90- luvulla, silloinen poikaystäväni opiskeli taideteollisessa korkeakoulussa. Hän oli aivan varma, että taiteilijat ovat lähtökohtaisesti parempia, erityislaatuisia poikkeusyksilöitä ja muut on vaan tavallisia. Hän joi jatkuvasti, oli erittäin huomiohakuinen ja rajaton, suorastaan paha ainakin minulle.

Sillä millaisia työt oli ei ollut mitään väliä vaan ainoastaan sillä että hän on taideteollisessa.

Hänen itsestäänselvä tavoitteensa oli tulla kuuluisaksi, jäädä historiankirjoihin mutta ei ole mitään kuulunut.

Vierailija
296/2321 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei tiedä, missä joku paikka sijaitsee. Sitten perustelee tietämättömyyttään, että Ai siellä, sitten en oo menettäny mitään, kun en oo tullu käyneeks. Olen asunut 10 vuotta Etelä-Pohjanmaalla, jossa ihmiset eivät tuntuneet koskaan tietävän, missä on Kotka (syntymäpaikkani) tai Kuusamo, jossa meillä oli mökki.

Vierailija
297/2321 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on noloa jos joku kehuskelee nololla bulkki-talotehtaan-tuottamalla omakotitalollaan. Tai kesämökillään. Taikka autollaan. Ylipäätään rahaan liittyvillä asioilla kehuskelu on niin... vulgääääääriä ;-)

Vierailija
298/2321 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppäämnen.

Vierailija
299/2321 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automerkit. Nolottaa niiden puolesta jotka kuvittelevat muiden luulevan heitä rikkaiksi jos on alla audi tai bemari. Ystävälleni on äärimmäisen tärkeää, että ajavat vain audeilla, viimeksi ei ollut tilillä rahaa ostaa lapselle vaippoja kun kävimme kaupassa. Että se siitä rikkaudesta, rahat tais mennä just siihen autoon...

Vierailija
300/2321 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatelisuus. Itsenäisessä, demokraattisessa Suomessa ei ole aatelistoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi