Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloimmat asiat, joilla ihmiset ylpeilevät

Vierailija
19.06.2017 |

Eli kaikkea josta ihmiset ovat ylpeitä, mutta joka on todellisuudessa joko yhdentekevää tai jopa negatiivista ja myötähävettävää.

Kommentit (2321)

Vierailija
261/2321 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruskeat silmät. Kun on niin "erikoiset" ja "eksoottiset".

Mutta siniset silmät on epäilemättä upeat ja suuri ylpeydenaihe!

Se silmänvärikeskustelu oli nolo. Aikuiset ihmiset kehumassa omia "smaragdin lailla kesäyössä hohtavia" simmujaan ja tappelemassa siitä, minkälaiset ovat rumat silmät.

Laitetaan kaikki silmienvärit ylpeilyotsikon alle "geneettiset ominaisuudet".

Miksi sinisetkään silmät olisivat ylpeydenaihe, tai minkään muunkaan väriset? En yleensä kiinnitä huomiota kenenkään silmien väreihin, siksi tuon tyypin " kaupan kassa lumoutui mun ruskeista silmistä, kun se noin hymyili mulle" -jutut tuntuu kummilta.

219

Vierailija
262/2321 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin kohtuukäyttö. Ymmärrän ylpeilyn jos on ollut ongelma juomisen kanssa ja on oppinut hallitsemaan sitä - siis ymmärrän, en hyväksy, sillä nämä ihmiset ovat usein juuri niitä jotka tuomitsevat "kännien vetämisen" kaikkein ylenkatsovimmin. Mutta jos joku on aina ollut kohtuukäyttäjä, en tajua miksi sillä haluaa ylpeillä ja sen varjolla ylenkatsoa niitä jotka satunnaisesti tai useamminkin ottavat enemmän. Jokainen saa mielestäni käyttää ihan juuri niin paljon ja sillä tavalla kuin haluaa, kunhan ei aiheuta muille vahinkoa (eikä mielellään krapulaa kummempaa itselleenkään): ei ollenkaan, kohtuudella tai "sivistyneesti", harvoin, usein, kalsarikännit yksin, bilekännit seurassa, mitä näitä nyt on. Mikä nyt kullekin sopii ja milloinkin on kivaa. Sama ihminen saattaa jopa SEKÄ juoda satunnaisesti saunasiiderin, ottaa lasillisen laadukasta viiniä hyvän ruuan kanssa niin että jopa tajuaa siitä jotain ja arvostaa sitä, ETTÄ vetää kännit vaikka juuri näin juhannuksena niin, että kertojen välissä on vaihtelevasti toisinaan viikkoja, kuukausia, jopa vuosia, ja toisinaan päiviä.

Vastustan ylipäänsä itsensä määrittelemistä jonkin tietyn käyttäytymismallin perusteella ja itsensä jalustalle korottamista sitä kautta. Loistava ketju näiden esille tuomiseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/2321 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmuudella ja suorapuheisuudella leuhkiminen. Usein vielä julistetaan Facebookissa miten "mä nyt vaan oon tämmönen ja sanon aina suoraan ja jos joku ei tykkää niin voi poistua mun elämästä!!"

Vierailija
264/2321 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokkaustaidot. Suurin osa mun tutuista ja kavereista ovat mielestään "huippukokkeja", koska tekevät kotiruokaa. Itse en ole kokkailusta mitenkään erityisen innostunu ja kuulun selvään "säälittävään" vähemmistöön. Siksi tuntuu hassulta ja yhdentekevältä, kun moni hehkuttaa vähän väliä somessa, miten "taas kokkaili maailman parasta ruokaa". Varsinkin, kun suurin osa ei ole mitään huippukokkeja vaan ihan tavallisia ruoanlaittajia. Sitten on erikseen ne kaverit, jotka todella ovat taitavia ja saisivat enemmänkin hehkuttaa - tosin heidän ei itse tarvitse, koska muut hehkuttaa heidän ruokiaan...

Mä myönnän tekeväni joskus noin, siis postaan kuinka olen tehnyt tosi hyvää ruokaa. En tee sitä siksi, että kuvittelisin olevani huippukokki, olen ihan tavis kotikokki, mitään harhoja mulla ei omien kokkautaitojeni suhteen ole. Teen sen siksi, että satuin vaan tuurilla kerrankin onnistumaan ja haluan jakaa tämän onnistumiseni, ihan huumorilla. En tee tuota kovin usein, ehkä pari-kolme kertaa vuodessa. En ole ajatellutkaan, että postaukseni voi katsoa myös kehumiseksi ja ylpeilyksi. Ja että se voi ärsyttää jotakuta.

Tosin tässä oon pikkuhiljaa vähentänyt muutenkin facen käyttöäni, jään aina miettimään liikaa sitä mitä muut tästäkin taas ajattelee. Että ärsyttääkö tää jotakuta jne.

Vierailija
265/2321 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että on niin kiire ja kalenteri täynnä ettei ehdi nähdä ystäviä tai sukulaisia kuin vasta viikkojen kuluttua kun jotain yritetään sopia.

Arjen ja ajanhallintaongelmia. Tai yrittävät olla mukatärkeitä.

Oletko ajatellut, että en oikeasti halua nähdä sukulaisia ja ihan syystä.

Helppo sanoa, että en ehdi, kalenteri täynnä.

Vierailija
266/2321 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varallisuus

Vierailija
267/2321 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuulin, kun eräs äiti ylpeili sillä, että ei koskaan lukenut lapsilleen iltasatuja tai muutenkaan :D

Vierailija
268/2321 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylityöt. Myös leuhkiminen sillä että tekee ilmaista työtä työnantajalle (olen niin hyvä työntekijä).

Vierailija
269/2321 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityislapsi.

Eikös jokainen lapsi ole erityinen.

Vierailija
270/2321 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien, puolison tai sukulaisten rahat/autot/talot/työt. Itselläni ystävä joka seurustelee erään SM-liigassa pelaavan jääkiekkoilijan kanssa, ja aijjai sitä lesotusta. 

Vierailija
271/2321 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti raivostuttaa... kirjoitti:

En voi sietää jos eläkeläiset jaksaa koko ajan mainita joka yhteydessä että kuinka heräävät niin kauhean aikaisin. Vähintään neljältä!

Heräähän ne neljältä kun ovat jo 20-21 aikoihin menneet nukkumaan, se vaan sopivasti aina unohtuu mainita. Moni työssäkäyvä vasta kotiutuu noihin aikoihin tai syö päivän ensimmäisen lämpimän aterian 20 aikaan. Sen jälkeen aletaan sitten kotitöihin ja nukkumaan pääsee ehkä keskiyöllä jos ehtii. Kuitenkin pitää töissä olla 7-8 aikaan taas aamulla.

Vierailija
272/2321 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että ylpeilee kuinka monta kaljaa pystyy juomaan ja pilkkaa niitä jotka tyytyy muutamaan. Etenkin miesten keskuudessa tyypillistä

Ehkä yleistä sen elämänkouluun pussikalja-linjan yhteydessä, mutta tuskin kaikkien.

Vierailija
273/2321 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntyminen

Töiden tekeminen vapaa-ajalla

Vierailija
274/2321 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tuttu harrastuksen yhteydestä kehuskeli, miten sai pilattua yhden tytön/nuoren naisen elämän. Siis kun alkoi vokottelemaan sen tytön avomiestä, keksi ihan ihme juttuja heidän suhteestaan ja sitten tyttö masentui vakavasti ja suhdekin toki kärsi. Oli kuulemma hänen ansiotaan ja "luonto karsii heikot" ja on vain ajan kysymys kun he eroavat. Ja tuo idiootti opiskelee yliopistossa ja lähtee pian edustamaan Suomea yhtiin kisohin....

Nyt kerrot kuka?

En voi nimeä sanoa, mutta on siis tosi hyvä lajissaan eikä päälle päin uskoisi mikä ihmispaska oikeasti on. Eräänlaista tanssia harrastaa.

Vierailija
275/2321 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnettomuudet. Siis nämä joiden on pakko pistää "paremmaksi" joka asiassa. Esim. jos kerrot miten omalle lapselle on sattunut lääkärihoitoa vaativa palovamma, niin kyllä tämän toisen lapsi on polttanut itsensä paljon pahemmin, mutta silti ei tullut mitään vammoja kun vanhempi osasi niin neuvokkaasti hoitaa!

Tai jos on kaatunut ja saanut haavan, josta pelkää jäävän rumat arvet, on tämä toinen kerran menettänyt varmaan 2 litraa verta, mutta laastarilla parani.

En tarkoita nyt kokemuksista kertomista yleensä vaan nimenomaan tätä kun täytyy selvästi vain brassailla.

Vierailija
276/2321 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi sietää jos eläkeläiset jaksaa koko ajan mainita joka yhteydessä että kuinka heräävät niin kauhean aikaisin. Vähintään neljältä!

Heräähän ne neljältä kun ovat jo 20-21 aikoihin menneet nukkumaan, se vaan sopivasti aina unohtuu mainita. Moni työssäkäyvä vasta kotiutuu noihin aikoihin tai syö päivän ensimmäisen lämpimän aterian 20 aikaan. Sen jälkeen aletaan sitten kotitöihin ja nukkumaan pääsee ehkä keskiyöllä jos ehtii. Kuitenkin pitää töissä olla 7-8 aikaan taas aamulla.

Sääliksi käy jos sun elämä on tuollaista

Vierailija
277/2321 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on ostanut taas uusia tavaroita ja vaatteita vaikka tili huutaa tyhjää ja pahimillaan koti on kuin kaatopaikka.

Vierailija
278/2321 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy jos sun elämä on tuollaista

Oli tuollaista, ei ole enää, Luojan kiitos!

Vierailija
279/2321 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko ketjua, joten en tiedä, onko tätä jo mainittu, mutta luultavasti on: eli siis, meikittömyys/kevyesti meikkaaminen. On joku yleinen vaikutelma, että vahvasti meikkaavat naiset olisivat kovinkin äänekkäitä syyttämään luonnollisemman lookin omaavia hiirulaisiksi, mutta kyllä se menee ihan toisin päin ja ihan kaikenikäisten naisten keskuudessa, pahimpia tuntuvat olevan kuitenkin kevyesti meikkaavat 10-30-vuotiaat.

Itse keikkaan aika vahvasti ja kyllä olen tottunut kavereiden kritisointiin ja vittuiluun, piilo-sellaiseen lähinnä.

"Siis mä en ikinä tartte ku ripsarin ja huulikiillon ja sillä hyvä!"

"Ymmärrättexte? Liisalla kestää puoli tuntia, puoli tuntia, meikata ittensä, mulla menee vaan minuutti!!"

""Siis mä ainaki haluun pitää arkimeikin ja yökerhomeikin visusti erillään, en käsitä miten ne sotamaalaajat edes meikkaa yökerhoon"

"Jos tota ampuisin naamaan kiväärillä nii sille ei kävis mitään kun se luoti juuttuis kii tohon pakkelikerrokseen"

"Joo, mähän en oo mikään pissis, hyvä jos peiliin vilkasen aamulla"

"Se Kaisa osti kaupungilta eilen vaan meikkejä! Kauheen määrän! Mä en oo ostanu meikkejä varmaan kahteen vuoteen ja silloinki vaan yhen huulikiillon!"

"Kauheesti luomivärii sulla, siis käytätkö oikeesti luomivärii? Näytät ihan pandalta, tai gootilta. Uh!"

"Kauhee hutsumeikki tolla! Metsästää varmaan miehiä!"

"Haluut kai miellyttää miehiä? Se siitä tasa-arvosta..."

Vierailija
280/2321 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3840 kirjoitti:

Yksi eksäni ylpeili facebookissa korkealla äo:llaan. Se oli vielä joku ihan ihmeellinen lukema, ja todennäköisesti saatu jonkun nettitestin rämpyttämisen perusteella, mutta tietääkseni maailmassa ei hirveästi ole ihmisiä jotka olisi todettu niin älykkääksi. Koska se tyyppi ei psykologin vastaanotoilla saati missään tämänkaltaisissa virallisissa paikoissa viihdy, joissa tämänsorttisia juttuja mitataan ja joissa joutuisi olemaan vastakkain oman todellisen itsensä/minänsä kanssa, niin en usko että tieto on missään suhteessa virallinen totuus. Tästäkin syystä siis epäilin tulosta kun tiesin tämän puolen miehestä. Joku muu olikin kommentoinut kuvan alle "*äo:n nro* in my ass" siihen sävyyn, että otti sen lukeman puhtaasti liioiteltuna vitsinä. Eksäni ei ollut tajunnut vittuilua ja oli vastannut kommenttiin "and probably much higher" ja lätkässyt hymiön perään ilman mitään huumoria. Hän oli siis erikseen itse kirjoittanut ja teettänyt Fb:hen taustakuvaksi kuvan teksteineen, jossa hän mainosti älykkyytensä lisäksi lastensa lukumäärää (joista kolme oli puolison ja joita ei eron jälkeen mainita enää missään eli ne unohtuivat matkasta heti niin kuin joku arvelikin), firmansa menestyvyyttä ja elämänsä erinomaisuutta. Muusta en tiedä, mutta tuo älykkyyden mainostaminen oli se mikä pisti hiukan irvistämään. Mietin tyypin lapsiakin kun he selittävät koulussa isänsä ylivertaisuutta vaikka kaverin suurin saavutus on ollut aina toisten hyväksikäyttö ja alas polkeminen.

Juu. Itsekin tein kerran yhden nettitestin ja sain tulokseksi muistaakseni 140. Otin tuloksen lähinnä huumorilla. Mensan testissä jäätiinkin sitten 106:een. :) Muistaakseni suurimmalla osalla suomalaisista 90-110 välillä ÄO.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi