Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloimmat asiat, joilla ihmiset ylpeilevät

Vierailija
19.06.2017 |

Eli kaikkea josta ihmiset ovat ylpeitä, mutta joka on todellisuudessa joko yhdentekevää tai jopa negatiivista ja myötähävettävää.

Kommentit (2321)

Vierailija
321/2321 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"oon niin sanavalmis ja suorasanainen" = olen ärsyttävä mulukku joka puhuu rumasti muille

Vierailija
322/2321 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tahdo yleistää, mutta JOILLAKIN uskiksilla se, että ollaan mukamas niin pyhiä kun ei juoda, polteta eikä harrasteta irtosuhteita. Mutta sitten kuitenkin ollaan mestareita juoruilussa, selkäänpuukottamisessa ja toisten alaspäin painamisessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/2321 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies muistaa aina mainita, että meidän grilli on sitten weberin grilli. Lesoaa myös ostamillaan muilla merkkituotteilla. Noloa.

Täällä toinen Weber-vaimo...! :) Mieheni tosiaan leuhkii tuon tyyppisillä jutuilla, olen kyllä sanonut mutta ei se auta.. voi olla että joitain ärsyttää ja huvittaa se, mutta minä en voi asialle mitään.

Käytän minäkin diorin luomivärejä mutta sitä ei kukaan muu tiedä kuin minä.

Vierailija
324/2321 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken uuden vastustaminen vain periaatteen vuoksi: "minä en käytä facebookia", "minä en aio koskaan hankkia älypuhelinta", "minä en kyllä opettele ajamaan automaattivaihteisella autolla", "meidän taloon ei koskaan hankita mitään netflixiä", "ei tässä mitään navigaattoria tarvita kun on tiekartta vuodelta 1986" jne.

Ole hankkimatta sitten, mutta älä mainitse asiaa joka ikisessä keskustelussa.

Minä olen tällainen joka ei noita hanki :)  mutta en tuo sitä esille joka keskustelussa. Tuon sen silloin kun tuttavat, kauppiaat ja muut tyrkyttävät ties mitä. Heti hommaan noita juttuja kun katson tarvitsevani.  Itse en ole niinkään huomannut että jotkut noita toisivat jatkuvasti oma-aloitteisesti esille, mutta nämä facebook-ihmiset niitä jauhavat ja tyrkyttävät, ja sanon esim. että kiitos ei, hoidan sosiaaliset suhteeni puhelimitse, tekstiviestitse ja IHAN LIVENÄ IHMISIÄ TAPAAMALLA :)

Vierailija
325/2321 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan jo, mutta se, että "mies on todella paljon töissä, mutta ei se haittaa, hoidan oikein mielelläni ja kevyellä mielellä aina yksin 4 lasta, koiran, omakotitalon ja taloustyöt. Perhe-elämämme on mukavaa enkä ole koskaan ollut valittajatyyppiä. Mies kuitenkin leikkii lasten kanssa 2 tuntia joka toinen viikko..."

Joo, myönnän että ko. naisella on paljon energiaa ja reippautta ja hän on varmasti hyvä organisoimaan, mutta mielestäni tuollaisessa tilanteessa ei todellakaan kannattaisi ylpeillä omilla voimavaroillaan, koska tuollaista tilannetta ei pitäisi olla.

Vierailija
326/2321 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kehitykseen vaikuttaa se kuinka paljon vanemmat ohjaavat lapsiaan.

Syntyessään lapset ovat samalla viivalla.

Kun kerskut lapsiesi osaamista niin tuot omaa erinomaisuuttasi esille.

Kaikilla ei ole lapsille koko aikaaa käyttää opettamiseen ja ohjailuun.

Vierailija
327/2321 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valaistumiskokemukset yms. Ottamatta kantaa siihen, onko tuo mahdollista, ei siinä ainakaan mitään järkeä ole. Kertoo vain mielenterveysongelmista ja/tai todellisuuspakoilusta.

Ottamatta kantaa otat kuitenkin selkeästi sen kannan, ettei ole mahdollista, vaan pitää olla hullu ja tahallaan jotain pakoilla =D

Olen spontaanisti kokenut eräänlaisen yliluonnollisen kokemuksen ja kun olen siitä joillekin yrittänyt puhua, niin sitä on sanottu että olisi valaistumiskokemus. Lisäksi jotkut henkilöt ovat ihan selkeästi melkein pahoittaneet mielensä ja käyttäytyneet kuin kateelliset.

En itse osannut ajatella että kokemukseni olisi valaistumiskokemus, ja en ymmärrä miten siitäkin voi joku pahoittaa mielensä ja alkaa kateellisena tuhahtelemaan.

Oli kyllä elämäni upein kokemus, ja en kyllä tuon jälkeen koe mitään tarvetta että pitäisi kenellekään mistään ylpeillä tai olla kateellinen.

Vierailija
328/2321 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset.

Vierailija
329/2321 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet ylpeilevät ja hakevat heikolle identiteetilleen tukikapuloita jostakin ryhmästä, johon kuuluvat: ateismi, punavihreys, velaus, kasvissyönti jne. En siis tarkoita, että näihin ryhmiin kuuluminen olisi itsessään ylpeilyä, vaan niiden jatkuva esille tuominen.

Niin tai uskonto, oikeistolaisuus, lisääntyminen ja sen esille tuominen "miten on jäniksen kanssa tehnyt sopimuksen, ettei syö sen ruokia".

Vierailija
330/2321 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvissyönti tai veganismi.

331/2321 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikumppanien määrä. Äijäily sikailu. Horoskoopit. Määräily. Alaiset. Ettei ole uskovainen. Poikkeavuus. Se ettei ota mitään tosissaan eikä yritä mitään. 

Vierailija
332/2321 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kehuskelu sillä, kuinka heillä on vain miespuolisia kavereita, koska he eivät tule muiden naisten kanssa toimeen. Yleensä päälle heitetään vielä jotakin misogynististä roskaa siitä, kuinka naiset haluavat puhua vaan meikeistä, muodista ja miehistä. Sitten nämä tyypit ihmettelevät, kun nämä pinnallisiksi bimboiksi haukutut naiset eivät halua kaveerata tämän naisvihaajan kanssa. Kumma juttu.

333/2321 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisuus ja julkkisten tunteminen. Narsistisia tapauksia joiden on pakko laittaa joka ikinen päivä omasta naamasta kuvia tai vartalosta muuten tms. Ihan kuin nämä olisivat jotain yli ihmisiä muihin verrattuna. Pääsääntöisesti tavallisen näköisiä ja monesti rumempia kuin kaupungilla vastaan tulevat. En ole koskaan ymmärtänyt mikä niissä julkisissa ihmisissä on niin erikoista että heidän elämää pitää jaaritella ja udella.

Vierailija
334/2321 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännijutut.

Vierailija
335/2321 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kehuskellaan sillä, miten vähän on luettu kokeisiin tai miten tehtävänpalautus jäi viime hetkille. Miksi sillä pitää ylpeillä? Onko se jotain henkistä valmistautumista huonoihin arvosanoihin vai mitä?

Vierailija
336/2321 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoripyörä tai koira :D

Vierailija
337/2321 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaanmatka

Vierailija
338/2321 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on käsittämätöntä ylpeillä sillä, ettei ole koskaan lukenut mitään. "Koulussa olis pitänyt lukea yksi kirja mut katoin sen leffan höhö." Muutenkin sarjojen ja elokuvien katsomisen rinnastaminen kirjojen lukemiseen. tyylillä "En lue kirjoja mutta katon netflixistä tosi montaa sarjaa." Ok. Vähän niin kuin kertoisi, etten syö terveellisesti mutta onneksi oksentelen jotta pysyn normaalipainoisena.

Joo tämä! Omalla lukemattomuudellaan kehuminen. Toisaalta en kyllä tykkää muunkaanlaisesta ylpeilystä.

Vierailija
339/2321 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, kuinka paljon tienaa rahaa vuodessa.

Vierailija
340/2321 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla kamalalla kiireellä kehuskelu, kun siihen yhdistyy surkeat organisointikyvyt, haluttomuus delegoida yhtikäs mitään ja loputon yksittäisten tehtävien hinkkaaminen. Mikään toimenpide kiireen vähentämiseksi ei kelpaa, ja kiireellä kehustkelemiseen menee myös ihan kiitettävästi aikaa joka päivä – minkä luulisi olevan pois työnteosta. Nämä korvaamattomat ihmiset myös tekevät töitä saikulla ja lomilla, kun pitää tuntea itsensä niin tärkeäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi