Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noloimmat asiat, joilla ihmiset ylpeilevät

Vierailija
19.06.2017 |

Eli kaikkea josta ihmiset ovat ylpeitä, mutta joka on todellisuudessa joko yhdentekevää tai jopa negatiivista ja myötähävettävää.

Kommentit (2321)

Vierailija
2261/2321 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Känni ja tupakka. 

Joo, kännisekoiluilla leveily, että mitä kaikkea älytöntä tuli tehtyä. 

Vierailija
2262/2321 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistolaisuus. 

Olipa puoluekanta mikä tahansa, vain tyhmä huutelee siitä ääneen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2263/2321 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että ei harrasta kulttuuria

Vierailija
2264/2321 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Voi vitsi kun on niin kiire, ja paljon aktiviteettia, että ketään ei ehdi nähdä!", kuvaillaan nimenomaan positiivisen ahkerassa valossa.

Esimerkki: "On kyllä niin kiire, että en ehdi nähdä tänään, pitää vielä suihkussa käydä, pyykit pestä ja eväät tehdä!"

-> henkilö pääsee duunista kolmelta, kotona viimeistään neljältä mikäli käy kaupan kautta. Suihkussa + eväissä menee vartti. Pyykkeihin itsessään menee 10min (siis pesukoneeseen laitto, ja ripustaminen). Olisin sitä paitsi mennyt kyseisen henkilön luokse käymään, niin siinä sivussahan nuo olisi mennyt..

Osannet lukea rivien välistä mitä hän oikeasti tarkoitti. Itse käytän kiirettä usein. En todellakaan halua arkisin tavata ketään jos ei ole pakko.

Olen ollut yrittäjänä ja silloin opin

Kiire sanana saa stressitasoni nousemaan.

Suurille ikäluokille se on ainoa koodisana, jolla tarkoitetaan, että tekemistä riittää. Selitätpä mitä tahansa ajanpuutteesta, jos "kiire" jää välistä, sinullahan on aikaa hoitaa heidän asioita. Pätee työelämän jääriin, sukulaisiin, naapurin mummoihin... Loppuu pyynnöt, kun sanot taikasanan.

Vierailija
2265/2321 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo, että leipoo ja tekee aina kaiken itse, saadakseen toisen nolattua jolla on kaupan pullat kahvipöydässä.

Vierailija
2266/2321 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiljutaan että: Mulla ei ole MITÄÄN hajua asiasta! 

Eli että en välitä mitään sun puheista (koska minä haluan)

Vierailija
2267/2321 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettu maisterin tutkinto Briteistä, ja vielä ilmoitetaan olevan maisteri ( Suomessa mitätön.

Fb ystävä määrät.

Vierailija
2268/2321 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Voi vitsi kun on niin kiire, ja paljon aktiviteettia, että ketään ei ehdi nähdä!", kuvaillaan nimenomaan positiivisen ahkerassa valossa.

Esimerkki: "On kyllä niin kiire, että en ehdi nähdä tänään, pitää vielä suihkussa käydä, pyykit pestä ja eväät tehdä!"

-> henkilö pääsee duunista kolmelta, kotona viimeistään neljältä mikäli käy kaupan kautta. Suihkussa + eväissä menee vartti. Pyykkeihin itsessään menee 10min (siis pesukoneeseen laitto, ja ripustaminen). Olisin sitä paitsi mennyt kyseisen henkilön luokse käymään, niin siinä sivussahan nuo olisi mennyt..

Osannet lukea rivien välistä mitä hän oikeasti tarkoitti. Itse käytän kiirettä usein. En todellakaan halua arkisin tavata ketään jos ei ole pakko.

Pk-seudulla kuulemma nuoremmillakin elämä niin HEKTISTÄ, ettei ehdi muuta kuin käväistä kotona nukkumassa.

Vierailija
2269/2321 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oon painanu yli 20 vuotta töitä ilman ainuttakaan lomapäivää". 

"Meikäläinen menee töihin vaikka pää kainalossa, 39 asteen kuume ei mua haittaa".

Kyllä. Sankarityyppi omasta mielestään. Olen tuntenut pari haavottumatonta tyyppiä. Toinen oli vielä "uskonsankari". 

Vierailija
2270/2321 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistolaisuus, sekä se vanha neuvostohenkinen että uudempi anarkovivahde joka sotkeentuu sujuvasti kaikkeen woke-feminismi-"viher"-sekoiluun.

Vasemmiston empatialla itsekehu. 

Vierailija
2271/2321 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä on aina ylpeillyt sillä, että hän ei akkojen hommia tee. 

Vierailija
2272/2321 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostettu maisterin tutkinto Briteistä, ja vielä ilmoitetaan olevan maisteri ( Suomessa mitätön.

Fb ystävä määrät.

Tämä hävettää mua nyt, vaikka vain luin asian täysin tuntemattomasta ihmisestä. Todellakin noloa.

Vierailija
2273/2321 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei noudattanut raskausajan ravintosuosituksia ja "terve lapsi tuli, koska mulla on MaAlAiSjÄrKeÄ". Jollekin se paska tuuri ja listeria kuitenkin osuu, vaikka jollekin elämänkoululaiselle ei osunutkaan.

Vierailija
2274/2321 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Bemari

Vierailija
2275/2321 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Meikäläinen menee töihin vaikka pää kainalossa, 39 asteen kuume ei mua haittaa".

Mulla oli yksi tällainen työkaveri, kunnes jäi eläkkeelle viime vuonna. Lesoili kuinka ei ollut meidän työpaikalta vielä koskaan ollut saikulla kahdeksan vuoden aikana. Ajattelin ensin, että "Kiva kun on hyvä vastustuskyky", kunnes muutamaa päivää ennen joulua hän ilmestyi töihin kipeänä. Niiskutti, yski ja aivasteli meidän muiden vieressä. Mitäs siitä, että me muut saisimme tartunnan ja olisimme sairaana joulun, kunhan hän vain ei katkaise tuota kahdeksan vuoden putkeaan.🙄 

Vierailija
2276/2321 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fb ystävä määrät.

Enpä ole koskaan kuullut, että Briteistä vois ostaa yhtään tutkintoa. 

Vierailija
2277/2321 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli yksi tällainen työkaveri, kunnes jäi eläkkeelle viime vuonna. Lesoili kuinka ei ollut meidän työpaikalta vielä koskaan ollut saikulla kahdeksan vuoden aikana. Ajattelin ensin, että "Kiva kun on hyvä vastustuskyky", kunnes muutamaa päivää ennen joulua hän ilmestyi töihin kipeänä. Niiskutti, yski ja aivasteli meidän muiden vieressä. Mitäs siitä, että me muut saisimme tartunnan ja olisimme sairaana joulun, kunhan hän vain ei katkaise tuota kahdeksan vuoden putkeaan.🙄 

Todella ärsyttävää piittaamattomuutta! 

Vierailija
2278/2321 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että ovat menettäneet vanhempansa lapsena tai nuorena. Ihan järjetöntä.

Vierailija
2279/2321 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai joku perinnöllä leuhkiminen, todella typerää.

Vierailija
2280/2321 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen yhden lapsena orvoksi jääneen, joka aina leveili sillä minä hän oli saanut ja minne päässyt uusien huoltajiensa kanssa. Mikäs kai siinä elellessä, kun sosiaaliviranomaiset hoitaneet sijoituksen ja sosiaalitoimi ja huoltajat kustantaa elämisen. Ei millään ymmärtänyt, ettei kaikilla perheillä ole varaa matkustaa hiihtolomalla Thaimaahan.